Weer zo'n jonkie. Toekomst klinkt fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Atifa het volgende:
Ik ben niet standaard.
Maar je hebt wel gelijk.
Volgens mij valt dat nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]Fixed.
Wat niets afdoet aan de prestaties
Welquote:
Dat zeggen wel meer mensenquote:Maar je hebt wel gelijk.
Alsof jij oud bentquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weer zo'n jonkie. Toekomst klinkt fijn
Waarschijnlijk doe je er dagelijks een paar met Jillian. Meen me te herinneren dat de squat en lunge er in zitten namelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig zijn er verschillende soorten sporten
Ik heb er allemaal wel ooit van gehoord maar hoe ik ze moet uitvoeren geen idee.
Waarschijnlijk wel maar heb geen idee welke het dan zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je er dagelijks een paar met Jillian. Meen me te herinneren dat de squat en lunge er in zitten namelijk
Lunges zijn altijd van voor naar achter.. als in: ene been voor, andere achter, achterste knie naar de grond brengen. Kan met en zonder uitstap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar heb geen idee welke het dan zijn
Volgens mij doen we nu lunges naar voor en naar achter maar zeker weet ik het niet.
Ja maar dan ook weer terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lunges zijn altijd van voor naar achter.. als in: ene been voor, andere achter, achterste knie naar de grond brengen. Kan met en zonder uitstap.
Ja kan. Er zijn ook nog side lunges.. Nou ja, variatie genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dan ook weer terug.
Pendulum lunges zijn in ieder geval die ik in het vorige level deed
Er witte rijst en kroepoek bij serveren, dat blust beter dan drinken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef liedetector het volgende:
Zo iemand nog tips (behalve wat gula jawa toevoegen, die gaat erin as we speak) wanneer je iets gewoon way tooooo spicy (en kan best wat hebben) hebt gemaakt? (oww ja ook al wat extra limoen erdoor geroerd) en ben al bezig een verfissende komkommersalade voor erbij te fixen... damn!
die lijkt me tof!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:17 schreef golfer het volgende:
Matt Preston's 100 beste receptenboek is gearriveerd!
Chiilies eruit halen en niet langer door laten koken, wordt alleen maar heter als je dat niet doetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef liedetector het volgende:
kruidig is goed te doen, maar door de heat (gewoon maar een chili of 5 gedroogde even laten weken in kokend water) wordt dat weggedrukt.
Verkeken op het type chili ofzo, gebruik ze toch echt wel meer....
dunno what went wrong
Leuk bedacht, maar een massaman pasta van gewrevenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Chiilies eruit halen en niet langer door laten koken, wordt alleen maar heter als je dat niet doet
Dan nog niet verder doorkoken als het gaar isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar een massaman pasta van gewreven
We gaan het zien, ik ga ieg kroepoek halen en wat zoetere (wit ofzo) biertjes.... nog wat extra limoen,santen en suiker eventueel en mensen zullen het er maar gewoon mee moeten doen, gelukkig een stel die-hards die meeëten, volgende keer mn recept aanpassen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan nog niet verder doorkoken als het gaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |