Mensen die echt geen idee hebben in wat voor welvarend land ze eigenlijk leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:12 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Man, wat had ik er toch veel voor over gehad om niet in dit verrotte land geboren te zijn met zijn geweldige regering en zijn geweldige ideeën.
Kunnen we laten zien dat we niet alleen maar vol haat zittenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
De klacht herken ik niet dus een welkomstopic is wel een goed ideeWelkom in KLB
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Helemaal fantastisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:12 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
(oh, dit is trouwens mijn 1ste topic op FOK!, is dat niet vet!?)
Zelf nog geen problemen mee gehad. Sowieso worden cookies opgeslagen op je eigen pc/laptop dus snap het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:12 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
God, god, god... door die achterlijke cookies-regel van die oh zo goede regering (helemaal, die regering waar we hartstikke trots op zouden moeten zijn omdat het in andere landen veel slechter kan gaan!!! (en dan praten we wel over Afrika natuurlijk, anders is het geen mooie vergelijking!!!!)) kan ik nu niet op YouTube inloggen. Je moet dan een hele lijst van dingen afwerken wil je de "Cookies" kunnen accepteren en de tering, wat leggen ze dat ingewikkeld uit. Het moet altijd maar moeilijk en er kan blijkbaar niet een mapje zijn dat je opent, waar je op een knop drukt en dat het dan klaar is. Nee hoor, gewoon lekker moeilijk doen in 6 stappen en in 1 zo'n stap nog eens 3 extraatjes erbij. Man, wat had ik er toch veel voor over gehad om niet in dit verrotte land geboren te zijn met zijn geweldige regering en zijn geweldige ideeën.
(oh, dit is trouwens mijn 1ste topic op FOK!, is dat niet vet!?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |