Haha Immers beter dan wat wij hadden lopenquote:Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
De jeugd is niet altijd de oplossing. Een Immers en ook Wilkshire waren beter dan wat wij hadden lopen op dat moment.
Dat je dan liever een echt voetbaltalent haalt ipv die 2 lijkt mij duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dit.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het komende tussenjaar heeft niets te maken met de trainert, des te meer met de selectie.
Koetjeboe wilde ook gewoon zelf zijn opties openhouden om een leuke trein te pakken, en bij Fretje was het maar aankijken welke klik er met clubcultuur en spelersgroep was. Dat is bij Gio en JeePee niet het geval.
Jan Boskampquote:Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Aad de Mos als derde man en gaan met die banaan.
Ja geweldig, na elke stafvergadering moeten JP en Gio uitleggen waarom ze een blauw oog hebben.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja geweldig, na elke stafvergadering moeten JP en Gio uitleggen waarom ze een blauw oog hebben.
Henkie is nu al hoofdtrainer he, die zal toch geen stap terug doen? Al zie ik hem wel graag bij de club. Bosvelt is denk ik het best op z'n plek bij GAE.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe derde assistent maar Bosvelt of Fraser dan kan het helemaal niet meer stuk.
Dat is an sich een goed punt, zeker bij een club als Feyenoord is het niet onbelangrijk een klik te hebben met het legioen, wellicht meer dan bij menig andere club. Aan de andere kant blijft het zo dat het een onervaren hoofdcoach is met een assistent die alleen ervaring heeft bij Feyenoord zelf. En dat dat toch best een gok blijft, (club)legende en cultuurbewakers of niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het komende tussenjaar heeft niets te maken met de trainert, des te meer met de selectie.
Koetjeboe wilde ook gewoon zelf zijn opties openhouden om een leuke trein te pakken, en bij Fretje was het maar aankijken welke klik er met clubcultuur en spelersgroep was. Dat is bij Gio en JeePee niet het geval.
Van hoofdtrainer van ADO naar 3e assistent Feyenoord. Haha, nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe derde assistent maar Bosvelt of Fraser dan kan het helemaal niet meer stuk.
Met name het eerste seizoen is een gok hoe hij het oppakt. Het tweede seizoen kan er altijd nog geschaafd worden. Cocu (quote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is an sich een goed punt, zeker bij een club als Feyenoord is het niet onbelangrijk een klik te hebben met het legioen, wellicht meer dan bij menig andere club. Aan de andere kant blijft het zo dat het een onervaren hoofdcoach is met een assistent die alleen ervaring heeft bij Feyenoord zelf. En dat dat toch best een gok blijft, (club)legende en cultuurbewakers of niet.
Is toch baas drie van die figuren uit me jeugd als hoofdtrainer van Feyenoord zit gewoon te stralen hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Henkie is nu al hoofdtrainer he, die zal toch geen stap terug doen? Al zie ik hem wel graag bij de club. Bosvelt is denk ik het best op z'n plek bij GAE.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef Vasion het volgende:
Gio kent de spelersgroep die mag ik aannemen komend seizoen hetzelfde blijft
quote:Mario Been zag aanstelling Van Bronckhorst niet aankomen
Giovanni van Bronckhorst stopte in 2010 met zijn actieve voetbalcarrière. Mario Been, momenteel clubloos, was toen nog de trainer bij Feyenoord. Hij had de aanstelling van Gio als hoofdtrainer in De Kuip niet zien aankomen.
''Eerlijk gezegd dacht ik op dat moment niet dat hij ooit hoofdtrainer zou worden'', vertelt Been in gesprek met Voetbal International. ''Contractueel had Gio met Feyenoord afgesproken na zijn actieve loopbaan in welke functie dan ook te kunnen aanblijven. Uiteindelijk heeft hij een beetje meegelopen als assistent. Maar van die periode is me niet iets heel opmerkelijks bijgebleven.''
Been vindt Van Bronckhorst wat introverter en verwachtte de meer ervaren Jean-Paul van Gastel aan het roer. ''Aan de andere kant kent Van Bronckhorst het klappen van de zweep.'' Naar verluidt wil Van Gastel eeuwig bij Feyenoord blijven en past hij voor de functie als hoofdcoach. ''Als hoofdtrainer wordt dat een lastig verhaal, zo heb ik zelf ervaren. De hoofdtrainer, ongeacht zijn status, vliegt eruit zodra de resultaten even tegenzitten. Ik denk dat Van Bronckhorst dat wel heeft ingecalculeerd. Al zal hij ook dan voor eeuwig een kind van de club blijven.'
Dat het een tijdje heeft geduurd er anders nooit van was gekomen komt ook door Been hij kan maar beter zijn bek houden.quote:
quote:Dat Van Gastel in tegenstelling tot Van Bronckhorst geen tweejarig, maar zelfs een driejarig contract zal ondertekenen, verklaarde Van Geel als volgt. ‘Jean-Paul zien wij behalve als een ambitieuze vakman ook als een cultuurbewaker van de club, die vanwege zijn verleden als jeugdtrainer bovendien al een ideaal verlengstuk is richting onze jeugdopleiding. Vandaar dat we met hem ook hebben gekeken naar de langere termijn. De komende tijd gaan we met elkaar op zoek naar een ervaren assistent-trainer, die de technische staf komend seizoen nog verder zal versterken en ondersteunen.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |