twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 23-03-2015 om 16:58:06Maciej Paterski: op zondag 300 km rijden in de regen, 22e worden in San Remo, daarna vliegen naar Catalonië en op maandag rit 1 winnen. reageer retweet
Wie won er? Dat kan ik hier niet zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Vorig jaar was dat ook zo lekker geregeld.
[ afbeelding ]
Het bleek Mezgec te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie won er? Dat kan ik hier niet zien.
Wat een droefheid.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Vorig jaar was dat ook zo lekker geregeld.
[ afbeelding ]
Boni'squote:Op maandag 23 maart 2015 18:56 schreef Evertjan het volgende:
waarom staat Poels al zo hoog in het AK?
Je bent erg agressief de laatste tijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen op een lego blokje stapt.
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n kleding.... Maar als je over Miguel begint...quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent erg agressief de laatste tijd.
Heb jij zoveel zorgen?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag alles over me zeggen, m'n haar, m'n föhn, m'n kleding.... Maar als je over Miguel begint...
Typisch de Gendt. Straks wint hij weer de tijdrit ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef Marcoss het volgende:
De Gendt gaf vooraf aan dat het klassement een optie was voor hem en dat hij in ieder geval wilde kijken hoe ver hij kon komen. Hij probeerde eerst al mee te zitten in de vlucht, dat lukte niet en uiteindelijk komt hij binnen op 18 minuten..
Veel onvoorspelbaarder vind je ze niet
Still going strong zoals dat zo mooi heet.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds ik elke dag met jou op FOK! zit wel.
twitter:chrisfroome twitterde op maandag 23-03-2015 om 18:32:16Confusing day out on the road today, accurate time gaps would have been helpful…live & learn #VoltaCatalunya reageer retweet
Lekker professioneel allemaal. Wordt tijd dat deze race zijn WT status verliest, is al jaren een chaos.quote:False information
The peloton wasn’t able to reel in the attack, which upset Maassen. “The race radio was constantly saying that the gap was six minutes, but all of a sudden it was 13 minutes. Then it was too late.”
Helaas is Brian Bulgac uitgevallen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:09 schreef Ericr het volgende:
143 Nick Van Der Lijke (Ned) Team LottoNL-Jumbo
144 Timo Roosen (Ned) Team LottoNL-Jumbo
[ afbeelding ]
Daar ga je de oorlog toch niet mee winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |