SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ze al gechecktquote:Op maandag 23 maart 2015 14:54 schreef Andyy het volgende:
1 is lizzie armitstead en 2 3 Emma Johansson trouwens.
Zag er vorig topic iemand op reageren
Dat wel ja. Dan maar van achter...quote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft.
https://isdatjebidonofbenjehetzelf.wordpress.com/tag/liz-hatch/quote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat die het met een wielrennert doet maar ben vergeten welke.
2011quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://isdatjebidonofbenjehetzelf.wordpress.com/tag/liz-hatch/
Zadelpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:50 schreef iScream. het volgende:
Welke fietsdrager gebruiken jullie voor carbon fietsen? Ik heb 1tje die normaal gesproken om de "staande buis" klemt, maar mn nieuwe fiets heeft een dusdanig dikke buis dat deze niet in de houder past.. Nu dus op zoek naar een nieuwe drager, beste optie is denk ik 1tje die de fiets bij de bovenbuis klemt he?
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:02 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n "aero" carbon zadelpen, enige ronde vorm is het achterste stukje van de bovenbuis
Had je een mooie dakdrager van kunnen kopen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb net een trekhaak op de auto laten zetten a 500 pleuro
Dat soort dragers worden door 2 mensen gebruikt.quote:
Achter de auto valt dat reuze mee... Wel flink door blijven rijden danquote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leg de fiets gewoon achter in de bak trouwens. Van zo'n drager wordt ie alleen maar vies.
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leg de fiets gewoon achter in de bak trouwens. Van zo'n drager wordt ie alleen maar vies.
Ik heb een giant, die worden niet gejatquote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.
Zou eerder bang zijn voor beschadiging & diefstal.
Ik moest dit weekend heel hard lachen toen een net iets te kleine man op klikschoentjes zn fiets bovenop z'n SUV probeerde te zetten.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het kan doe ik dat ook. Maar die keus heb je niet altijd.
Zou eerder bang zijn voor beschadiging & diefstal.
Kunnen mooie filmpjes opleveren!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Tommeke het volgende:
Die Tayler Wiles is echt lekker, maar helaas van de verkeerde kant
Mijn drager zet de fiets vast via de voorvork van de fiets. Geen enkele klemmen die om een buis waar dan ook zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb net een trekhaak op de auto laten zetten a 500 pleuro
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest dit weekend heel hard lachen toen een net iets te kleine man op klikschoentjes zn fiets bovenop z'n SUV probeerde te zetten.
Had een stukje van John Cleese kunnen zijn.
Preciesquote:Op maandag 23 maart 2015 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tetten heeft.
Dat shirt in het midden is best te pruimenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)ycling-kits-in-2015/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, alleen hun motto komt niet echt overeen met de prijzen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat shirt in het midden is best te pruimen
Zouden ze enkel bedoelen dat je nu alsnog een godsvermogen betaald alleen nu geen rijdend billboard bentquote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef DrNick het volgende:
http://cyclingtips.com.au(...)ycling-kits-in-2015/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je 'm interpreteert...quote:Op maandag 23 maart 2015 17:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen hun motto komt niet echt overeen met de prijzen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef very het volgende:
[..]
Zouden ze enkel bedoelen dat je nu alsnog een godsvermogen betaald alleen nu geen rijdend billboard bent
Zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'm interpreteert...
"wij vinden het kut als je een miljard uitgeeft aan shirts én erbij loopt als een reclamebord" "bij ons geef je een miljard uit, en heb je een effen shirt"
Ja da's aan een ieder. Maar ze vallen wel in de 'luxe' categorie volgens mij.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef Yankee het volgende:
Voor een mooi en goedzittend shirt vind ik dat wel een acceptabel bedrag
Oh absoluut. Dat niet iedereen er zo over denkt is mij al wel duidelijk, niks mis mee overigensquote:Op maandag 23 maart 2015 17:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja da's aan een ieder. Maar ze vallen wel in de 'luxe' categorie volgens mij.
Kijk hier heb je dus geen plaatje bij nodig.....quote:
die is lekkahquote:Op maandag 23 maart 2015 15:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Marion Rousse gaat met Tony Gallopin.
Is niks verkeerds mee hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:33 schreef Tommeke het volgende:
Die Tayler Wiles is echt lekker, maar helaas van de verkeerde kant
quote:Lately I got a Rolex for my birthday from my lesbian neighbours. They asked me what I would like to have. Just told them I wanna watch.
Assos al jaren hé. Maar daar is de innovatie ook een beetje opgedroogd sinds de koeien en de Zwitserse kruizen. Al zag ik dit weekend wel een schitterend wit Assos shirt, afgezet met Tricolore en gaut. Errug mooi maar ik woon niet in bella italiaquote:Op maandag 23 maart 2015 17:47 schreef quinoahipster het volgende:
Idd, ¤ 100 + voor een shirt met korte mouwen is toch fucking niet normaal.
Alleen sinds Rapha DENKEN mensen dat het normaal is. Ofzo.
Allemaal leuke koppies, maar veel te zwaar afgetraind. Haalt het niet bij Neerlands schoon, en dan bedoel ik niet Moniek Knol, maar Danielle Overgaag voordat ze door Lance en Arnie afgelikt werd. Altijd voor Tinus op kop sleuren de rits van het shirt minstens voor een derde open. Helaas was dat het pre digitaal tijdperk.....quote:
Is een kut pakoers. Allemaal stenen, sierkeitjes en drempels. Maar dat is in de meeste Brabantse dorpen tegenwoordig wel het geval. Zelfs op 't Heike is geen fatsoenlijk parkoers meer uit te zetten. Woensdrecht met de Rijzende Weg op de hoek van Non Plus Ultra is nog een van de weinige behoorlijke parkoersen daar in het West Brabantse.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
Zondag a.s. ronde van Steenbergen. Hmmm wel zin in misschien.
Ook, kijk maar naar Thomas Dekker. Anyway, in ieder geval voor mensen die zeg maar niet meer voor een shirt bij de Lidl hoeven te shoppen. En met Louis Garneau rij je in Europa ook redelijk exclusief.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Maar Assos shirts waren toch een beetje voor gesoigneerde grijze heren.
Ik mag hopen van wel! Je hebt er iig flink voor gewerkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:23 schreef Patroon het volgende:
Ga woensdag weer een inspanningstest doen. Ben benieuwd wat de progressie in de lage zones is..
Bidonhouder? Hinthintquote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef iScream. het volgende:
Al een oplossing voor het fietsendragerprobleem gevondenKlem past mooi om de zadelpen heen, stukje bij de bestaande staande stang van de fietsendrager aanlassen en klaas is kees
Gebruik 'm trouwens ook alleen als ik 2 fietsen mee moet, anders gaat ie gewoon achter in de auto
Ja, uit de waardes van nu blijkt dat er progressie is, maar hoeveel precies en wat er nog mogelijk is zal uit de test blijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel! Je hebt er iig flink voor gewerkt.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Is niks verkeerds mee hoor.
[..]![]()
Vind 'm nog steeds leuk.
Maar als het goed nat is werken schijfremmen wel beter, toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Tommeke het volgende:
Schijfremmen
Echt mien jong. Het is zwaarder, is iets minder aero en het ziet er vooral niet uit
En wiel wisselen gaat minder goed. Het is echt iets wat ons door de strot wordt gedrukt door fabrikanten om vooral nieuwe fietsen te kopen.
Want wees eerlijk, velgremmen remmen goed genoeg. Meer dan dat, want als je ze vol inknijpt ga je slippen.
Nee hoor; niet perse. Mits goede velgrand en remblokjes is de remkracht altijd wel voldoende om ook op nat wegdek tot stilstand te komen. En ach, wat heb je aan superieure remkracht als je geen grip op de natte weg hebt? Dan slip je en ga je op je muil.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef very het volgende:
[..]
Maar als het goed nat is werken schijfremmen wel beter, toch?
Hoe vaak heb je al op een racefiets met schijven gereden dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Schijfremmen zijn goed voor MTB's en crossers. Niet voor wegracers.
Om hard op je muil te gaan wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef very het volgende:
[..]
Maar als het goed nat is werken schijfremmen wel beter, toch?
Ja, zowel in het droog als nat zijn ze veel beter te doserenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:47 schreef muzas het volgende:
Het ging er toch ook niet om dat ze 'harder' zouden remmen, maar meer dat ze beter te doseren zijn?
Op de fiets en wandel beurs 50 m over zo'n parcours met een wipwap en alles.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al op een racefiets met schijven gereden dan?
Nooit last gehad op mijn mtb dat die schijven aanliepen. En wat maakt die 600 gram uit als ze nu al lood toevoegen om de fiets op gewicht te krijgen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om hard op je muil te gaan wel ja.
Maar eigenlijk zijn schijfremmen voor een racefiets een en al ellende. Speling is zo minimaal dat je altijd een imbussleutel bij je moet hebben om bij wiel er uit, wiel er in, die remklauw weer af te kunnen stellen zodattie niet aanloopt. Afgelopen winter was het bij iedere cross wiel er in, remklauw los en afstellen. En daarnaast blijft het geheel minimaal 600 gram zwaarder. Enige voordeel voor toerders is wellicht minder slijtage op full carbon wielen. Maar aan de andere kant krijgen die spaken en velgen het wel op een andere manier veel zwaarder te verduren.
Door het minimalistische ontwerp van race/cross fiets remschijven en klauwen luistert dat nauwkeuriger dan het toch veel grovere spul op een MTB. En die 600 gram... Je denkt toch niet dat er ook maar één racefiets is waar ze meer dan een pond lood aanhangen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit last gehad op mijn mtb dat die schijven aanliepen. En wat maakt die 600 gram uit als ze nu al lood toevoegen om de fiets op gewicht te krijgen?
Als je naar die emonda kijkt hou je veel meer over. Je kan prima frames met schijven maken die nog steeds op acceptabel gewicht zitten.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Door het minimalistische ontwerp van race/cross fiets remschijven en klauwen luistert dat nauwkeuriger dan het toch veel grovere spul op een MTB. En die 600 gram... Je denkt toch niet dat er ook maar één racefiets is waar ze meer dan een pond lood aanhangen?Dat lood is om de tolerantie van de kleinste kaders op te vangen. Aan een 56 er frame hangt echt geen lood. Iedere fabrikant zou dat gewichtsoverschot direct voor vergroting van de stijfheid benutten.
+1000quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Tommeke het volgende:
Schijfremmen
Echt mien jong. Het is zwaarder, is iets minder aero en het ziet er vooral niet uit
En wiel wisselen gaat minder goed. Het is echt iets wat ons door de strot wordt gedrukt door fabrikanten om vooral nieuwe fietsen te kopen.
Want wees eerlijk, velgremmen remmen goed genoeg. Meer dan dat, want als je ze vol inknijpt ga je slippen.
Ik zal het alleen maar toejuichen. Meer dan electronisch schakelen. Maar dan zal er wel wat aan die afstellingsproblemen gedaan moeten worden. Want wanneer er op een professionele crosser een schroefdraad dol gedraaid is, geen probleem, flikker in de container en pak een nieuwe vork. Voor toerders versies zal dat dan toch met verloopstukjes moeten gaan werken, net zoals derrie padjes zeg maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij de intro van di2 zelfde reacties. Was al kut nog voor t eerste persbericht . Inmiddels hebben campa en sram t ook, rijdt t halve peloton liever met di2/eps en trappen ladingen amateurs er tevreden mee rond.
Zelfde denk ik voor schijven. Het is niet voor iedereen, maar vooraf al afbranden is ook zo onzinnig. Haast iedereen die t mag proberen is enthousiast.
Inderdaad, daarom hier nog steeds Ksyrium SL wielen van iets van 1450 gram per set. Omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat acceleratie tot 40 km per uur (inb4, 35 max voor mij) belangrijker is dan aerodynamica.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aero wielenveel zwaarden dan lage velgen dat doe je toch niet
Het is porno ja? En je hebt ook 50mm wielen van 1450 gramquote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom hier nog steeds Ksyrium SL wielen van iets van 1450 gram per set. Omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat acceleratie tot 40 km per uur (inb4, 35 max voor mij) belangrijker is dan aerodynamica.
Ik koers er alleen op en icm vittoria bandjes en latex biba's bolt het zeer fijn...quote:
Eens. Ik koers eigenlijk ook liever op m'n Circuits omdat ze lichter zijn. Trekt iets feller op. In omlopen maakt dat niet zoveel uit. Toch smoelen die hoge velgen veel beter en dat is een niet te onderschatten factorquote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom hier nog steeds Ksyrium SL wielen van iets van 1450 gram per set. Omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat acceleratie tot 40 km per uur (inb4, 35 max voor mij) belangrijker is dan aerodynamica.
Het is alleen porno als het hele plaatje klopt. Dus 50mm tube velgen, Vittoria Servizio Corsa tubes en bijbehorende kwaliteit naven en spaken. Geen op aluvelgen geplakt carbon of naven van een paar tientjes. Anders moet je al dat gemis met hard rijden compenseren zodat niemand het verschil ziet.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is porno ja? En je hebt ook 50mm wielen van 1450 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |