abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150938550
Zwangerschap en Geboorte!

2015

28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 24-03-2015 11:35:41 ]
pi_150938752
Hoe laat is je echo sara?
  maandag 23 maart 2015 @ 07:57:09 #3
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150938833
Spannend, Sara! Hoe laat mag je?
Ik had ook pas rond 9,5 week de 1e echo en tot die tijd kon ik er ook gewoon niet van genieten. Elke keer als ik aan zwanger zijn of een baby dacht, flikkerde een dikke disclaimer door m'n hoofd. Maar na de goede echo was ik wel echt blij eb kon ik aan de toekomst denken. Omdat ik toen al 9,5 week was, was ik ook redelijk zeker dat het niet alsnog mis zou gaan na eerst een goede echo. Tijd om van je zwangerschap te genieten komt echt nog wel!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_150939000
Goedemorgen, nacht was rustig, goed kunnen slapen en geen last meer gehad van pijnlijke harde buiken! Zo weer CTG en urine testen en dan hopelijk naar huis :) waarschijnlijk toch iets van een virus geweest die de boel zo Triggerde, dus ze zijn blij dat ik gebeld had, want het was nog wel even spannend wat m'n lichaam zou doen.

En Sara, probeer je niet te druk te maken, het verdriet bij een niet kloppend hartje zal niet minder zijn als je er zo instaat als nu, waarschijnlijk denk je jezelf te beschermen, maar iets wat zo welkom is en wat je zo intens wil, dat brengt altijd een hoop verdriet mee als die droom ineens weg is! Probeer daarom gewoon zo snel en zoveel mogelijk te genieten, daar heb je zelf echt het meeste aan :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150939064
Ow en Frits ligt niet meer in stuit *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150939152
Ooh Klumsy, dat is goed nieuws!

Sara, ik gun je n knipper vandaag! Het heeft geen zin om je zo enorm druk te maken.. :*
pi_150939232
Sara, ik snap helemaal wat je bedoeld maar hoe rationeel je er ook in probeert te staan, de teleurstelling zal er niet minder om zijn als het niet goed blijkt te zijn.
Maar het is een mooie dag, de zon schijnt en ik vind dat genoeg reden voor goed nieuws :) Succes vandaag!
  maandag 23 maart 2015 @ 08:30:48 #8
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150939244
Laat ik het topic dan maar beginnen met een super glitterbabysticker voor Cholula.

Ietwat laat, maar niet minder verdiend natuurlijk!

maandag 23 maart 2015 @ 08:31:24 #9
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150939253
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:16 schreef klumsy het volgende:
Ow en Frits ligt niet meer in stuit *O*
Fijn is dat. Wij hopen woensdag hetzelfde te horen over onze Shaniqua :P
pi_150939379
Goedemorgen. Gawd ik voel me net een vaatdoek, en dan zometeen 2 uur in vergadering waarvan ik de notulen maak.. dat worden vast niet de beste notulen :').

Klums, fijn dat het uiteindelijk goed bleek!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150939556
Cholula kan uit de OP Cassandra :)

klumsy, wat fijn! Helemaal zelf gedraaid dus?
  maandag 23 maart 2015 @ 08:54:00 #12
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150939563
Sara, het is ook doodeng. Ik hoop dat na de echo een aantal onzekerheden weg zijn :) succes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150939734
Sara, jij hebt het tegen mij gezegd en ik zeg het tegen jou.. :* Probeer nu lekker te genieten van je zwangerschap. Die 1e echo is gewoon spannend! En de zelfbescherming die je jezelf nu geeft maakt het verdriet niet kleiner mocht het inderdaad slecht nieuws zijn zoals de andere zeggen.

Ben benieuwd hoe laat je mag vandaag!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150939749
Sara, veel succes bij de echo!
Klumsy, fijn dat je een rustige nacht hebt gehad en dat Frits niet meer in stuit ligt. Hopelijk zometeen naar huis!

Hier een prutnacht, kon geen houding vinden en lag van 3 tot 6 wakker. Toen de wekker om 7 uur afging was ik dus ook not amused.
Zometeen bij een vriendin op kraamvisite, das dan wel weer leuk! *O*
pi_150939874
Yes! Ik heb de glitter sticker van Nikoos binnen! Dan kan ik hier ook langzaam afscheid nemen. Na een nacht met weinig slaap ligt Frits nu heerlijk op mijn buik te slapen.

Ik krijg het niet voor elkaar om bij te lezen, maar ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie zwangerschap! O+
  maandag 23 maart 2015 @ 09:22:45 #16
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150940017
Cholula, nu proberen te rusten en laat je lekker verwennen :*

Klumsy, wat fijn dat hij zelf gedraaid is! En een goede nacht is ook goed om te horen.

Sarah, ik hoop dat jullie een goede echo mogen zien en dat je dan kun genieten.
pi_150940639
Geniet er van Cholula! *;

Succes straks Sara!

Fijn dat alles goed is klumsy!

Ik ben aan het wachten op mijn volgende leerlingen die mondeling examen moeten gaan doen en probeer intussen niet te veel gekke gezichten te trekken als monstertje me weer eens in mijn ribben beukt. :')
  maandag 23 maart 2015 @ 09:53:47 #18
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150940694
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef Cholula het volgende:
Yes! Ik heb de glitter sticker van Nikoos binnen! Dan kan ik hier ook langzaam afscheid nemen. Na een nacht met weinig slaap ligt Frits nu heerlijk op mijn buik te slapen.

Ik krijg het niet voor elkaar om bij te lezen, maar ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie zwangerschap! O+
Geniet ervan!! En dan bedoel ik niet alleen die sticker ;)
pi_150940749
:W Weer terug uit Estland, leuk weekend gehad. Mijn kleine zusje is op bezoek, en hoewel dat leuk is, is een week net wat te lang. Ik heb zo langzamerhand zin in m'n eigen ding doen enzo. Hier gaat alles hartstikke goed, buik groeit, soms denk ik iets te voelen, maar ik weet het niet zeker.

Verder weinig te melden, behalve wat input op de woorden die ik hier soms lees. Ik vind dat er heel veel focus is op het 'genieten'. Alsof je niet onzeker mag zijn, je zorgen mag maken of het gewoon even niet leuk mag vinden. Zeker in het allereerste begin vond ik het zwanger zijn zo spannend en zo abstract dat ik echt niet bewust kon genieten van zwanger zijn, maar daar voelde ik me wel schuldig over, want ik las hier steeds dat ik moest genieten. Het heeft een tijd geduurd dat ik me daar niet meer schuldig over voelde, maar dat ik door kreeg dat ik me ook gewoon mezelf mocht voelen zonder speciaal te genieten van het zwanger zijn.

Ik weet niet precies wat ik met deze rant wil zeggen, maar ik wou het toch even kwijt.
pi_150940965
Eens hoor Jagar! Op het begin vond ik er bar weinig aan, die onzekerheid en dat slappe vaatdoek gevoel. Toen ik me beter ging voelen en de kleine ook dagelijks voelde ging het een stuk beter en nu geniet ik met volle teugen. Bij iedereen zal het weer anders zijn en alles wat je voelt is natuurlijk compleet legitiem. Het is gewoon een heftig (zowel negatief als positief) gebeuren. :*
pi_150941092
Tuurlijk mag je onzeker zijn. Het is gewoon allemaal heel spannend.

Maar het is zonde om in een negatieve spiraal te gaan hangen die eerste weken. Dat is niet fijn voor jezelf, voor de baby, en voor je omgeving. En ik denk dat dat meer bedoeld wordt. Het echte doemdenken.

Zegt er een wat.... Ik weet het allemaal wel... ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150941251
Ik kan ook niks met verplicht genieten. En al helemaal niet met derden die gaan bepalen in hoeverre zekere gevoelens zonde zijn, of hoe je je daar later vast schuldig om gaat voelen. Imo mag alles er zijn, ieder zijn eigen proces, enzo. Zowel de roze wolk als de afwezigheid ervan :)
pi_150941382
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:25 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook niks met verplicht genieten. En al helemaal niet met derden die gaan bepalen in hoeverre zekere gevoelens zonde zijn, of hoe je je daar later vast schuldig om gaat voelen. Imo mag alles er zijn, ieder zijn eigen proces, enzo. Zowel de roze wolk als de afwezigheid ervan :)
Nou van dattem inderdaad.

Genieten doe ik wel als ie op de wereld is ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150941392
Ach weetje. Het is alleen maar goed bedoeld als mensen dat soort dingen zeggen. Ze hopen het beste voor je en dat is in hun ogen een suikerzoete roze wolk.
pi_150941433
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:31 schreef Limone het volgende:
Ach weetje. Het is alleen maar goed bedoeld als mensen dat soort dingen zeggen. Ze hopen het beste voor je en dat is in hun ogen een suikerzoete roze wolk.

Hoe zou die wolk er eigenlijk uit zien? :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')