je eigen woorden:quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef budvar het volgende:
[..]
We accepteren onder geen beding moslims, zwart, blank of getint maakt niet uit. Er zitten genoeg vrouwen in de crew maar zoals gezegd geen moslims dus(waarschijnlijk) niet gesluierd. En uiteraard moet je wel(af en toe) wiet roken.![]()
Onzin natuurlijk, het interesseert ons echt niet wat je geloof is(hoe achterlijk ook) maar je moet niet te lange tenen hebben want grappen zullen er zeker over gemaakt worden.
Snap trouwens niet waar jullie je zo om opwinden want ik heb toch duidelijk gezegd dat we mensen zoeken van minimaal 18 jaar dus ik ga echt geen crewmembers van jullie afpakken
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:30 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar goed heb mijn zegje gedaan dus ik laat jullie kindertjes wel weer met rust.
Ja maar als mensen mij quoten en vragen stellen(hoe dom dan ook) ben ik wel zo beleefd om antwoord te geven.quote:
Kijk eens jongens.. jullie wouden toch een crewbattle? Nou geregeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef budvar het volgende:
Zie hierboven de reden waarom we geen fokcrew kleuters in onze crew willen.
Zou zeggen maak die grote muil ook eens waar en kom een crewbattle met ons doen, misschien ook wel leuk voor jullie eens een keer andere tegenstander dan de tweakerscrew.
Heb het al wel eens eerder voorgesteld maar toen durfde jullie niet zo goed volgens mij, denk je wel dat je minimaal 8 man(of vrouw) kan regelen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kijk eens jongens.. jullie wouden toch een crewbattle? Nou geregeld![]()
Verdien wel een promotie in de crew
Denk het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb het al wel eens eerder voorgesteld maar toen durfde jullie niet zo goed volgens mij, denk je wel dat je minimaal 8 man(of vrouw) kan regelen?
Wie doet er mee met een creawbattle?quote:picoMMP - pico020
Kamikazebanaan - miniruis16
eendensnavel - forzadennis
painore - painore
grielen - raze_1991
dutchoven - lukelaaf
kalebatz - budddje
akilla - Metal_Akilla
defokkingfoker - mpad-killer
wieisboos - kkbal
wieisboos - kkbal4
RRuben - TjRuben
donderjagers - donderjagerNL
Vijf_voor - walm
droopie - johan5324
taexon - katertjuh
shottah - shottah072
Rijssi - Reneon01990
So_Surreal - So__Surreal
Elshaarawy92 - SR-61-
Janeiros - StevanoH
Miauw_Zedong - weert_gilders
Shadeauw - Cpt-Roadrage
StateOfMind - StateOfMind1976
eerin - eerin92
Ik laat je het wel binnen 26 uur weten of het is geluktquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb het al wel eens eerder voorgesteld maar toen durfde jullie niet zo goed volgens mij, denk je wel dat je minimaal 8 man(of vrouw) kan regelen?
Checkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Denk het wel.
[..]
Wie doet er mee met een creawbattle?
Prima, kan zelf pas volgende week donderdag weer spelen(werkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik laat je het wel binnen 26 uur weten of het is gelukt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik laat je het wel binnen 26 uur weten of het is gelukt
26 uur is precies 1 dag toch?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
[..]
26 uur is precies 1 dag toch?
en jij bent?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef Buitenspeler het volgende:
Zou ik ook op de lijst mogen jongens:)
vondt?? of Fontd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens.. hoe vondt Eerin de creaw?
Eerin doe je mee met de crewbattle?
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef Eerin het volgende:
Ik vintdt de crew tot nu toe heel chill
Ik wil gerust meedoen met crewbattle, alles voor de greater good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |