Ze haalt ook geen eten in huis. Ze zal nooit een complimenteus of attent ding worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel jammer dat Bertie nou niet iets positiefs over Esther zelf zegt.
Ik vind Esther er wel positief uitzien hoor, zero-positief.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel jammer dat Bertie nou niet iets positiefs over Esther zelf zegt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind Esther er wel positief uitzien hoor, zero-positief.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind Esther er wel positief uitzien hoor, zero-positief.
Wat dan? Ze zei dat Esther haar accepteerde zoals ze is, dat heeft weer betrekking op Bertie zelf.quote:
Alleen maar omdat hij niet aan het boerencliché voldeed waar al die schrijvende theemutsen naar verlangen.quote:
Willem die baalde dat hij niet mocht meedoen wegens te weinig brieven.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die dude met die bijdehandte koters nog komt.
Nou das toch vrij positiefquote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat dan? Ze zei dat Esther haar accepteerde zoals ze is, dat heeft weer betrekking op Bertie zelf.
Die mogen ze skippen voor mij. Buhquote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die dude met die bijdehandte koters nog komt.
Oehh Leonie was wel de leukstequote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Leonie zegt op de BZV site dat ze nog best brieven wil ontvangen, dus mannen kunnen nog reageren
Dat. Leuk voor hemquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie. DIe is wel leuker dan die andere 2
Moet jij ook op tv komen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Anita heeft zichzelf naar beneden geneukt.
Guttegut zegquote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Anita heeft zichzelf naar beneden geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |