quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik laat je het wel binnen 26 uur weten of het is gelukt
26 uur is precies 1 dag toch?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
[..]
26 uur is precies 1 dag toch?
en jij bent?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef Buitenspeler het volgende:
Zou ik ook op de lijst mogen jongens:)
vondt?? of Fontd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens.. hoe vondt Eerin de creaw?
Eerin doe je mee met de crewbattle?
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef Eerin het volgende:
Ik vintdt de crew tot nu toe heel chill
Ik wil gerust meedoen met crewbattle, alles voor de greater good.
En ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Jij bent een aparte categorie inderdaad
Transquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je een vrouw?
Dat is dan ook weer waar, ik ken alleen het toffe deelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kent tot nu toe alleen de drie leuke members van de crew. De rest is kinderachtig, debiel en buitenlands.
Ze hebben je gebrainwashedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, ik ken alleen het toffe deel
Ha-Ha.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
Weet zeker dat de volgende TT "Eerin, we missen jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef Eerin het volgende:
[..]
YAA het zal lukken om 8 man bij elkaar te regelen. Op welke dag en tijdstip zullen we dit event plannen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb het al wel eens eerder voorgesteld maar toen durfde jullie niet zo goed volgens mij, denk je wel dat je minimaal 8 man(of vrouw) kan regelen?
Cool, tja mij maakt het niet zoveel uit maar ik ben er pas volgende week donderdag weer dus het liefst daarna.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
YAA het zal lukken om 8 man bij elkaar te regelen. Op welke dag en tijdstip zullen we dit event plannen?
mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik binnen 20 min niet meer hier post dan heb ik weer een ban![]()
![]()
Ik vernoem Pico tot mn opvolger. Maak jij dan een afspraak met budvar?
Ga lekker met je twerkvriendjes spelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Als ik binnen 20 min niet meer hier post dan heb ik weer een ban![]()
![]()
Ik vernoem Pico tot mn opvolger. Maak jij dan een afspraak met budvar?
geen last vanquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef Knudde het volgende:
Online game is werkelijk een drama. Vastlopen, Jobs die niet worden afgespeeld. Vaak eruit gekickt worden gadver. Heb er een uur overgedaan om een missie te spelen. Meer mensen die er last van hebben?
'S morgensvroeg, tussen 4 en 6 komt voor sommige crewleden van ons het beste uit denk ik..quote:Op maandag 30 maart 2015 12:56 schreef budvar het volgende:
Willen jullie die crewbattle in het weekend doen of liever doordeweeks?
Geen probleem voor mij, dan ben ik meestal nog wel wakker en dan regel ik wel wat Amerikanenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:56 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
'S morgensvroeg, tussen 4 en 6 komt voor sommige crewleden van ons het beste uit denk ik..
Prima tijdstip!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:56 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
'S morgensvroeg, tussen 4 en 6 komt voor sommige crewleden van ons het beste uit denk ik..
Weet wat je zegt he, want ik hou jullie eraanquote:
Gelukkig bestaat er zoiets als adblock!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:15 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Krakaka pop die niggers in the back with ad's
Kom dan weer eens met ons GTA spelenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar GTA en Battlefield kun je niet gezellig even m'n z'n allen op de bank spelen
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:56 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Op een zaterdag om 20:30 lijkt mij het beste?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:56 schreef budvar het volgende:
Willen jullie die crewbattle in het weekend doen of liever doordeweeks?
Op een fucking zaterdag avond ja ??quote:Op maandag 30 maart 2015 17:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Op een zaterdag om 20:30 lijkt mij het beste?
Wanneer dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Op een fucking zaterdag avond ja ??![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Doe dan de zondagavond, er is toch geen top gear meer
Jij bepaalt of ik mijn duimen opsteek?quote:
Srry hij is nog 14. Zondagavond zou mogelijk kunnen.. Moet ik wel mn rukmarathon verplaatsenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Jij bepaalt of ik mijn duimen opsteek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |