Dat doen er hier zoveel dat is niets nieuws. FOK! is gewoon een verkapte datingsite.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ts is gewoon gefrustreerd dat ie moet rukken elke avond. Dis watdoet ie? Hij komt terug naar het forum dat ie vermeden heeft vanwege besmettingsgevaar. Blijkbaar maakt t niet uit of zn vriendin een psychische aandoening heeft schijnbaar
Mwa, eerder een gebrek aan inzicht. Waarschijnlijk gefrustreerd, mensen hier ruiken zwakte> bla bla blaquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Guy1243 het volgende:
Ik krijg de indruk dat TS ruzie zoekt ipv een vriendin
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
En onthoud op onserieuze reacties reageer ik niet.
Ik ken je nu 2 seconden en heb al door dat je geen ruggengraat hebt.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:07 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van je leven
Ja maar die lui lullen niet zo tof over hetzelfde forum waar ze nu dan ineens blijkbaar wel een vriendin vandaan willen toverenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dat doen er hier zoveel dat is niets nieuws. FOK! is gewoon een verkapte datingsite.
Neen. Logisch want als het uit geraakt moeten ze weer op datzelfde forum weer vers vlees zoekenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar die lui lullen niet zo tof over hetzelfde forum waar ze nu dan ineens blijkbaar wel een vriendin vandaan willen toveren
niet helemaal want mijn centrale vraag een fokker mee uit topic werd gesloten.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Dat doen er hier zoveel dat is niets nieuws. FOK! is gewoon een verkapte datingsite.
Ik had eigenlijk een reactie nog van onze ex-voetbalmod verwacht, was hij dan toch uitgeluld?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Ik ken je nu 2 seconden en heb al door dat je geen ruggengraat hebt.
Dit wordt nog wat
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Neen. Logisch want als het uit geraakt moeten ze weer op datzelfde forum weer vers vlees zoeken
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:06 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:Ik zoek een vriendin. Leeftijd maakt voor mij niets uit, afstand ook niet.
- Zwitserse-Vorst
Er bestaan ook vrouwen buiten het internet hequote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Neen. Logisch want als het uit geraakt moeten ze weer op datzelfde forum weer vers vlees zoeken
Tail weet dat ik altijd wel een keer met je een hapje wil doen en wie weet wat meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet helemaal want mijn centrale vraag een fokker mee uit topic werd gesloten.
Willoow.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit?![]()
Nee.quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een reactie nog van onze ex-voetbalmod verwacht, was hij dan toch uitgeluld?
Onzin!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Will double 0, double Youquote:Op maandag 23 maart 2015 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit?![]()
Kom amper buiten de TBS kliniek soms op verlof maarquote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er bestaan ook vrouwen buiten het internet he
Ohquote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Kom amper buiten de TBS kliniek soms op verlof maar
Kan niet, te veel FOK!kers, te weinig vrouwenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef hondebrokje het volgende:
Na het succesvolle programma boer zoekt vrouw zou er ook wel FOKKER! zoekt vrouw mogen komen.
Hard nodig.
Dus wees er snel bij want op = op!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan niet, te veel FOK!kers, te weinig vrouwen
ik weet een goede sushi tent?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Tail weet dat ik altijd wel een keer met je een hapje wil doen en wie weet wat meer.
Voor mij geen probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan niet, te veel FOK!kers, te weinig vrouwen
Er zijn er al heel wat via FOK! aan de man/vrouw gekomen, dus zo hard nodig lijkt het me niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef hondebrokje het volgende:
Na het succesvolle programma boer zoekt vrouw zou er ook wel FOKKER! zoekt vrouw mogen komen.
Hard nodig.
Kunnen altijd lekker naar het bos gaan?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet een goede sushi tent?
Weet niet waar je woont
Hoi.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben magnetronkoffie (spreek uit op zn Engels)
Vind ik niet.quote:
Dat downsyndroom van je is al erg genoeg inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
[..]
Topics? De laatste keer dat ik hier was ingelogd was in 2013. Ik denk dat ik deze website heb vermeden uit voorzorgsmaatregelen om niet besmet te worden met psychische aandoeningen van andere gebruikers.
gewillig sletje is dat inderdaadquote:
duinen ook een optie?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Kunnen altijd lekker naar het bos gaan?
quote:
Toch je vertrouwen weer gevonden in die 2 jaar TS?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Dit is dus de reden waarom ik geen vertrouwen heb in een relatie met een meid.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |