Nopequote:
Valverde bleef maar aanvallen, maar werd iedere keer gepareerd. Behalve zijn laatste aanval danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb nergens beelden kunnen vinden. Hoe was de ontknoping?
Froome had weer eens infectie (quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Froome allemaal aan het doen, jongens.
Vast in Kenia opgelopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome had weer eens infectie () dus die moet weer ff op kracht komen. Zal binnenkort wel weer iedereen kapot rijden.
Achja, lullig, hij kon gewoon niet harder. Mag je niet ontevreden over zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Marcoss het volgende:
Wel jammer dat Kelderman dan weer op zo'n lullig klimmetje lost uiteindelijk, anders had hij zomaar top-5 kunnen rijden hier..
Wat zijn dit voor teksten.quote:“Ik zat dankzij de hulp van Laurens ten Dam in de eerste groep, maar had het heel zwaar. Op de slotklim moest ik lossen. Ik kon gewoon niet harder. Ik mag hier dan ook niet ontevreden over zijn.”
wel op ES2, dus streams zijn wel te vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen ES uitzending vanmiddag? MotoGP gaat dit seizoen waarschijnlijk nog veel in de weg zitten.
ES2 heeft hier kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
wel op ES2, dus streams zijn wel te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |