Thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad, lokken, dan proberen vrij te spelen en een tovenaar ernaast zetten. Maar dat lukt niet altijd
Hier heb ik wel veel aan gehad:
En league system verandert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:45 schreef biertank het volgende:
Tijd voor een update binnenkort:
-Draak lvl 5
-Tweede sweeper
En er zouden nog 3 sneak peaks komen naar wat ik begreep.
-Heb een screenshot gezien waarop het lijkt dat je een tweede spreuk fabriek krijgt, dit is er mogelijk een van.
Kan ik me elixer weer kwijt aan andere dingen dan muurtjes
Nice. Hoeveel golems gebruikte je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Net een 3-ster GoWiWiPe op een hogere sh9 gedaan (voor het eerst)
2.. en 2x pekka lv3, 3x heks lv2, 15x wiz lv5, 7x wbquote:
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Vooral je th-level idd. In hogere divisies zitten doorgaans wel aktievere/ervarenere spelers.
Ga je met reuzen enzo voor de kluizen? Probeer anders barbs en boogjes (barch) en nexten tot je er een met volle pompjes hebt. Op slechte farmtijden kan het dan soms wel tientallen keren nexten zijn.. Op goede momenten (zondag later op de avond is een favoriet van me) heb je echt binnen 10x nexten een met volle pompjes en mijnen.
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
League systeem zullen wij niks van merken, alleen voor de 'competitieve' spelers zal dat invloed hebben. Dus de lui die honderden dollars in het spel stoppen en maxed th10 zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En league system verandert.
http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
Alles laten draaien lukt wel eigenlijk, probleem is dat de meeste tegenstanders gewoon te sterk lijken nu, moet bij veel battles meer elixir inleveren dan dat het me oplevert omdat alles vaak in de kluizen zit die ik niet weet te bereiken...quote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
Heb je daar tips voor? Heb nu ongeveer 4000 dark elixir, en ben daarmee echt een magneet voor vijandenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.
Nee, ik val vrij veel aanquote:Op zondag 28 juni 2015 09:44 schreef Perrin het volgende:
Staat je stadhuis al buiten de muren? (farming base)
Nee, gewoon fatsoenlijk leger bouwen. Zappen kan binnenkort toch niet meer en is een vrij dure grap, je bent lang bezig om spells te maken en je haalt er lang niet alles mee leeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:06 schreef Erasmo het volgende:
Stadhuis buiten de muren, wordt je niet zo vaak geleveld en meestal pakken ze alleen je stadhuis en een paar pompen die buiten de muren staan.
Investeer in bliksemspreuken en ga DE opslag zappen als je iemand met 1000+ aan de loot tegenkomt.
Dat is ook beter, champ halen nu lukt zelfs mij, dus dat is geen uitdaging meerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En league system verandert.
http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
ook echt van die mensen die van die level 1 of 2 teslas neerzettenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:06 schreef Berkery het volgende:
Will they never learn? Tesla's zet je in je basis, niet ernaast![]()
[ afbeelding ]
Skippen tot je een base met volle pompen tegenkomt (250/300k elixer en goud).quote:Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
-Meer muurbrekers, al kan je als je er 8 inzet heel ver komen ermee, dus ik denk een kwestie van beter inzetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
The Rise of Master Spellcasters and Legendsquote:Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE![]()
![]()
![]()
-Earthquake spell
-Haste spell
Zal vandaag of morgen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE![]()
![]()
![]()
-Earthquake spell
-Haste spell
Nou denk niet dat het alleen in silver is, in christal krijg ik ze ook nog regelmatig en in master eigenlijk ook nog wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:54 schreef blow... het volgende:
[..]
hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.
Volgens mij nuquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
...en ik moet dan nog twee dagen wachten voor ik een bouwer vrij hebquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:17 schreef biertank het volgende:
[..]
Nog een paar uur idd.
In de app store van apple is de update al te downloaden.
zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Berkery het volgende:
Het schijnt nu happy hour te zijn, alle spookdorpen worden naar voren geschoven
Lijkt me ook logischer. Maar een clangenoot is er heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef blow... het volgende:
zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.
kun je wat over jezelf schrijven?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede clan die openstaat voor nieuwe leden? Zit nu een tijdje in een clan waar op zich wel redelijk gespeeld wordt maar het verloop is groot. Verliezen daardoor ook relatief veel wars doordat nieuwe TH8's niet altijd goed aanvallen. En het is niet bijster goed georganiseerd allemaal.
Ik zoek wel een clan die gericht is op 3 sterren, geen gowipes en dat soort onzin.
Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
kun je wat over jezelf schrijven?TH? armies, etc?
oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren. GoWiPe komt dan vaak best verquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.
Favoriete army comp: goho uiteraard. Afhankelijk van AQ 1/2 golems. 1 jump en dan 2/3 heals met evt. lightning of rage als CC niet goed te luren is. Attacks gaan over het algemeen wel redelijk, funnel heeft nog wat werk nodig.
Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren.
Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.
Meeste clans hebben geen top bases waarbij de AQ uit de buurt van een airdef staat en ook niet heel vaak dubbele bommen. Die zijn relatief makkelijk te 3 sterren dus zonde om daar een gowipe op te gooien. Het kan wel, als er geen clean up attacks meer zijn en je als TH8 of beginnend TH9 nog een aanval over hebt. Maar die situaties doen zich niet gek vaak voor. In m'n huidige clan word je ook gekickt met een gowipe.
#Demolishers##!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?
clankasteel en mortier zo mogelijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
Eerst alles bouwen voor je gaat uppen, daarna is het een kwestie van je bouwvakkers 24/7 bezig houden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
Hoelaat is het dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef DiceMan het volgende:
Op het moment dat ik een notificatie krijg dat een Aziaat mijn dorp aanvalt, weet ik al hoe laat het is..
Belangrijkste is: altijd je lab bezig houden, als die allemaal max zijn, updaten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Ah! okequote:
Nu de kooi van Faraday zijn weg naar Clash of Clans heeft gevonden valt het wel mee met wraakacties. De tweede sweeper daarentegen gaat mij als stadhuis 8 moeilijkheden brengen: ik heb begrepen dat ballonnen en minions zeer effectief waren voor het binnenhalen van buit. Helaas. Nog nooit kunnen proberenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:49 schreef biertank het volgende:
[..]
Ah! oke
Doe ik eigenlijk nooit, krijg je meestal te weinig voor terug, kijk meestal niet eens meer :p.
Ik heb voor de lol 1x poison gegooid, deed niet veel tegen hero. Misschien leuk tegen onverwachtse clantroepen tijdens het farmen ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:25 schreef biertank het volgende:
Zijn hier al mensen die gebruik gemaakt hebben van de DE spreuken?
Is het wat?
gebruik ze tegen tovenaars en boogjes in het CC, levend grillen die hapquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol 1x poison gegooid, deed niet veel tegen hero. Misschien leuk tegen onverwachtse clantroepen tijdens het farmen ofzo.
Op level 3 krijgen ze een ballon bijna neer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:08 schreef Beursaap het volgende:
[..]
gerbuik ze tegen tovenaars en boogjes in het CC, levend grillen die hap
Alleen balloon lvl6 is echt sterk, en die kan jij (als th8) nog niet. Dus qua luchtaanvallen is stadhuis8 niet heel goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:54 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Nu de kooi van Faraday zijn weg naar Clash of Clans heeft gevonden valt het wel mee met wraakacties. De tweede sweeper daarentegen gaat mij als stadhuis 8 moeilijkheden brengen: ik heb begrepen dat ballonnen en minions zeer effectief waren voor het binnenhalen van buit. Helaas. Nog nooit kunnen proberen
Daar heb je gelijk in. Vooral met de nieuwe sweeper is het haast niet te doen. Alhoewel, met een level 4 gunsteling kom je wel een heel eind.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:21 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Alleen balloon lvl6 is echt sterk, en die kan jij (als th8) nog niet. Dus qua luchtaanvallen is stadhuis8 niet heel goed.
Zag er wel redelijk sterk uit in het filmpje, maar dat was max lvl spell volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb voor de lol 1x poison gegooid, deed niet veel tegen hero. Misschien leuk tegen onverwachtse clantroepen tijdens het farmen ofzo.
Met andere woorden jij bent er blij mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op level 3 krijgen ze een ballon bijna neer.
Laat ik het zo zeggen: het is meer dan een gimmick. De gloriedagen van tovenaars, heksen en boogschutters zijn voorbij (jammer genoeg)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef biertank het volgende:
[..]
Zag er wel redelijk sterk uit in het filmpje, maar dat was max lvl spell volgens mij.
Als je hem een keertje getest hebt moet je maar ff laten weten, ben benieuwd.
Ben zelf nu bezig met de factory naar lvl2, daarna meteen door naar lvl3.
Weet nu nog niet wat ik mis, dus mis het nog niet.
[..]
Met andere woorden jij bent er blij mee?
Ja, nu hoef je geen lightning meer te nemen en ben je minder troop space kwijt aan een CC kill.quote:
Zelfde combinatie. Draak is te makkelijk te luren dus dan blijven ballonnen en valks over.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:55 schreef Berkery het volgende:
Heeft een van jullie de inhoud van het clan castle al aangepast (tijdens een war) n.a.v. die poison spell?
Wij doen meestal heks-wiz-boog-ballon, maar die schroeien zo weg.
Je deed al valks in de ck? Ze zijn een beetje ondergewaardeerd, ik gebruik ze ook pas sinds kort, en moet ze nog upgraden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:00 schreef Xa1pt het volgende:
Zelfde combinatie. Draak is te makkelijk te luren dus dan blijven ballonnen en valks over.
Nee, nu pas. Eerst 1/2 switches, nu 1 witch omdat-ie traag CC uit komt, 2 hoge hitpoints units en rest boogjes / wizzards.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je deed al valks in de ck? Ze zijn een beetje ondergewaardeerd, ik gebruik ze ook pas sinds kort, en moet ze nog upgraden.
Dat is zeker jammer, word weer speelstijl aanpassen dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is meer dan een gimmick. De gloriedagen van tovenaars, heksen en boogschutters zijn voorbij (jammer genoeg)
Ik had niet verwacht dat ze zo sterk zouden zijn, dat is zeker chil.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, nu hoef je geen lightning meer te nemen en ben je minder troop space kwijt aan een CC kill.
Ik gebruik eigenlijk altijd lavahond erin, zeker tegen gasten die niet luren is die fantastisch.quote:
Zorgt voor flink afleiding, troepen blijven knallen totdat alle hondjes dood zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:07 schreef Perrin het volgende:
Lavahond in een paar cks deze cw... Ben benieuwd hoe t uitpakt.
Wij hebben ze er nu ook standaard inzitten. Snap niet dat je nog tegenstanders treft die heksen, boogjes en tovenaars in het kasteel hebben zitten. 1 gifspreuk er overheen en klaarquote:
Draken is simpel. Al moet ik zeggen dat ik nooit een cc lok in war. Ga er gewoon met alles in en in 99.5% van de gevallen levert dat minimaal twee sterren op.quote:
Heeft ons al wat fails opgeleverd, CK redelijk centraal en die draak killt alles wat in de buurt van TH komt.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Draken is simpel. Al moet ik zeggen dat ik nooit een cc lok in war. Ga er gewoon met alles in en in 99.5% van de gevallen levert dat minimaal twee sterren op.
inderdaad, cc lokken deden wij toen we nog 'low level' waren. Draken stellen sowieso niet zoveel voor in cc.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Draken is simpel. Al moet ik zeggen dat ik nooit een cc lok in war. Ga er gewoon met alles in en in 99.5% van de gevallen levert dat minimaal twee sterren op.
Je hebt alles wat besproken zou moeten worden wat draken @ SH8 betreft besproken; indrukwekkend!quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Perrin het volgende:
Als de luchtafweren verspreid staan: 3 bliksems. laat je draakjes aanvallen van de kant waar ze de overgebleven 2 luchtafweren tegenkomen voor ze het SH bereiken. Het liefst staat het vijandelijke CK in de 'schaduw' van het SH, zodat de CK-troepen je draakjes mooi richting SH lokken.
Als de luchtafweren geclusterd staan: 2 rage, 1 heal (of 3 rage, kwestie van smaak).. Let wel dat je heal geen draakje in leven houdt waar een luchtafweer op staat te schieten, dus gebruik m vooral als er meerdere draakjes een beetje gewond zijn. Gebruik je spreuken niet te vroeg.
Als er luchtafweren erg aan de kant staan (1e of 2e verdedigingswerk dat hogs tegenkomen) : neem wat hogs in je CK mee
Verder:
• vergeet je poisonspreuk niet
• gebruik je barbarenkoning slim, hij kan bijv draakjes die naar de zijkant afbuigen weer 'terugsturen' of later in de aanval bijv boogtorens bezighouden terwijl draakjes de derde ster scoren.
• laat je draakjes in een lijn los, maar doe de buitenste draakjes een paar seconden eerder.. Dit helpt om de rest van de draken richting centrum te laten koersen.
TH10 heb je niks aan op dit level, ik zou de upgrade stop zetten. Zoeken naar een dorp gaat je 1000 gold per keer kosten en je krijgt nog maar 50% van de TH8's loot.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hallo.. Ik ben nieuw hier en best 'nieuw' op het gebied van CoC.
Level 66 momenteel, en ben net mijn Town Hall aan het upgraden naar L10.
Maar zo te zien was dit geen goeie zet ivm raids?
Is dat correct?
Verder alle mines op Level 12, maar de muren om de stad zijn level 5 en 6.
Wat is nu wijsheid? Juist investeren in de muren, of gewoon defense proberen te verhogen?
Het spul staat als volgt:
Cannons zijn nu L7/L8
Archer Towers ook L7/L8
Mortars L4
Air Defense's L2/3
Wizard Towers L3
Tesla's L1
Ai, idd. Als je meedoet met clanwar krijgt je team relatief sterkere tegenstanders, terwijl jij relatief zwakke verdediging hebt en waarschijnlijk nog lang geen troepen op SH10-niveau.. Dus zowel verdedigend als aanvallend heeft je team nadeel van het feit dat je zo rushed bent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hallo.. Ik ben nieuw hier en best 'nieuw' op het gebied van CoC.
Level 66 momenteel, en ben net mijn Town Hall aan het upgraden naar L10.
Maar zo te zien was dit geen goeie zet ivm raids?
Is dat correct?
Verder alle mines op Level 12, maar de muren om de stad zijn level 5 en 6.
Wat is nu wijsheid? Juist investeren in de muren, of gewoon defense proberen te verhogen?
Het spul staat als volgt:
Cannons zijn nu L7/L8
Archer Towers ook L7/L8
Mortars L4
Air Defense's L2/3
Wizard Towers L3
Tesla's L1
Kun jequote:
We spreken je wel als je al je muren lego wil krijgen en je je heroes gaat uppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Kun jevinden, maar ik heb er hard voor gewerkt
Iig hebk de bouw maar heel gauw gecanceled.. hehe nu maar eerst de rest upgraden
lego?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We spreken je wel als je al je muren lego wil krijgen en je je heroes gaat uppen.
Hoe staat je lab ervoor trouwens?
Lvl 9 muren. Die lijken op legoblokken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
lego?
Ik heb alleen nog maar die krijger en die is pas L5.
lab zelf is L7
en de rest:
[ afbeelding ]
Troepen + verdediging eerst. Daarna muren. Ik ben lvl 111 en zit nog op TH9. Je hebt nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ahh op die fiets..
Nah, ik zal dan maar es verder gaan aan muren en troepen versterken.
Khad echt geen idee wat nu het beste was om flink aan te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |