Ah zo tof! Bertie is superleukquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier terug te kijken: http://www.npo.nl/de-wandeling/30-03-2015/KN_1667502
Wow, Leonie met los haar en een nieuwe blonde kleurspoelingquote:
Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!quote:
Ze is best leuk zo, eigenlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier terug te kijken: http://www.npo.nl/de-wandeling/30-03-2015/KN_1667502
OMG wat een hysterisch viswijf daar zegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!
nee ze kwam wel zeer introvert overquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Ciska eigenlijk verteld dat ze helemaal dichtklapte van de camera's? Dat kan ik me niet meer herinneren.
Ja, prima stukje!quote:
Dit niet gezien, maar vond 'r al die tijd al wel (heel) leuk eigenlijk. Vond dat het wel duidelijk was dat het ongemakkelijkheid met de situatie was, waardoor ze niet goed uit de verf kwam.quote:
Weet ik niks van en dát had ik dan weer níet verwacht. Vond het stille bij Ciska wel een beetje als desinteresse of zelfs als pure botheid overkomen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Ciska eigenlijk verteld dat ze helemaal dichtklapte van de camera's? Dat kan ik me niet meer herinneren.
In elk geval is nu duidelijk waarom het zo raar bij haar ging. Soms hoeft er totaal niet met shots geschoven te worden, dan is het zonder manipulatie al apart. Bij Geert werd snel duidelijk dat er naar een typetje toe gemonteerd is en bij Bertie leek het echt zo merkwaardig te gaan als het eruit zag en dat werd bevestigd & toegelicht.
Viel mij vooral op dat ze dikker leek dan in BZV.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, Leonie met los haar en een nieuwe blonde kleurspoeling
Wat een verschil met dit:
[ afbeelding ]
En had de sponsor bij Carlo en Irene allemaal roze setjes klaargelegd? Bijna alle vrouwen in zalmEn gelukkig is het al zo een fijne kleur voor deze zomer. Pastel
![]()
Ik denk dat ze bij BZV niet iedere keer eerst langs visagie gingen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:57 schreef W00fer het volgende:
Ik vond dat ze "veel" make-up op hadden tov BzV maargoed ik ben geen kenner
Niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij BZV niet iedere keer eerst langs visagie gingen...
Ik had het idee dat ze ineens borsten met stuwing hadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Viel mij vooral op dat ze dikker leek dan in BZV.
Bertie staat te hakken en Esther doet danspasjes ala Shaydie van Paul Elstak, nog even en ze kunnen als duo op tourneequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |