abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2015 @ 15:01:59 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150949343
Vraag me wel af waar hij uiteindelijk komt te staan mocht Achahbar echt gaan doorbreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 maart 2015 @ 15:02:44 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150949369
Dat jaartje in de Duitse 2e divisie heb die jongen wel goed gedaan. Meen me uit een interview te herinneren dat hij zich toen pas realiseerde hoe goed hij het bij Feyenoord had.
pi_150950311
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef Dekatria het volgende:
Dat jaartje in de Duitse 2e divisie heb die jongen wel goed gedaan. Meen me uit een interview te herinneren dat hij zich toen pas realiseerde hoe goed hij het bij Feyenoord had.
En ik heb het gevoel dat ie fysiek ook wat is aangesterkt. Hij is in zijn wedstrijden dit seizoen best wel balvast, daar waar hij voor zijn Duitslandperiode continu aan de kant werd gezet en duels verloor.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150950870
quote:
Anass Achahbar wil graag contractspeler van Feyenoord blijven. De aanvaller wist gisteren, in de wedstrijd tegen PSV, twee keer te scoren en heeft zijn club kunnen overtuigen van een langer verblijf. Het contract van Achahbar loopt aankomende zomer af, maar hij kan deze verlengen. Volgens Karim Achahbar, zaakwaarnemer én broer van Achahbar, is het nog geen uitgemaakte zaak dat Achahbar langer bij Feyenoord blijft.

"Wij hebben nog niets gehoord van Feyenoord of Martin van Geel”, begint hij tegenover ELF Voetbal. "Natuurlijk gaat het erom dat Anass zelf ook een goed gevoel moet hebben. Ik ga ervan uit dat hij eerst met Van Geel om de tafel gaat. Als daaruit de wens ontstaat, dat hij wil blijven. Dan is het woord aan mij. Dan gaan we het rond maken."

"Maar dan moet het niet bij woorden blijven. Dan zal Feyenoord ook moeten laten zien dat ze Anass graag langer wil binden. Die wens moeten we niet alleen op papier terugzien, maar ook financieel”, vervolgt de zaakwaarnemer. "Anass is een kind van de club, een kind van Varkenoord. Hij kent Rotterdam veel beter dan Den Haag, waar hij is geboren en woont. Maar we zien het wel. Aanvankelijk stond de afspraak dat we in mei zouden gaan praten
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150951316
Die van Geel is ook een teringhond of niet, die doet dus doodleuk alsof ze al vóór gisteren zo goed als rond waren, kortom; wat hij had toch goed gezien dat Achabar zo'n toppertje was met potentie, en helemaal geen 'scorebordscouting' hoor. En dan vandaag blijkt 't toch weer gelul te zijn.
pi_150951471
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Geel is ook een teringhond of niet, die doet dus doodleuk alsof ze al vóór gisteren zo goed als rond waren, kortom; wat hij had toch goed gezien dat Achabar zo'n toppertje was met potentie, en helemaal geen 'scorebordscouting' hoor. En dan vandaag blijkt 't toch weer gelul te zijn.
Hoezo? Hij heeft alleen gezegd dat hij voor gisteren met de directie had gesproken over Achahbar.. niet met de speler zelf. Dat is toch niet zo gek?
pi_150951527
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft alleen gezegd dat hij voor gisteren met de directie had gesproken over Achahbar.. niet met de speler zelf. Dat is toch niet zo gek?
Ah ik las dit als 'met Achabar':

quote:
Het optreden tegen PSV was niet doorslaggevend in die beslissing. ''Voor het weekend hebben we al bij elkaar gezeten. En toen al kwamen tot de conclusie dat we graag verder wilden met Anass'', vertelt Van Geel. ''Ik moet eerlijk zijn: we hebben lang getwijfeld of Anass een vaste basisspeler kon worden in De Kuip. En ook nu is hij in principe nog tweede man op zijn positie. Hij is de laatste maanden echter zo goed bezig, dat hij ons ervan overtuigd heeft dat hij een belangrijke speler voor ons kan worden.''
we, als in: Feyenoord en zijn zaakwaarnemer. Niet we, technische directie van Feyenoord.
pi_150951593
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah ik las dit als 'met Achabar':

[..]

we, als in: Feyenoord en zijn zaakwaarnemer. Niet we, technische directie van Feyenoord.
Klopt, zo las ik het in eerste instantie ook.. maar er is dus nog niet met de speler zelf gesproken. Zijn broer/zaakwaarnemer ziet alweer eurotekens maar dat is normaal in die kringen geloof ik.. Denk wel dat Annass bij Feyenoord blijft.
pi_150951972
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef Dekatria het volgende:
Ergens ook wel logisch. 2de Bundesliga kan zich wel meten met de eredivisie en daar moeten voetballers gewoon hard werken om te slagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150952083
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef Caland het volgende:
Vraag me wel af waar hij uiteindelijk komt te staan mocht Achahbar echt gaan doorbreken.
Op de bank indien kuyt en guidetti komen. Ik ben wel benieuwd hoe Anas het doet naast Kazim.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 23 maart 2015 @ 16:46:21 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150952765
Wat voor lul heeft die Achabar als zaakwaarnemer ?
Gelijk beginnen over het financiële plaatje etc. ..
Kereltje speelt een keer een geweldige wedstrijd na 4 seizoenen ! moeten we hem nu gelijk een miljoen betalen ofzo flikker eens op kut zaakwaarnemers allemaal moederneukers :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150952971
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat voor lul heeft die Achabar als zaakwaarnemer ?
Gelijk beginnen over het financiële plaatje etc. ..
Kereltje speelt een keer een geweldige wedstrijd na 4 seizoenen ! moeten we hem nu gelijk een miljoen betalen ofzo flikker eens op kut zaakwaarnemers allemaal moederneukers :r
:')

Alsof hij dat soort bedragen noemt. Hij wilt meer waardering zien dan het jeugdcontractje wat hij nu heeft, er zit dan nog een behoorlijke ruimte tussen dat en een miljoen hoor :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150953051
Feyenoord twitterde op maandag 23-03-2015 om 16:53:52 NIEUWS: Giovanni van Bronckhorst is met ingang van komend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. http://t.co/GMKqdB6hGn reageer retweet
  maandag 23 maart 2015 @ 16:56:33 #189
357045 Grifte
Feijenoord
pi_150953107
Zag in Van Gastel altijd meer de 'echte' coach, maargoed ze gaan het toch samen doen.

Toffe gozert, succes Gio & JP ^O^
  maandag 23 maart 2015 @ 16:58:39 #190
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_150953157
Wat zou de logica zijn achter dat Gio het is geworden itt JP?
pi_150953167
quote:
Giovanni van Bronckhorst is met ingang van volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De veertigjarige oer-Feyenoorder en huidige assistent-trainer wordt de opvolger van Fred Rutten, die na afloop van het huidige seizoen vertrekt uit De Kuip. Van Bronckhorst en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over een verbintenis voor twee jaar. Jean-Paul van Gastel blijft aan als assistent-trainer en zal hiervoor op korte termijn een nieuw, driejarig contract ondertekenen.

Van Bronckhorst, die net als Van Gastel de afgelopen drie jaar onder Ronald Koeman al een belangrijke rol als assistent vertolkte, noemt het een ‘enorme eer’ dat hij door Feyenoord is gevraagd voor het hoofdtrainerschap. ‘Dat ik uitgerekend bij de club waar ik ooit als F-pupil ben begonnen en na een lange carrière ben teruggekeerd nu hoofdtrainer word, vervult mij met trots en ik ben dan ook uitermate dankbaar voor het vertrouwen dat Feyenoord in mij heeft gesteld’, liet de voormalig topvoetballer en 106-voudig international weten in een eerste reactie. ‘Als assistent-trainer heb ik veel geleerd van zowel Ronald Koeman als Fred Rutten. Voor mij wacht nu samen met Jean-Paul en mijn staf een fantastische volgende uitdaging, waar ik ontzettend naar uitkijk.’

‘Het is goed voor de club dat er nu duidelijkheid is richting volgend seizoen’, vervolgde Gio, die benadrukte dat zijn benoeming niets verandert aan de huidige werkwijze binnen de technische staf. ‘In de resterende fase van dit seizoen zullen Jean-Paul en ik Fred Rutten met dezelfde inzet en toewijding assisteren als de afgelopen maanden het geval is. De focus ligt volledig op het goed afsluiten van dit seizoen, door met het hele team het maximale eruit te halen.’

Martin van Geel sprak namens Feyenoord zijn volle tevredenheid uit over het feit dat de club eruit is gekomen met Van Bronckhorst en Van Gastel. ‘Wij zijn ervan overtuigd dat Giovanni na drie jaar onder Ronald Koeman en een jaar onder Fred Rutten klaar is voor deze stap’, lichtte de technisch directeur toe. ‘De goede gesprekken die we de voorbije periode met elkaar hebben gevoerd, hebben dat gevoel alleen maar verder versterkt. We zijn heel blij dat Gio als echte Feyenoorder de uitdaging met ons aan gaat en zeker ook dat Jean Paul verbonden blijft aan de club.’

Dat Van Gastel in tegenstelling tot Van Bronckhorst geen tweejarig, maar op verzoek van Feyenoord zelfs een driejarig contract zal ondertekenen, verklaarde Van Geel als volgt. ‘Jean-Paul zien wij behalve als een ambitieuze vakman ook als een cultuurbewaker van de club, die vanwege zijn verleden als jeugdtrainer bovendien al een ideaal verlengstuk is richting onze jeugdopleiding. Vandaar dat we met hem ook hebben gekeken naar de langere termijn. De komende tijd gaan we met elkaar op zoek naar een ervaren assistent-trainer, die de technische staf komend seizoen nog verder zal versterken en ondersteunen.’
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150953177
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef Dekatria het volgende:
Dat JP voor altijd bij Feyenoord wil blijven, dat gaat niet als hoofdtrainer.
pi_150953180
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:58 schreef Dekatria het volgende:
Gio ligt wat beter bij de media?
blablablabla
pi_150953211
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:56 schreef Grifte het volgende:
Zag in Van Gastel altijd meer de 'echte' coach, maargoed ze gaan het toch samen doen.

Zo zag/ziet iedereen het. JP is ook gewoon een kanjerbaas. Gio is misschien wat soft. Daarom een wat aparte rolverdeling. Was echter al een tijdje duidelijk dat dit er aan zat te komen, omdat JP gewoon koste wat kost voor de club behouden moet blijven.

JP _O_
Gio _O_

Hoop alleen dat we dat over 3 jaar ook nog denken ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_150953217
quote:

Misschien is Van Gastel juist meer de échte trainer en Gio de coach. Maar ik ben er in elk geval blij mee, geeft in elk geval het vertrouwen in eigen kunnen aan.
BFF met GGMM
pi_150953232
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien is Van Gastel juist meer de échte trainer en Gio de coach. Maar ik ben er in elk geval blij mee, geeft in elk geval het vertrouwen in eigen kunnen aan.
Dit ja echt goeie keuze vooralsnog _O_
blablablabla
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 17:01:15 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_150953240
quote:

maandag 23 maart 2015 @ 17:03:36 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150953306
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van Bronckhorst is ook wel een beter uithangbord voor de club, wellicht heeft het daar ook mee te maken. Gok dat de rolverdeling gewoon op basis van gelijkwaardigheid gaat zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150953317
Vooral bijzonder dat ze niet alleen van hun geloof zijn gevallen wat betreft ervaring, maar vooral ook wat betreft de doorlopende contracten. Hiermee spreken ze ontstellend veel vertrouwen uit, en ik hoop dat dat in alle geledingen blijft gelden, ook als het wat minder gaat.

Gio _O_
JP _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 23 maart 2015 @ 17:04:05 #200
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150953321
van Bronckhorst als uithangbord, van Gastel als veldtrainer. Geweldige combi _O_

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')