En bedankt hequote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Bij sommige mensen kun je je niet voorstellen dat ze sex hebben, dit is zo'n stel!
Zo. Gefixtquote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Bij sommige mensen kun wil je je niet voorstellen dat ze sex hebben, dit is zo'n stel!
Kan me daar prima wat bij voorstellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Bij sommige mensen kun je je niet voorstellen dat ze sex hebben, dit is zo'n stel!
Ik wil het ook niet weten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Starlie het volgende:
Hetty die vindt dat Geert rustig moet wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bertie die straaaaaaaaaaaaaalt en gelukkig in de liefde is.
Tom die bijna niks voor Rimke voelt.
Wát een uitzending
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Rianne is bij volgend seizoen wel knocked up
Dat zagen we vorige week al, en dat is gewoon sneuquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hetty die vindt dat Geert rustig moet worden
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Beetje vreemde ogen, mond en postuur heeft Rianne maar verder is ze zeker niet lelijk.
Dat dacht ik ook, maar volgensmij zei hij Rianne, niet die Jan.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Praat Jan nu ook al in derde persoon enkelvoud??
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
ah ze zijn toch wel het leukste stel van dit seizoen
Mwah, hij maakt zich er wel met een Jantje van Leiden van af hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Mozy het volgende:
Jan vult Rianne vaak riant met zijn lange Jan.
Lekker z'n plassertje afvegen aan het shirt van der dode ex.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef JACM het volgende:
[..]
Met de foto's van haar overleden vriend die toekijkt
Zonder twijfel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Absoluutquote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Die boeren gaan toch meestal in rap tempo.quote:
Als alles zo snel gaat als Jan eet dan vind ik het zielig voor Rianne, twee keer pompen en slapen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die boeren gaan toch meestal in rap tempo.
Ik vind ze wel heel leuk samen
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als alles zo snel gaat als Jan eet dan vind ik het zielig voor Rianne, twee keer pompen en slapen.
Gofferquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als alles zo snel gaat als Jan eet dan vind ik het zielig voor Rianne, twee keer pompen en slapen.
Ja, ik had ze allemaal goed, vanaf de eerste uitzending. Inclusief de boeren die niet in beeld zijn geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Is er nog iemand die dit qua stellen allemaal goed voorspeld heeft? Wie er wel en niet een setje zijn?
Denk dat ze een hele leuke vrouw is, maar dat dit programma gewoon niks voor haar wasquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Starlie het volgende:
Het moet niet gekker worden ik moest lachen om Bertie
En als alles zo sloom gaat als Theo praat dan liggen na 3 dagen pompen de vellen erbij.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |