Hopen dat er dan beeld is.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk net op tijd thuis voor de laatste 3 km.
Vorig jaar met die finish die we niet konden zienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen blijft zeiken over José wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Wordt dit weer zo'n kuttopic waar om de 10 postings er dezelfde pic gepost gaat worden ja?
Als het aan RingBewoner ligt welquote:Op maandag 23 maart 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
Wordt dit weer zo'n kuttopic waar om de 10 postings er dezelfde pic gepost gaat worden ja?
We klagen steen en Been hihahoquote:Op maandag 23 maart 2015 16:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als iedereen blijft zeiken over José wel.
Die Belg met dat aparte stemmetje is nog slechter..quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..].
Maar wel terecht hoor, irritant mens. Ik heb liever de Belgen.
Lotto Jumbo is dan ook maar een amateurploegjequote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef lytsewiete het volgende:
Lotto Jumbo met een man minder gestart? Volgens cyclingfever wel.
Is dat nou proffesioneel wielrennen??
Lotto Jumbo start de afgelopen koersen iedere keer met een man minderquote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef lytsewiete het volgende:
Komt omdat ze meerdere geblesseerde renners hebben.. En aan Bulgac mis je toch niks, kun je net zo goed met 7 starten.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef lytsewiete het volgende:
De Belgen zijn leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die Belg met dat aparte stemmetje is nog slechter..
Ik gok A.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef wimderon het volgende:
Op welke ploeg heeft deze uitspraak betrekking?
a: LottoNL-Jumbo
b: een andere ploeg
“We travel to Spain with a strong team. A bit of a free-spirited team, we have quite a few guys who know how to attack.'
Wel meer dan Garmčn Cannondale. Dat wordt dus nacompetitie.quote:
Als hij echt in vorm is wel. Gezien de kleine verschillen van vorig jaar en zijn resultaten als klimmer, zou hij, mits in vorm, dit moeten kunnen vasthouden.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef Sked het volgende:
5.30 nog, kunnen we Rolland al opschrijven voor het eindklassement?
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 23-03-2015 om 16:58:06Maciej Paterski: op zondag 300 km rijden in de regen, 22e worden in San Remo, daarna vliegen naar Catalonië en op maandag rit 1 winnen. reageer retweet
Wie won er? Dat kan ik hier niet zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Vorig jaar was dat ook zo lekker geregeld.
[ afbeelding ]
Het bleek Mezgec te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie won er? Dat kan ik hier niet zien.
Wat een droefheid.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Vorig jaar was dat ook zo lekker geregeld.
[ afbeelding ]
Boni'squote:Op maandag 23 maart 2015 18:56 schreef Evertjan het volgende:
waarom staat Poels al zo hoog in het AK?
Je bent erg agressief de laatste tijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen op een lego blokje stapt.
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n kleding.... Maar als je over Miguel begint...quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent erg agressief de laatste tijd.
Heb jij zoveel zorgen?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n kleding.... Maar als je over Miguel begint...
Typisch de Gendt. Straks wint hij weer de tijdrit ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef Marcoss het volgende:
De Gendt gaf vooraf aan dat het klassement een optie was voor hem en dat hij in ieder geval wilde kijken hoe ver hij kon komen. Hij probeerde eerst al mee te zitten in de vlucht, dat lukte niet en uiteindelijk komt hij binnen op 18 minuten..
Veel onvoorspelbaarder vind je ze niet
Still going strong zoals dat zo mooi heet.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds ik elke dag met jou op FOK! zit wel.
twitter:chrisfroome twitterde op maandag 23-03-2015 om 18:32:16Confusing day out on the road today, accurate time gaps would have been helpful…live & learn #VoltaCatalunya reageer retweet
Lekker professioneel allemaal. Wordt tijd dat deze race zijn WT status verliest, is al jaren een chaos.quote:False information
The peloton wasn’t able to reel in the attack, which upset Maassen. “The race radio was constantly saying that the gap was six minutes, but all of a sudden it was 13 minutes. Then it was too late.”
Helaas is Brian Bulgac uitgevallen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:09 schreef Ericr het volgende:
143 Nick Van Der Lijke (Ned) Team LottoNL-Jumbo
144 Timo Roosen (Ned) Team LottoNL-Jumbo
[ afbeelding ]
Daar ga je de oorlog toch niet mee winnen?
Soudal? Die staan er tenminste goed voor met de Clercq.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotto gaat vandaag toeslaan heb ik mij laten vertellen.
Nee, ik bedoel uiteraard de BAZEN van Lotto-Jumboquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Soudal? Die staan er tenminste goed voor met de Clercq.
Waarom nou weer niet dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:35 schreef lytsewiete het volgende:
Geen beelden vandaag, zoals het er nu naar uit zier.
Man man man, vorig jaar toch ook al? Wat een prutsers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef lytsewiete het volgende:
Vanwege de slechte weersomstandigheden.
Er gaat in de Ronde van Catalonië nu ook weer niet zo veel geld om dat de organisatie alles uit de kast zal trekken voor beelden. Neemt niet weg dat het echt dramatisch isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:43 schreef lytsewiete het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed, dat in deze tijden een regenbui een televisieuitzending kan dwarsbomen.
Kijkende naar alle comerciele belangen zou je toch verwachten dat er een oplossing voor wordt gevonden.
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:25:07We zijn weer live om 16.33uur #voltacatalunya #nuwelopeurosport reageer retweet
Mooi, jammer dat Jose er weer zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef Crocmaz het volgende:
En olétwitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:25:07We zijn weer live om 16.33uur #voltacatalunya #nuwelopeurosport reageer retweet
Je kan wel de finishlijn zien bij die link hierboven. Daar komen ze vanzelf een keer langs.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:54 schreef Zhero het volgende:
Ah, we zijn er weer helemaal mee gestopt.
Matteo Pelucchi en Tosh van der Sande kon ik ook ontcijferem.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:07 schreef wimderon het volgende:
'Bryan Kokward, el sprinter del Europcar.'
Haha, wilde net hetzelfde zeggen. Spanjaarden zijn nog erger dan Fransen wat dat betreftquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:07 schreef wimderon het volgende:
'Bryan Kokward, el sprinter del Europcar.'
Van der Lijke?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:17 schreef TheArt het volgende:
Iemand van Lotto-Jumbo 5e. Hoera, een WT-punt erbij!
BAMquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei toch dat Lotto-Jumbo zich zou laten zien.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 17:33:21His 5th place today brings @W1lcokelderman the lead in the youth classification @VoltaCatalunya. reageer retweet
Dan ben ik dus niet de enige die het zag. Nu staat Daniel Martinez er.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:01 schreef Mykonos het volgende:
Volledige uitslag nu online. Dan Martin op 12 minuten gegeven, is die gevallen ofzo![]()
Nu staat z'n bijna-naamgenoot Daniel Martinez erquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:01 schreef Mykonos het volgende:
Volledige uitslag nu online. Dan Martin op 12 minuten gegeven, is die gevallen ofzo![]()
Je hebt een topshow in Vlaanderen gemist.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef Sked het volgende:
José Been heeft pas tien keer verteld wie er bij Tinkoff rijdt
Bill Harzia slaat andermaal toe.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome kan Kruijswijk niet eens bijhouden. Heeft hij weer gezwommen in Kenia?
Flinke medicatie voor nodig (prescripted uiteraard) om dat te herstellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome kan Kruijswijk niet eens bijhouden. Heeft hij weer gezwommen in Kenia?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef TheArt het volgende:
Traksel denkt dat Pozzovivo de snelste sprinter is van de koplopers
Die wordt er nog op gelegd door Lau.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:50 schreef TheArt het volgende:
Traksel denkt dat Pozzovivo de snelste sprinter is van de koplopers
Is de aankomst vlak? Ken weinig vlakke sprints van Arugodquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aru en Uran kunnen het beste aankomen denk ik.
Talansky en Martin zaten er op de top al niet te ver achter.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Mykonos het volgende:
Nog een Garmin die terugkomt, die kunnen wel dalen zeg
Martin sluit dus net aan. Kandidaat nummer 1 directquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
Als het goed is zitten Martin en Kelderman nog ergens tussen de koplopers en de groep Valverde.
Martin is aangesloten toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
Als het goed is zitten Martin en Kelderman nog ergens tussen de koplopers en de groep Valverde.
Kan ook 3 seconden zijn, of 2,5 minuut. Is Catalunya he, geen Zwitserlandquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Mykonos het volgende:
Achtervolgende groep nog op 34 seconden, ze komen wel dichterbij dus, maar of het genoeg is?
Net een helikoptershot wat suggereerde dat het get idd niet zo groot meer is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan ook 3 seconden zijn, of 2,5 minuut. Is Catalunya he, geen Zwitserland
quote:
Talansky kon niet. Anders had Martin hem m wel laten halenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef TheArt het volgende:
Pozzovivootje wint. Wat een fout van Cannondale.
.us?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze op fok.us ook zo lachen om Garmin als wij doen om Lotto?
Hij was zo overtuigd van zn sprint, dat ie op 2k gingquote:
Ik aan de pech van Boom.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moest gisteren nog aan het juichgebaartje van Pozzivivo denken. Dat kan haast geen toeval zijn.
Aruutje vlamt nu al, om vervolgens tot en met Lombardije lekker te vliegen. Niks mis mee, laat gaan johquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:53 schreef DeeBee het volgende:
Loller Aru ook weer mee.
Druk bezet rondje trouwens...Kelderman degelijk, maar nog niet super.
Als je op Fabio doelt: Op je 23e vliegen, bij een ploeg als Astana is voor mij meer de reden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef wimderon het volgende:
Blijkbaar is het nu ook al opvallend als je door je seizoen goed in te delen (heel weinig koersdagen, waarvan een aardig deel niet op de limiet en niet door koersen na piekmomenten) een goede Giro en Vuelta rijdt. Je beter ontwikkelen dan leeftijdsgenoten kan natuurlijk al helemaal niet.
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 26-03-2015 om 15:24:38Nogmaals over de Ronde van Catalonië op @EurosportNLBE de komende dagen: http://t.co/ndsmNLDCGh reageer retweet
http://www.cyclinghub.tv/livestreamquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:45 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Dus Eurosport zendt een fucking terugblik op MotoGP uit ipv de koninginnenetappe in de ronde van Catolinië![]()
Kan ik een keer kijken
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.cyclinghub.tv/livestream
British Eurosport zendt het wel uit.
Haha, ik zou zeggen: een geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:51 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Helaas geen Jose Been vandaag, maar je kan ook niet alles hebben
Was. Komen een paar brommers voorbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Kelderman een stukje beter, nu met Atapuma op pad
Porte zal wel nummer 2 zijn nuquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Halve minuut op Pozzovivo ofzo nu?
Francis De Clercqquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef wimderon het volgende:
Bartje nog wel in het peloton![]()
[ afbeelding ]
zal morgen moeten gebeuren dan. Overmogen is vlak en zondag moet ie sowieso de schade wel beperkt kunnen houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Die 21 seconden raakt hij nog wel kwijt de komende dagen..
Nopequote:
Valverde bleef maar aanvallen, maar werd iedere keer gepareerd. Behalve zijn laatste aanval danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb nergens beelden kunnen vinden. Hoe was de ontknoping?
Froome had weer eens infectie (quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Froome allemaal aan het doen, jongens.
Vast in Kenia opgelopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome had weer eens infectie () dus die moet weer ff op kracht komen. Zal binnenkort wel weer iedereen kapot rijden.
Achja, lullig, hij kon gewoon niet harder. Mag je niet ontevreden over zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel jammer dat Kelderman dan weer op zo'n lullig klimmetje lost uiteindelijk, anders had hij zomaar top-5 kunnen rijden hier..
Wat zijn dit voor teksten.quote:“Ik zat dankzij de hulp van Laurens ten Dam in de eerste groep, maar had het heel zwaar. Op de slotklim moest ik lossen. Ik kon gewoon niet harder. Ik mag hier dan ook niet ontevreden over zijn.”
wel op ES2, dus streams zijn wel te vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen ES uitzending vanmiddag? MotoGP gaat dit seizoen waarschijnlijk nog veel in de weg zitten.
ES2 heeft hier kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
wel op ES2, dus streams zijn wel te vinden
Kruijswijk kan de top-10 van het klassement in, denk dat hij daar vooral voor rijdtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En een goede ook
Kruijswijk wel attent in de kopgroep, maar zit wel wat veel op kop.
Ja, dat zal wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kruijswijk kan de top-10 van het klassement in, denk dat hij daar vooral voor rijdt
Daar denken ze bij Lotto-Djumbo natuurlijk anders over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel.
Toch lijkt een etappezege me interessanter dan een 10e plek in het klassement.
Is Nederlandse ziekte.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar denken ze bij Lotto-Djumbo natuurlijk anders over.
"Wilco Kelderman heeft met succes mijn achtste plaats verdedigd."quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar denken ze bij Lotto-Djumbo natuurlijk anders over.
Kom op he. Hop hop hop. Tak tak tak.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Spies het volgende:
[..]
"Wilco Kelderman heeft met succes mijn achtste plaats verdedigd."
Dat soort teksten ja.
Nee, had al heel veel tijd verloren eerder deze weekquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Van Garderen ook in de kopgroep ? Is dat geen gevaar voor het podium ?
Hebben klassementsrenners meer last van. Ik heb Evans ook wel eens vol op kop zien rijden in een ontsnapping om op de 11e plek in het klassement in de tour te komen.quote:
Kruijswijk is best geplaatste renner dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Van Garderen ook in de kopgroep ? Is dat geen gevaar voor het podium ?
Klopt. Hebben de commentatoren ook al een paar keer gezegd. Nou zijn dat engelsen, dus je weet nooit of het klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kruijswijk is best geplaatste renner dacht ik.
Heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben klassementsrenners meer last van. Ik heb Evans ook wel eens vol op kop zien rijden in een ontsnapping om op de 11e plek in het klassement in de tour te komen.
Nou hebben de meeste klassementsrenners ook niet zo'n venijnige sprint, dus een etappezege is nogal onzeker, kunnen ze idd misschien beter het tempo constant houden en wat extra tijd pakken.quote:
Die waren bij het begin van de uitzending zelfs met de rugnummers aan het bekijken om te zien wie er in de kopgroep zaten, terwijl de groep al een paar uur op kop reedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Hebben de commentatoren ook al een paar keer gezegd. Nou zijn dat engelsen, dus je weet nooit of het klopt.
Gelijk 10 botten gebroken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Marcoss het volgende:
Ten Dam lag bij de val en afgevoerd naar het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Marcoss het volgende:
gvdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |