En ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Jij bent een aparte categorie inderdaad
Transquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je een vrouw?
Dat is dan ook weer waar, ik ken alleen het toffe deelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.
Ze hebben je gebrainwashedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, ik ken alleen het toffe deel
Ha-Ha.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
Weet zeker dat de volgende TT "Eerin, we missen jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
YAA het zal lukken om 8 man bij elkaar te regelen. Op welke dag en tijdstip zullen we dit event plannen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb het al wel eens eerder voorgesteld maar toen durfde jullie niet zo goed volgens mij, denk je wel dat je minimaal 8 man(of vrouw) kan regelen?
Cool, tja mij maakt het niet zoveel uit maar ik ben er pas volgende week donderdag weer dus het liefst daarna.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
YAA het zal lukken om 8 man bij elkaar te regelen. Op welke dag en tijdstip zullen we dit event plannen?
mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik binnen 20 min niet meer hier post dan heb ik weer een ban![]()
![]()
Ik vernoem Pico tot mn opvolger. Maak jij dan een afspraak met budvar?
Ga lekker met je twerkvriendjes spelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik binnen 20 min niet meer hier post dan heb ik weer een ban![]()
![]()
Ik vernoem Pico tot mn opvolger. Maak jij dan een afspraak met budvar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |