Flopshow.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gadverdamme, Valentijn Driessen vanavond.
Valentijn is de laatste tijd wel oké.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik laat me graag verrassen. Tegenwoordig zie ik alleen het laatste deel van de vrijdaguitzendingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valentijn is de laatste tijd wel oké.
Dat zal niet gaan, want Sierd steelt dan de showquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Oliver23 het volgende:
Wanneer schuift Emile Schelvis weer eens aan??? Trouwens, ik weet nog wel iemand uit de Sport 1 stal die weleens mag aanschuiven ... ...Sierd de Vos
Vanavond toch maar aan, want Valentijn, dus de TT klopt niet meerquote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:
@TT meldt het maar als ze 'm een keer aanhoudt...
Alles, maar dan ook echt alles beter dan Hans Kraaij.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is mijn lievelingsgastquote:Op maandag 23 maart 2015 19:56 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt alles beter dan Hans Kraaij.
Al die jaren van opgevoerde showtjes en flauwe grappen ben je nog niet zat?quote:
Nee, ik hou van zijn geirriteerdheid. Alles beter dan dat gezever van Gijp en de nutteloze bijdragen van Valentijn en Wim Kieft enz.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef Trebo het volgende:
[..]
Al die jaren van opgevoerde showtjes en flauwe grappen ben je nog niet zat?
Ik ben dat al jaren zat.
Inb4 oke Hans.
Hans kan bij Johan nooit meer stukquote:Op maandag 23 maart 2015 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een zwak voor de kleine Kraaij.
Leo?quote:
moet je wel een Jumbo Jet inhurenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen ze niet snel Boskamp invliegen??
Jammerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik zit klaar. Broekje niet uit, dat jullie dat maar weten.
Jammer.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet. Zou je de TT kunnen veranderen in: Waar enkele users met de broek op de hielen zitten?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
jammerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
Wel de bikinilijn gewaxt?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou je de TT kunnen veranderen in: Waar enkele users met de broek op de hielen zitten?
Hoi Karina lang niet gezienquote:Op maandag 23 maart 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]moest ietsjes anders want het paste niet.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
de Eredivisie is een opleidingscompetitie geworden zowel voor spelers als voor trainers
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel dat Danny Vera opent met Jerry Lewis-Whole Lotta Shakin' Goin' On
karinaquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard Nober. Ik ga vrijdag misschien zwemmen dus dan moet het wel.
Hoe wist je datquote:Op maandag 23 maart 2015 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel dat Danny Vera opent met Jerry Lewis-Whole Lotta Shakin' Goin' On
bedankt stijnquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben ik oprecht ontzettend blij om.
Welkom in het topic, Tyron.
Ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ben ik oprecht ontzettend blij om.
Welkom in het topic, Tyron.
Pics in je bikini.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard Nober. Ik ga vrijdag misschien zwemmen dus dan moet het wel.
jij wilt het gelijk schunnig makenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Johan het natte vinger gebaar even doen?
Het liefst zie ik hem trainen in Maleisië ofzoquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is Mario Been zelf uit op een baantje
ik voorspel dan ook dat Twente van de Vaart aanstelt als speler/coachquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord en Ajax moeten weer PSV nadoen met een jonge trainer aanstellen die 100+ interlands heeft.
Via DM/PM dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
AlsofJe doet het maar met dat gifje.
Wil je geen Engelse uitdrukkingen in het Nederlands vertalen? Bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
AlsofJe doet het maar met dat gifje.
Op welke manier? Als hij een grote grap wordt past hij prima binnen de Eredivisie.quote:
Ik moest even denken wat je bedoeldequote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je geen Engelse uitdrukkingen in het Nederlands vertalen? Bedankt.
A lá van Bommel zijn terugkeerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welke manier? Als hij een grote grap wordt past hij prima binnen de Eredivisie.
Nog nooit van gehoord. Ik zie het deze keer door de vingers.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je bedoeldeDat is een normale uitdrukking hoor voor zover ik weet.
Beetje een afkorting eigenlijk: alsof ik zoiets zou doen...quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik zie het deze keer door de vingers.
Muah voetballend is hij nooit zo best geweest. Alleen maar hard werken en op zijn conditie en dat word ook alleen maar minderquote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Denk dat hij in het niveau van de Eredivisie nog prima mee kan.
Dat vragen Sked en GGMM zich ook af.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje een afkorting eigenlijk: alsofik zoiets zou doen...
Turkse competitie is helemaal een grote grapquote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
En gewoon weer een klassieker in Turkije beslissen.
Turks voetbalquote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
En gewoon weer een klassieker in Turkije beslissen.
Waar haal je die hoofdjes vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Tyron het volgende:
HAHAHAHAH Willem van Hanegem [ afbeelding ]
Je trekt je de vernedering van Miguel wel erg aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt! Doet me goed in deze zware tijd.
Een bal loop je niet in de goal JR...quote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah voetballend is hij nooit zo best geweest. Alleen maar hard werken en op zijn conditie en dat word ook alleen maar minder
Jij ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkse competitie is helemaal een grote grap
Die zullen de Eredivisie toch ook wel ingehaald hebben inmiddels op die UEFA ranking?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkse competitie is helemaal een grote grap
Hoi Rolandquote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk dat Karina er ook eindelijk is. Het is weer een tijdje geleden..
Dacht van nietquote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zullen de Eredivisie toch ook wel ingehaald hebben inmiddels op die UEFA ranking?
Miguel staat momenteel even op twee.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je trekt je de vernedering van Miguel wel erg aan.
We zijn zelfs ingehaald door Belgiëquote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zullen de Eredivisie toch ook wel ingehaald hebben inmiddels op die UEFA ranking?
En dan word je kampioen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Ajax speelt slecht maar ze halen toch de 3 punten.
Waar moet ajax ook motivatie vandaan halen als er geen hond komt opdagen?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelt diepbedroevend zwak.
Frank de Boer kan er niks van
Die mensen komen niet omdat ze keer op keer naar zaadwedstrijden kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar moet ajax ook motivatie vandaan halen als er geen hond komt opdagen?
Speel je elke thuiswedstrijd voor de kat z'n kut.
Ja en dat komt omdat er niemand komt!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen komen niet omdat ze keer op keer naar zaadwedstrijden kijken
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja en dat komt omdat er niemand komt!
Ah joh, geintje man!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Omdat het al jaren niet om aan te zien is.
Van Muiswinkel.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Die werd toen zo goed nagedaan, weet niet meer door wie.
Erik van Muijswinkel?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Die werd toen zo goed nagedaan, weet niet meer door wie.
En een leuker ventjequote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat is zoveel beter dan Rekik, dat is pijnlijk.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat is zoveel beter dan Rekik, dat is pijnlijk.
iddquote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Johan heeft even de Wikipedia van Achahbar erbij gepakt.
Gaat dit over Zlatan?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat hij arrogant is. En stomme tattoo's op zijn armen.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Johan weet niet eens waar de aanknop van de computer zit.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Achahbar is de toekomstig spits van Oranje.
Het zit diep hequote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Leuke spits voor NEC of Excelsior"![]()
![]()
Dat wil ik zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Stijn, GGMM en Davy maken notities voor als deze voorspelling niet klopt.
mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Hou lekker je snavel Derksen, opbokken eikel
Mad?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Hou lekker je snavel Derksen, opbokken eikel
Laten we nou niet kritisch zijn op Johan Derksen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk Johan, weer zo'n enorm holle mening vol generieke termen op basis van niks.
dan geef ik je op een briefjequote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Stijn, GGMM en Davy maken notities voor als deze voorspelling niet klopt.
Martijn fucking Barto?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achahbar is overrated nu natuurlijk. Maar hij is echt wel goed genoeg voor sc Heerenveen of FC Groningen. Niet voor een fucking degradatiekandidaat.
Als ik moet kiezen tussen Martijn fucking Barto of deze jongen, nou, dan weet ik het wel.
Nou feyenoord is misschien net te hoog gegrepen voor hem maar heerenveen/groningen moet ie prima kunnen.quote:
Als Kuijt en Guidetti wel komen waar moet je hem zetten?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk Johan, weer zo'n enorm holle mening vol generieke termen op basis van niks.
Oh op die manier. Ja dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achahbar is overrated nu natuurlijk. Maar hij is echt wel goed genoeg voor sc Heerenveen of FC Groningen. Niet voor een fucking degradatiekandidaat.
Als ik moet kiezen tussen Martijn fucking Barto of deze jongen, nou, dan weet ik het wel.
Die kan er echt geen reet van.quote:
Niemand zegt toch dat hij eerste spits moet worden, maar je moet ook wat op de bank hebben zitten. En dan heb ik liever een Feyenoord-jongen met potentie dan een speler aantrekken voor meer geld waarbij je het nog moet zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bartogodquote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar heeft Valentijn rechtsback gestaan?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef Principia het volgende:
Valentijn gaat even uitleggen hoe je moet voetballen
Daarom speelt hij ook bij Cambuurquote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er echt geen reet van.
Overigens is hij sowieso wel beter dan Mitchell te Vrede.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat ben ik met je eens.
Madquote:Op maandag 23 maart 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook bij Cambuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |