SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ze al gechecktquote:Op maandag 23 maart 2015 14:54 schreef Andyy het volgende:
1 is lizzie armitstead en 2 3 Emma Johansson trouwens.
Zag er vorig topic iemand op reageren
Dat wel ja. Dan maar van achter...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft.
https://isdatjebidonofbenjehetzelf.wordpress.com/tag/liz-hatch/quote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat die het met een wielrennert doet maar ben vergeten welke.
2011quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://isdatjebidonofbenjehetzelf.wordpress.com/tag/liz-hatch/
Zadelpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef iScream. het volgende:
Welke fietsdrager gebruiken jullie voor carbon fietsen? Ik heb 1tje die normaal gesproken om de "staande buis" klemt, maar mn nieuwe fiets heeft een dusdanig dikke buis dat deze niet in de houder past.. Nu dus op zoek naar een nieuwe drager, beste optie is denk ik 1tje die de fiets bij de bovenbuis klemt he?
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:02 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n "aero" carbon zadelpen, enige ronde vorm is het achterste stukje van de bovenbuis
Had je een mooie dakdrager van kunnen kopen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb net een trekhaak op de auto laten zetten a 500 pleuro
Dat soort dragers worden door 2 mensen gebruikt.quote:
Achter de auto valt dat reuze mee... Wel flink door blijven rijden danquote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leg de fiets gewoon achter in de bak trouwens. Van zo'n drager wordt ie alleen maar vies.
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leg de fiets gewoon achter in de bak trouwens. Van zo'n drager wordt ie alleen maar vies.
Ik heb een giant, die worden niet gejatquote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.
Zou eerder bang zijn voor beschadiging & diefstal.
Ik moest dit weekend heel hard lachen toen een net iets te kleine man op klikschoentjes zn fiets bovenop z'n SUV probeerde te zetten.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.
Zou eerder bang zijn voor beschadiging & diefstal.
Kunnen mooie filmpjes opleveren!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Tommeke het volgende:
Die Tayler Wiles is echt lekker, maar helaas van de verkeerde kant
Mijn drager zet de fiets vast via de voorvork van de fiets. Geen enkele klemmen die om een buis waar dan ook zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb net een trekhaak op de auto laten zetten a 500 pleuro
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest dit weekend heel hard lachen toen een net iets te kleine man op klikschoentjes zn fiets bovenop z'n SUV probeerde te zetten.
Had een stukje van John Cleese kunnen zijn.
Preciesquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft.
Dat shirt in het midden is best te pruimenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)ycling-kits-in-2015/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, alleen hun motto komt niet echt overeen met de prijzen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat shirt in het midden is best te pruimen
Zouden ze enkel bedoelen dat je nu alsnog een godsvermogen betaald alleen nu geen rijdend billboard bentquote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)ycling-kits-in-2015/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je 'm interpreteert...quote:Op maandag 23 maart 2015 17:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen hun motto komt niet echt overeen met de prijzen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef very het volgende:
[..]
Zouden ze enkel bedoelen dat je nu alsnog een godsvermogen betaald alleen nu geen rijdend billboard bent
Zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'm interpreteert...
"wij vinden het kut als je een miljard uitgeeft aan shirts én erbij loopt als een reclamebord" "bij ons geef je een miljard uit, en heb je een effen shirt"
Ja da's aan een ieder. Maar ze vallen wel in de 'luxe' categorie volgens mij.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef Yankee het volgende:
Voor een mooi en goedzittend shirt vind ik dat wel een acceptabel bedrag
Oh absoluut. Dat niet iedereen er zo over denkt is mij al wel duidelijk, niks mis mee overigensquote:Op maandag 23 maart 2015 17:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja da's aan een ieder. Maar ze vallen wel in de 'luxe' categorie volgens mij.
Kijk hier heb je dus geen plaatje bij nodig.....quote:
die is lekkahquote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Marion Rousse gaat met Tony Gallopin.
Is niks verkeerds mee hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Tommeke het volgende:
Die Tayler Wiles is echt lekker, maar helaas van de verkeerde kant
quote:Lately I got a Rolex for my birthday from my lesbian neighbours. They asked me what I would like to have. Just told them I wanna watch.
Assos al jaren hé. Maar daar is de innovatie ook een beetje opgedroogd sinds de koeien en de Zwitserse kruizen. Al zag ik dit weekend wel een schitterend wit Assos shirt, afgezet met Tricolore en gaut. Errug mooi maar ik woon niet in bella italiaquote:Op maandag 23 maart 2015 17:47 schreef quinoahipster het volgende:
Idd, ¤ 100 + voor een shirt met korte mouwen is toch fucking niet normaal.
Alleen sinds Rapha DENKEN mensen dat het normaal is. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |