Met "Ik zoek een vriendin" topics kom je inderdaad als een eckte Alpha Male overquote:Op maandag 23 maart 2015 22:28 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Jij klinkt als een verongelijkte autist.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef Nairua het volgende:
En dan vraagt hij zich af waarom ie geen vriendin heeft.
Houd je grote mond dicht. Anders vertel ik het tegen Tante Yvonne.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post, autistische aap
Nee...niet echtquote:Op maandag 23 maart 2015 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
Ik vind dit toch wel een pareltje moet ik zeggen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met "Ik zoek een vriendin" topics kom je inderdaad als een eckte Alpha Male over
Topics? De laatste keer dat ik hier was ingelogd was in 2013. Ik denk dat ik deze website heb vermeden uit voorzorgsmaatregelen om niet besmet te worden met psychische aandoeningen van andere gebruikers.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met "Ik zoek een vriendin" topics kom je inderdaad als een eckte Alpha Male over
Nee man, een TS die compleet word afgebrand en daar niet tegen kan, heerlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee...niet echt
Wat mij betreft kan ie dicht
Yvonne?quote:Op maandag 23 maart 2015 22:30 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Houd je grote mond dicht. Anders vertel ik het tegen Tante Yvonne.
Blijf ook weg dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
[..]
Topics? De laatste keer dat ik hier was ingelogd was in 2013. Ik denk dat ik deze website heb vermeden uit voorzorgsmaatregelen om niet besmet te worden met psychische aandoeningen van andere gebruikers.
Een indruk die grenst aan zekerheidquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Guy1243 het volgende:
Ik krijg de indruk dat TS ruzie zoekt ipv een vriendin
Van zijn moederquote:Op maandag 23 maart 2015 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Zwitserse Hansworst, heb je al dm's gehad?
Nee ts is gewoon gefrustreerd dat ie moet rukken elke avond. Dis watdoet ie? Hij komt terug naar het forum dat ie vermeden heeft vanwege besmettingsgevaar. Blijkbaar maakt t niet uit of zn vriendin een psychische aandoening heeft schijnbaarquote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Guy1243 het volgende:
Ik krijg de indruk dat TS ruzie zoekt ipv een vriendin
tip plaats is een fotootje of iets van je innerlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:31 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
[..]
Topics? De laatste keer dat ik hier was ingelogd was in 2013. Ik denk dat ik deze website heb vermeden uit voorzorgsmaatregelen om niet besmet te worden met psychische aandoeningen van andere gebruikers.
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
tip plaats is een fotootje of iets van je innerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |