Ja, vanalles.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa! Wat laat je PT je allemaal doen?
Oooo, gelukkig! Have fun!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
vanaf vrijdag wordt het prachtig en warm
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vanalles.
Even kwartiertje lopen/fietsen voor de tijd als warming up. En daarna voornamelijk full body workout. Dus planken 3 x 30 sec, squats met gewicht, 3 x 15, lunges 3 x 15 iedere kant, push ups 3 x 15, burpees 3 x 45 sec, interval fietsen, nog meer narigheid, en ff lekker strekken.
Veel basic dingen met varianten daarop zeg maar. lunges met 1 voet omhoog bijv.
Leuke foto ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef minilot het volgende:
Tofu-lunch = gelukt!
-klik-
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.
Hmmm mooie uitspraak!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik begrijp het wel, maar ik voel me altijd bezwaard als iemand anders zich bezwaard voelt om te zeggen dat ie met 5 kg overgewicht zit.
Over mezelf?quote:
Klinkt als een standaard CUL-SC-erquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:56 schreef Atifa het volgende:
[..]
Over mezelf?
23, ik woon in Den Haag, maar ik studeer in Utrecht. Ik ben een vrouw, leef samen met een man en volgend jaar ga ik met hem trouwen. Als ik niet bezig ben met studiegerelateerde werkzaamheden kook ik graag, struin ik het internet af voor leuke recepten en informatie over alles wat mij op dat moment interesseert. Verder lees ik graag boeken, met name romans en thrillers, en kijk ik af en toe een film. Ik vind zingen echt heel erg leuk, dus dat doe ik vaak, maar niet in een vast verband.
Het zijn vrij algemene sporttermen, dus mensen die een beetje met sport bezig zijn zullen dit wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet tegenwoordig iedereen behalve ik wat dit allemaal inhoudt? Het zegt me echt helemaal niks en hoor t vaker. Blijkbaar snapt iedereen het behalve ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn vrij algemene sporttermen, dus mensen die een beetje met modieuze sportschool sport bezig zijn zullen dit weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |