quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, vanaf volgende week donderdag zijn er weer de BBQ hele forel, zeebaars of dorade.. Eindelijk, zo gemist, zo lekker! Dat ga ik de volgende keer voor de winter heel erg inslaan
Ligt er ook een beetje aan welke hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb gemerkt na een bezoekje aan de Lidle dat de chocolade repen helemaal geweldig zijn en ....niet duur = waar voor je geld.
dat doet de jumbo wel vaker. tenminste de jumbo die naast 'mijn' lidl zit wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag overigens deze week voor het eerst een concurrerende supermarkt (Jumbo) die met een advertentie rechtstreeks de strijd met Lidl aangingen.
Oohhh! Ik liep gisteren nog te zoeken, maar donderdag dus pas. Die zijn echt ideaal. Flink inslaan. Vooral de forel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, vanaf volgende week donderdag zijn er weer de BBQ hele forel, zeebaars of dorade.. Eindelijk, zo gemist, zo lekker! Dat ga ik de volgende keer voor de winter heel erg inslaan
Dit is diepvriesvis... met een alu bakje en kruiden voor rechtstreeks op de BBQ.. echt geniaal lekker. Ook onder de ovengrill vandaanquote:Op woensdag 22 april 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
De forel lag met Pasen toch ook in het koelvak?
Mooi. Heb nu 10 pakken gehaald. Hebben we voorlopig ff genoeg.quote:Op maandag 20 april 2015 13:53 schreef minilot het volgende:
Ik vind de koffie in de goudkleurige verpakking erg lekker!
Het is al een paar maanden de enige die ik in huis haal.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf morgen tompoucen voor een euro! Zal wel hard gaan...
M'n dieet wat doe jequote:Op donderdag 23 april 2015 06:47 schreef Hooiopdevork het volgende:
Er waren hier weer schogetten, met een nieuwe smaak
Deze vrouwquote:Op donderdag 23 april 2015 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Schogetten vind ik beetje nepchocola. Had het pak weggegooid.
Het liefst eet ik Lindt
Lindt met rode peperquote:Op donderdag 23 april 2015 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Schogetten vind ik beetje nepchocola. Had het pak weggegooid.
Het liefst eet ik Lindt
Appelstroop!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Mooi. Heb nu 10 pakken gehaald. Hebben we voorlopig ff genoeg.
Volgende week nederlanse week bij de Lidl, maar niks bijzonders in de aanbieding vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |