Zou goed kunnen, daar heb ik ook te weinig inzichten voor. Het is meer dat Van Gastel meer als een Ronald Koeman overkomt, iemand met autoriteit naar zo'n groep toe. Terwijl zo'n Van Bronckhorst mij tijdens de training een ideale vent lijkt, die misschien wel met een 'softere' manier zo'n groep voetballend vooruit helpt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien is Van Gastel juist meer de échte trainer en Gio de coach. Maar ik ben er in elk geval blij mee, geeft in elk geval het vertrouwen in eigen kunnen aan.

Ook blij mee! Reden voor 2 jaar is ook stukje vertrouwen geven, zo van; hoe het in je eerste jaar gaat doet er niet toe, je blijft sowieso 2 jaar zitten. En 2 jaar omdat je dan komend seizoen niet het gezanik na bijv 8 potjes slecht spelen krijgt "oh, 1 jaar contract maar, laten we hem er maar uit mieteren".quote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat ze tot een tweejarig contract zijn gekomen. Dit terwijl dat he bijvoorbeeld bij Koeman ook gewoon in stapjes van jaar voor jaar ging. Dat was het beleid toch? En dan neem je enigszins een gokje, door er iemand zonder ervaring neer te zetten, en dan geef je ineens langere contracten. Wellicht goed voor zijn zelfvertrouwen, maar rechtlijnig is het niet.
Ik ben er wel blij mee overigens
JP & Gio

#yoloquote:Op maandag 23 maart 2015 17:07 schreef KingRadler het volgende:
ben er niet zo blij mee. als Gio faalt heeft hij meteen een zwarte bladzijde.

Want?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, Rutten zit nu dus op de bank, met de toekomstig hoofdtrainer naast zich. Dat gaat toch scheve situaties opleveren

Kans is groot dat dit al een poosje bekend was intern, maar dat ze hebben gewacht tot deze 2 weken zonder voetbal en na PSV.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, Rutten zit nu dus op de bank, met de toekomstig hoofdtrainer naast zich. Dat gaat toch scheve situaties opleveren

Het is Cocu in 2 jaar ook niet gelukt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef KingRadler het volgende:
Gio moeten ze 2 jaar de kans geven.
in 1 jaar bouw je een team niet op.
kijk naar Cocu.

Das andere koek dan Gio en JP.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Cocu in 2 jaar ook niet gelukt.

Die maakte ook de ene onnavolgbare beslissing na de andere. Dat hield echt niet op met die man. Neem aan dat Gio, als iemand die dat van HEEL dichtbij heeft meegemaakt, dat toch anders zal aanvliegen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:11 schreef Elan het volgende:
Jammer niet 1 jaar als hij faalt net zo goed afrekenen toch.
Zie Mario Been waar het anders toe kan resulteren

Klopt, ik vind Cocu een absolute kneus als trainer. Maar het ging erom dat KingRadler hem noemde als voorbeeld van iemand die het gelukt was in 2 jaar.quote:

Je moet niet raar opkijken als Rutten zich nu al schikt naar Gio & JP. Het blijven gewoon professionals.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:

Eens, maar toch, na 3 jaar weet hij dan toch (zo goed als) een kampioenschap binnen te slepen. En dat met 2 gehandicapte centrale verdedigers.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Cocu een absolute kneus als trainer. Maar het ging erom dat KingRadler hem noemde als voorbeeld van iemand die het gelukt was in 2 jaar.

Rutten lijkt me daar het type niet echt voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet raar opkijken als Rutten zich nu al schikt naar Gio & JP. Het blijven gewoon professionals.

Zou kunnen, maar dat strookt niet echt met Rutten's reputatie als "controlfreak". Maar goed, we wachten het afquote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet raar opkijken als Rutten zich nu al schikt naar Gio & JP. Het blijven gewoon professionals.

En Everse was al naar Dordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk gewoon bij gebrek aan beter omdat geen enkele toptrainer wilt komen.

Je moet er toch niet aan denken dat MvG opeens met zijn goeie vriend Co Adriaanse aan komt zetten.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef Caland het volgende:
Clubmensen als trainer, ben er eigenlijk nooit zo'n voorstander van. Maar in dit geval is het wel de meest logische keuze. Iets beters is ook gewoon niet beschikbaar.

Cocu heeft met afstand de beste selectie van de ED en krijgt het nog voor elkaar zaadvoetbal te spelen, vaak puur reactievoetbal. Het is leuk dat het bij Ajax min of meer lukte met Frank, maar nu denkt iedere club meteen dat de vroegere helden wel goede trainerts zijn...quote:Op maandag 23 maart 2015 17:10 schreef KingRadler het volgende:
Gio moeten ze 2 jaar de kans geven.
in 1 jaar bouw je een team niet op.
kijk naar Cocu.

Flauwekul, aansteller.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef Scrummie het volgende:

Bronckhorst is al 4 jaar assistent he.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:06 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat ze tot een tweejarig contract zijn gekomen. Dit terwijl dat he bijvoorbeeld bij Koeman ook gewoon in stapjes van jaar voor jaar ging. Dat was het beleid toch? En dan neem je enigszins een gokje, door er iemand zonder ervaring neer te zetten, en dan geef je ineens langere contracten. Wellicht goed voor zijn zelfvertrouwen, maar rechtlijnig is het niet.
Ik ben er wel blij mee overigens
JP & Gio

De jeugd is niet altijd de oplossing. Een Immers en ook Wilkshire waren beter dan wat wij hadden lopen op dat moment.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat MvG opeens met zijn goeie vriend Co Adriaanse aan komt zetten.
Ik hoop echt zo erg dat ze nu echt door gaan bouwen met eigen jeugd. Gio en vooral JPvG kennen de jeugdspelers als geen ander. Dus liever geen spelers meer als Immers en Wilkshire, maar oplossingen zoeken in de jeugd. We hebben, met Kuijt en waarschijnlijk Guidetti erbij, al genoeg ervaring in de selectie.

Immers is nooit beter dan wie dan ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De jeugd is niet altijd de oplossing. Een Immers en ook Wilkshire waren beter dan wat wij hadden lopen op dat moment.
Dat je dan liever een echt voetbaltalent haalt ipv die 2 lijkt mij duidelijk.

correctquote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bronckhorst is al 4 jaar assistent he.

Als je weet dat je baas niet altijd je baas blijft, ga je natuurlijk als een gigantische relpuber direct staken, in zijn schoenen schijten, z'n petjes in twee knippen en z'n jasje aan de kapstop spijkeren, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hele 6 wedstrijden die er nog te gaan zijn gaat dat natuurlijk ENORM escaleren.

Kan altijd nog hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoef nu ook niet meer 's nachts wakker te schrikken van Foeke Booy bij ons op de bank...

Ho ho, de ervaren assistent plek is er nogquote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoef nu ook niet meer 's nachts wakker te schrikken van Foeke Booy bij ons op de bank...
 .
.

quote:
Oh crap.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, de ervaren assistent plek is er nog.

Ja, want het is compleet logisch dat je iemand met géén hoofdtrainer ervaring meteen 2 jaar geeft, en 2 ervaren hoofdtrainers maar 1 jaar. Kom op zeg, ik snap best wat ze hiermee uit willen stralen, maar echt getuigen van beleid doet het niet. Dan had je hem ook 1 jaar moeten geven, of die andere gasten ook >1. Dit is nu alweer het smoesje waarom het volgend jaar wéér niet gaat lukken, nieuwe trainer, even wennen, tussenjaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook blij mee! Reden voor 2 jaar is ook stukje vertrouwen geven, zo van; hoe het in je eerste jaar gaat doet er niet toe, je blijft sowieso 2 jaar zitten. En 2 jaar omdat je dan komend seizoen niet het gezanik na bijv 8 potjes slecht spelen krijgt "oh, 1 jaar contract maar, laten we hem er maar uit mieteren".
Snap ik wel.

Men werkt al zolang naar dit moment toe dat het vrij logisch is dat ze twee jaar krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want het is compleet logisch dat je iemand met géén hoofdtrainer ervaring meteen 2 jaar geeft, en 2 ervaren hoofdtrainers maar 1 jaar. Kom op zeg, ik snap best wat ze hiermee uit willen stralen, maar echt getuigen van beleid doet het niet. Dan had je hem ook 1 jaar moeten geven, of die andere gasten ook >1. Dit is nu alweer het smoesje waarom het volgend jaar wéér niet gaat lukken, nieuwe trainer, even wennen, tussenjaar.

Was met Koeman bij ons ook al.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal een Barca trainer op de bank bij de nationale top 3.
Is er een reactie uit Spanje?

Het komende tussenjaar heeft niets te maken met de trainert, des te meer met de selectie.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want het is compleet logisch dat je iemand met géén hoofdtrainer ervaring meteen 2 jaar geeft, en 2 ervaren hoofdtrainers maar 1 jaar. Kom op zeg, ik snap best wat ze hiermee uit willen stralen, maar echt getuigen van beleid doet het niet. Dan had je hem ook 1 jaar moeten geven, of die andere gasten ook >1. Dit is nu alweer het smoesje waarom het volgend jaar wéér niet gaat lukken, nieuwe trainer, even wennen, tussenjaar.

Haha Immers beter dan wat wij hadden lopenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De jeugd is niet altijd de oplossing. Een Immers en ook Wilkshire waren beter dan wat wij hadden lopen op dat moment.
Dat je dan liever een echt voetbaltalent haalt ipv die 2 lijkt mij duidelijk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het komende tussenjaar heeft niets te maken met de trainert, des te meer met de selectie.
Koetjeboe wilde ook gewoon zelf zijn opties openhouden om een leuke trein te pakken, en bij Fretje was het maar aankijken welke klik er met clubcultuur en spelersgroep was. Dat is bij Gio en JeePee niet het geval.

Jan Boskampquote:Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Aad de Mos als derde man en gaan met die banaan.

Ja geweldig, na elke stafvergadering moeten JP en Gio uitleggen waarom ze een blauw oog hebben.quote:

quote:Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja geweldig, na elke stafvergadering moeten JP en Gio uitleggen waarom ze een blauw oog hebben.

Henkie is nu al hoofdtrainer he, die zal toch geen stap terug doen? Al zie ik hem wel graag bij de club. Bosvelt is denk ik het best op z'n plek bij GAE.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe derde assistent maar Bosvelt of Fraser dan kan het helemaal niet meer stuk.

Dat is an sich een goed punt, zeker bij een club als Feyenoord is het niet onbelangrijk een klik te hebben met het legioen, wellicht meer dan bij menig andere club. Aan de andere kant blijft het zo dat het een onervaren hoofdcoach is met een assistent die alleen ervaring heeft bij Feyenoord zelf. En dat dat toch best een gok blijft, (club)legende en cultuurbewakers of niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het komende tussenjaar heeft niets te maken met de trainert, des te meer met de selectie.
Koetjeboe wilde ook gewoon zelf zijn opties openhouden om een leuke trein te pakken, en bij Fretje was het maar aankijken welke klik er met clubcultuur en spelersgroep was. Dat is bij Gio en JeePee niet het geval.

Van hoofdtrainer van ADO naar 3e assistent Feyenoord. Haha, nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe derde assistent maar Bosvelt of Fraser dan kan het helemaal niet meer stuk.

Met name het eerste seizoen is een gok hoe hij het oppakt. Het tweede seizoen kan er altijd nog geschaafd worden. Cocu (quote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is an sich een goed punt, zeker bij een club als Feyenoord is het niet onbelangrijk een klik te hebben met het legioen, wellicht meer dan bij menig andere club. Aan de andere kant blijft het zo dat het een onervaren hoofdcoach is met een assistent die alleen ervaring heeft bij Feyenoord zelf. En dat dat toch best een gok blijft, (club)legende en cultuurbewakers of niet.
 ) is ook een wat directere lijn gaan varen. Maar, die gok is heel aardig in te schatten als het gaat om mensen die al 3-4 jaar onafgebroken bij de club zitten en met deze spelers werken. Ik denk dat je hiermee de slagingskansen eerder verhoogt, omdat er wat minder snel gemord wordt.
 ) is ook een wat directere lijn gaan varen. Maar, die gok is heel aardig in te schatten als het gaat om mensen die al 3-4 jaar onafgebroken bij de club zitten en met deze spelers werken. Ik denk dat je hiermee de slagingskansen eerder verhoogt, omdat er wat minder snel gemord wordt. JeePee
 JeePee  

Is toch baas drie van die figuren uit me jeugd als hoofdtrainer van Feyenoord zit gewoon te stralen hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Henkie is nu al hoofdtrainer he, die zal toch geen stap terug doen? Al zie ik hem wel graag bij de club. Bosvelt is denk ik het best op z'n plek bij GAE.

Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef Vasion het volgende:
Gio kent de spelersgroep die mag ik aannemen komend seizoen hetzelfde blijft

door dit nieuws. Feyenoord
 door dit nieuws. Feyenoord   

quote:Mario Been zag aanstelling Van Bronckhorst niet aankomen
Giovanni van Bronckhorst stopte in 2010 met zijn actieve voetbalcarrière. Mario Been, momenteel clubloos, was toen nog de trainer bij Feyenoord. Hij had de aanstelling van Gio als hoofdtrainer in De Kuip niet zien aankomen.
''Eerlijk gezegd dacht ik op dat moment niet dat hij ooit hoofdtrainer zou worden'', vertelt Been in gesprek met Voetbal International. ''Contractueel had Gio met Feyenoord afgesproken na zijn actieve loopbaan in welke functie dan ook te kunnen aanblijven. Uiteindelijk heeft hij een beetje meegelopen als assistent. Maar van die periode is me niet iets heel opmerkelijks bijgebleven.''
Been vindt Van Bronckhorst wat introverter en verwachtte de meer ervaren Jean-Paul van Gastel aan het roer. ''Aan de andere kant kent Van Bronckhorst het klappen van de zweep.'' Naar verluidt wil Van Gastel eeuwig bij Feyenoord blijven en past hij voor de functie als hoofdcoach. ''Als hoofdtrainer wordt dat een lastig verhaal, zo heb ik zelf ervaren. De hoofdtrainer, ongeacht zijn status, vliegt eruit zodra de resultaten even tegenzitten. Ik denk dat Van Bronckhorst dat wel heeft ingecalculeerd. Al zal hij ook dan voor eeuwig een kind van de club blijven.'

Dat het een tijdje heeft geduurd er anders nooit van was gekomen komt ook door Been hij kan maar beter zijn bek houden.quote:

quote:Dat Van Gastel in tegenstelling tot Van Bronckhorst geen tweejarig, maar zelfs een driejarig contract zal ondertekenen, verklaarde Van Geel als volgt. ‘Jean-Paul zien wij behalve als een ambitieuze vakman ook als een cultuurbewaker van de club, die vanwege zijn verleden als jeugdtrainer bovendien al een ideaal verlengstuk is richting onze jeugdopleiding. Vandaar dat we met hem ook hebben gekeken naar de langere termijn. De komende tijd gaan we met elkaar op zoek naar een ervaren assistent-trainer, die de technische staf komend seizoen nog verder zal versterken en ondersteunen.’

Ik heb Van Bronckhorst nooit een persoonlijkheid gevonden. JP wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef Vasion het volgende:
Eindelijk na Koeman weer een persoonlijkheid.
Gio kent de spelersgroep die mag ik aannemen komend seizoen hetzelfde blijft plus versterkingen daar waar nodig.

Cocu ook. Ken er ook geen kut van.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef Henrys het volgende:
Dat Van Bronckhorst zo introvert is eigenlijk het enige nadeel maar hij is wel een persoon die op basis van status gezag afdwingt

Hohoo Gio laat zich de (pinda)kaas echt niet van het brood eten hoor!quote:Op maandag 23 maart 2015 18:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb Van Bronckhorst nooit een persoonlijkheid gevonden. JP wel.

Hahaha! xDquote:Op maandag 23 maart 2015 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hohoo Gio laat zich de (pinda)kaas echt niet van het brood eten hoor!

Wel aandoenlijk. Die naïviteit en misplaatst optimisme.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen

Hey Intellectueel. Staat het bier al koud?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk. Die nativiteit en misplaatst optimisme.

wasda?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk. Die nativiteit en misplaatst optimisme.

Altijd. 24/7 het hele jaar door.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Intellectueel. Staat het bier al koud?

We hebben aan bijvoorbeeld Marco van Basten kunnen zien dat bovenstaande geen garantie is voor een goede trainerskwaliteiten.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Zoals ik al voorspelde Gio wordt het.
De enige juiste keus.
Die goser heeft met wereldtrainers gewerkt bij het nederlandse elftal, barcelona, en arsenal.
Ook zijn spelersloopbaan was fantastische vergeleke bij die van gastel.
Ik heb er vertrouwen in.

Goed om te horenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige juiste keus.
Die goser heeft met wereldtrainers gewerkt bij het nederlandse elftal, barcelona, en arsenal.
Ook zijn spelersloopbaan was fantastische vergeleke bij die van gastel.
Ik heb er vertrouwen in.

quote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Gastel wordt uiteindelijk. Kunnen ze hem als eerste ontslaan.

ik heb duidelijk gezegd dat ik vond dat gio het moest worden jah..quote:

Sowieso Wijnaldumquote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
Mocht het nog niet duidelijk zijn:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Wijnaldum_af__.html

Immers. Vilhena waarschijnlijk, Boetius moet nog bijtekenen en Boula en Mathijssen uiteraard ook weg.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mag ik aannemen. Een vertrek van Clasie is het enige misschien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |