Ze hebben de hemel ontdektquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor net op tv dat de brokstukken van het vliegtuig op 2000 km (...) hoogte liggen. Knap
Hoax. Jij hebt niet eens een televisie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor net op tv dat de brokstukken van het vliegtuig op 2000 km (...) hoogte liggen. Knap
Het woord badpak klinkt idd wat oubollig! Daar moeten ze maar eens iets anders voor verzinnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb zo'n badpak wat ook een soort jurkje is
Klinkt zo oncharmant, badpak
Ik zit op mijn werk, daar staat meestal de tv aan met nieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Hoax. Jij hebt niet eens een televisie.
(Sorry voor de grappen, het is een ernstige en trieste gebeurtenis.)
Zonnebaad-pakje? Standpakje? Zwemkleding? Overbodig lichaamsbedekkertje?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Het woord badpak klinkt idd wat oubollig! Daar moeten ze maar eens iets anders voor verzinnen.
Er zijn toch geen woorden die recht doen aan zoiets..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoax. Jij hebt niet eens een televisie.
(Sorry voor de grappen, het is een ernstige en trieste gebeurtenis.)
Zwempak vind ik al beter dan badpakquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:47 schreef golfer het volgende:
Zonnebaad-pakje? Standpakje? Zwemkleding? Overbodig lichaamsbedekkertje?
De laatste keer dat wij samen de zee in gingen had je volgens mij gewoon een sport-bovenstukje aan?quote:
LOL zie nu pas 2000 KM staan, wou eerst zeggen in de Alpen kan dat.....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Je wil een minikini?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Het woord pak staat me tegen.
Ini klinkt lief.
Tank wat minder
Dat klinkt bijzonder lief en bijzonder ongeschikt voor de meeste lijvenquote:
Monokini.quote:
Ik heb een aantal jaren terug het etiketje ADHD gekregen, en dat klopt wel. Maar ik slik geen medicijnen en probeer mijn leven gewoon vorm te geven zonder dat dit etiketje daar heel veel invloed op heeft!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom.
Wat heb jij voor bipolaire- of andere borderline-achtige of ADHD stoornissen om er een beetje bij te horen hier?
Dat valt eigenlijk wel mee, hoor! Ondertussen ben ik al bijna vijf jaar uit huis en in de laatste jaren thuis keek ik op mijn kamer ook gewoon wat ik wilde. Maar toen zat ik net in zo'n leeftijd dat Disneyfilms nou niet echt tot de prioriteiten behoorden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoi en welkom!
Klinkt alsof je nog een heleboel in te halen hebt!
Hier bijna hetzelfde, maar dan gestopt met medicijnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Atifa het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren terug het etiketje ADHD gekregen, en dat klopt wel. Maar ik slik geen medicijnen en probeer mijn leven gewoon vorm te geven zonder dat dit etiketje daar heel veel invloed op heeft!
Ik dus ook. Ik slik ze niet, en volgens mij heb ik ze ook niet meer in huis liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier bijna hetzelfde, maar dan gestopt met medicijnen.
Dat zeg je goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er zijn toch geen woorden die recht doen aan zoiets..
Dan is het wel een enorm verspreid wrak, want zover ik weet hebben ze de plek op de grond nog steeds niet bereikt. Het voelt erg voorbarig om dit te zeggen. Of misschien dus realistisch. Nou ja, heel triest is het in elk geval.quote:Bevestiging van minister van Transport: geen enkele overlevende bij ongeluk Germanwings.
Ja, vanalles.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa! Wat laat je PT je allemaal doen?
Oooo, gelukkig! Have fun!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
vanaf vrijdag wordt het prachtig en warm
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanalles.
Even kwartiertje lopen/fietsen voor de tijd als warming up. En daarna voornamelijk full body workout. Dus planken 3 x 30 sec, squats met gewicht, 3 x 15, lunges 3 x 15 iedere kant, push ups 3 x 15, burpees 3 x 45 sec, interval fietsen, nog meer narigheid, en ff lekker strekken.
Veel basic dingen met varianten daarop zeg maar. lunges met 1 voet omhoog bijv.
Leuke foto ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef minilot het volgende:
Tofu-lunch = gelukt!
-klik-
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.
Hmmm mooie uitspraak!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik begrijp het wel, maar ik voel me altijd bezwaard als iemand anders zich bezwaard voelt om te zeggen dat ie met 5 kg overgewicht zit.
Over mezelf?quote:
Klinkt als een standaard CUL-SC-erquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Atifa het volgende:
[..]
Over mezelf?
23, ik woon in Den Haag, maar ik studeer in Utrecht. Ik ben een vrouw, leef samen met een man en volgend jaar ga ik met hem trouwen. Als ik niet bezig ben met studiegerelateerde werkzaamheden kook ik graag, struin ik het internet af voor leuke recepten en informatie over alles wat mij op dat moment interesseert. Verder lees ik graag boeken, met name romans en thrillers, en kijk ik af en toe een film. Ik vind zingen echt heel erg leuk, dus dat doe ik vaak, maar niet in een vast verband.
Het zijn vrij algemene sporttermen, dus mensen die een beetje met sport bezig zijn zullen dit wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn vrij algemene sporttermen, dus mensen die een beetje met modieuze sportschool sport bezig zijn zullen dit weten
Weer zo'n jonkie. Toekomst klinkt fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef Atifa het volgende:
Ik ben niet standaard.
Maar je hebt wel gelijk.
Volgens mij valt dat nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]Fixed.
Wat niets afdoet aan de prestaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |