abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2015 @ 12:05:07 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153635800
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef Berkery het volgende:

[..]

Inderdaad, lokken, dan proberen vrij te spelen en een tovenaar ernaast zetten. Maar dat lukt niet altijd ;(

Hier heb ik wel veel aan gehad:
Thanks!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_153860450
Tijd voor een update binnenkort:
-Draak lvl 5
-Tweede sweeper
En er zouden nog 3 sneak peaks komen naar wat ik begreep.
-Heb een screenshot gezien waarop het lijkt dat je een tweede spreuk fabriek krijgt, dit is er mogelijk een van.

Kan ik me elixer weer kwijt aan andere dingen dan muurtjes :P
pi_153886941
Dag clashers, sinds gisteren zit ik in de gold division met mijn nog redelijk nieuwe th7. Nu kom ik tijdens het zoeken naar tegenstanders direct ook bijna alleen nog maar spelers uit diezelfde gold division tegen, spelers die vaak nog net een tandje te sterk zijn. Volgens mijn clan heeft je eigen division niet zoveel invloed op welke tegenstanders je krijgt, maar ligt het aan je townhall. Wat is nou waar?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 21:32:30 #104
38496 Perrin
pi_153889855
Vooral je th-level idd. In hogere divisies zitten doorgaans wel aktievere/ervarenere spelers.

Ga je met reuzen enzo voor de kluizen? Probeer anders barbs en boogjes (barch) en nexten tot je er een met volle pompjes hebt. Op slechte farmtijden kan het dan soms wel tientallen keren nexten zijn.. Op goede momenten (zondag later op de avond is een favoriet van me) heb je echt binnen 10x nexten een met volle pompjes en mijnen.
pi_153890230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:45 schreef biertank het volgende:
Tijd voor een update binnenkort:
-Draak lvl 5
-Tweede sweeper
En er zouden nog 3 sneak peaks komen naar wat ik begreep.
-Heb een screenshot gezien waarop het lijkt dat je een tweede spreuk fabriek krijgt, dit is er mogelijk een van.

Kan ik me elixer weer kwijt aan andere dingen dan muurtjes :P
En league system verandert.

http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
  zaterdag 27 juni 2015 @ 22:00:43 #106
38496 Perrin
pi_153890407
Net een 3-ster GoWiWiPe op een hogere sh9 gedaan (voor het eerst)
pi_153891230
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Net een 3-ster GoWiWiPe op een hogere sh9 gedaan (voor het eerst)
Nice. Hoeveel golems gebruikte je?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 22:38:27 #108
38496 Perrin
pi_153891255
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nice. Hoeveel golems gebruikte je?
2.. en 2x pekka lv3, 3x heks lv2, 15x wiz lv5, 7x wb
pi_153893818
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Vooral je th-level idd. In hogere divisies zitten doorgaans wel aktievere/ervarenere spelers.

Ga je met reuzen enzo voor de kluizen? Probeer anders barbs en boogjes (barch) en nexten tot je er een met volle pompjes hebt. Op slechte farmtijden kan het dan soms wel tientallen keren nexten zijn.. Op goede momenten (zondag later op de avond is een favoriet van me) heb je echt binnen 10x nexten een met volle pompjes en mijnen.
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.

Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
pi_153894433
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.

Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.
  zondag 28 juni 2015 @ 01:11:18 #111
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153894909
Trophies kunnen me echt jeuken. Ik ben onlangs naar de masters league gegaan voor de 1000 gems maar daarna meteen gezakt. Ik farm nu rond de 2200 punten.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_153895523
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

League systeem zullen wij niks van merken, alleen voor de 'competitieve' spelers zal dat invloed hebben. Dus de lui die honderden dollars in het spel stoppen en maxed th10 zijn.
:D
Ben wel benieuwd naar de dragon lvl 5.
pi_153897285
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.
Alles laten draaien lukt wel eigenlijk, probleem is dat de meeste tegenstanders gewoon te sterk lijken nu, moet bij veel battles meer elixir inleveren dan dat het me oplevert omdat alles vaak in de kluizen zit die ik niet weet te bereiken...
Als ik alle sluizen open dan spendeer ik zo'n 90k elixir aan een aanval, moet het natuurlijk wel minimaal datzelfde terug opleveren...

[ Bericht 8% gewijzigd door GlenSpey op 28-06-2015 08:51:18 ]
  zondag 28 juni 2015 @ 09:38:41 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153897628
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.
pi_153897661
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.
Heb je daar tips voor? Heb nu ongeveer 4000 dark elixir, en ben daarmee echt een magneet voor vijanden :')
  zondag 28 juni 2015 @ 09:44:32 #116
38496 Perrin
pi_153897668
Staat je stadhuis al buiten de muren? (farming base)
pi_153897681
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:44 schreef Perrin het volgende:
Staat je stadhuis al buiten de muren? (farming base)
Nee, ik val vrij veel aan :P
  zondag 28 juni 2015 @ 10:06:51 #118
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153897838
Stadhuis buiten de muren, wordt je niet zo vaak geleveld en meestal pakken ze alleen je stadhuis en een paar pompen die buiten de muren staan.

Investeer in bliksemspreuken en ga DE opslag zappen als je iemand met 1000+ aan de loot tegenkomt.
pi_153898117
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 10:06 schreef Erasmo het volgende:
Stadhuis buiten de muren, wordt je niet zo vaak geleveld en meestal pakken ze alleen je stadhuis en een paar pompen die buiten de muren staan.

Investeer in bliksemspreuken en ga DE opslag zappen als je iemand met 1000+ aan de loot tegenkomt.
Nee, gewoon fatsoenlijk leger bouwen. Zappen kan binnenkort toch niet meer en is een vrij dure grap, je bent lang bezig om spells te maken en je haalt er lang niet alles mee leeg.

En doe jezelf een plezier en zak in trophies naar Silver, Glen. Word je minder aangevallen en je vindt meer buit. Zeker als je je TH buiten zet kun je prima sparen.
  zondag 28 juni 2015 @ 10:34:19 #120
38496 Perrin
pi_153898212
pi_153920239
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is ook beter, champ halen nu lukt zelfs mij, dus dat is geen uitdaging meer :P

Ook een poison spell:
Filmpje zelf nog niet bekeken, ff snel doorgeklikt.
Zag wel dat de huidige spells 2 plekken gaan innemen en de poison 1.
Al met al wel weer een grote update.
  maandag 29 juni 2015 @ 10:06:28 #122
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153921033
Will they never learn? Tesla's zet je in je basis, niet ernaast :6

pi_153921236
quote:
5s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:06 schreef Berkery het volgende:
Will they never learn? Tesla's zet je in je basis, niet ernaast :6

[ afbeelding ]
ook echt van die mensen die van die level 1 of 2 teslas neerzetten :') laat me gewoon 5 archers gebruiken voor een snipe als ik dat wil. Het is echt niet zo dat mensen gaan verliezen tegen level 1 bases
Because you know i'm all about that ass
pi_153923187
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
pi_153923359
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
Skippen tot je een base met volle pompen tegenkomt (250/300k elixer en goud).
En wat ik nog wel eens doe is steeds 1 barb spawnen bij zo'n mortier die de mortier dus afleidt ( moet je wel goed timen) waardoor je leger archers geen damage krijgt en de mortier kan uitschakelen. En wallbreakers moet je natuurlijk niet allemaal tegelijk inzetten, maar dat wist je waarsch. wel.
pi_153925705
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
-Meer muurbrekers, al kan je als je er 8 inzet heel ver komen ermee, dus ik denk een kwestie van beter inzetten.
-Met bliksem zijn mortier uitschakelen.
pi_153926030
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE *O* *O* *O*
-Earthquake spell
-Haste spell
pi_153954401
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
-Earthquake spell
-Haste spell
The Rise of Master Spellcasters and Legends

The Dark Spell Factory is here with three new spells!
Dragon level 5 sets its golden gaze on Town Hall 10
A second Air Sweeper will help clear the skies, starting at Town Hall 9
New Leagues are here, including the Legend League Tournament and Legend Trophies!
The Dark Spell Factory

Harness Dark Elixir to make spells with advanced tactics, starting at Town Hall 8
Poison Spell: Make a toxic cloud that slows and drains the health of defending troops
Earthquake Spell: Rattles away the hitpoints from buildings and Walls
Haste Spell: The fastest speed boost ever, at half the storage space of a Rage Spell
These Dark Spells take half the space of regular spells. Mix, match and experiment!
New Leagues and the Legend League Tournament

Introducing Titan League and the ultra-prestigious Legend League at 5000 Trophies!
Legend League Tournaments are a new challenge for top players, ending once a month
Tournament Legends get their final standings featured in the Top Players tab and profile
Each tournament resets Legends to 5000 Trophies and converts extras into permanent Legend Trophies!
Game Balancing

Training times in the Spell Factory have been reduced
Extra Spells can now be queued in Spell Factories, even if your Spell Storage is full
All resource storages are now immune to all direct spell damage
Clan Tournaments are one month long and award more gems to more players per Clan
Barbarian, Archer, Dragon and P.E.K.K.A training cost adjusted for some levels
Several building hitpoint values have been increased
Inferno Tower's Single firing mode now charges to full power slightly faster
A.I. Improvements

Troops and Heroes are less likely to target walls unnecessarily (even the Archer Queen)
Troops and Heroes will not continue bashing through walls to get to a destroyed target
Wall Breakers now avoid retargeting towards unnecessary walls when deployed in groups
Fixed rare cases where defending Heroes or defenses might get stuck and not attack
Interface Improvements

Train your army with a new Training button just above Attack - no more Barracks-hunting
Army Overview lets you view, request troops and edit your army, including spells!
Quick-tabs have been added to training views to make cycling between buildings easier
Troop selection when attacking has been cleaned up with new visuals and sounds
You can now filter offensive Clan Chat by enabling the Clan Chat Filter in the Settings
Arabic and Traditional Chinese languages are now supported!
pi_153954431
De opmaak is een beetje weggevallen en lastig oppoetsen op mijn mobiel, maar het is allemaal wel net te lezen volgens mij ;).
pi_153954587
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
pi_153954788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Zal vandaag of morgen zijn.
pi_153955318
quote:
-Bliksem werkt neit meer op DE
kak :')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_153964846
quote:
-Earthquake spell
-Haste spell
hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.
pi_153971495
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:54 schreef blow... het volgende:

[..]

hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.
Nou denk niet dat het alleen in silver is, in christal krijg ik ze ook nog regelmatig en in master eigenlijk ook nog wel.
Verwacht eigenlijk ook meer dat het th10 met hoge(re) heroes zijn die erover geklaagd hebben.
Tot de 100k DE gaat het prima, maar daarna is het ellende.
Super irritant 1 -4 k te pakken en vervolgens weer 1k kwijt te raken, omdat een of andere kut noob lightning erop flikkert.
Prima dat ze casual spelen, moeten ze lekker doen, maar niet de lightning op mijn bij elkaar gefarmde DE flikkeren. :% o|O
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:44:51 #135
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153972231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Volgens mij nu
pi_153972791
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:44 schreef Berkery het volgende:

[..]

Volgens mij nu
Nog een paar uur idd.
In de app store van apple is de update al te downloaden.
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:09:40 #137
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153973657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:17 schreef biertank het volgende:

[..]

Nog een paar uur idd.
In de app store van apple is de update al te downloaden.
...en ik moet dan nog twee dagen wachten voor ik een bouwer vrij heb :(
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:11:49 #138
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153975108
Het schijnt nu happy hour te zijn, alle spookdorpen worden naar voren geschoven
pi_153987693
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Berkery het volgende:
Het schijnt nu happy hour te zijn, alle spookdorpen worden naar voren geschoven
zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:02:54 #140
46794 Berkery
Fat bastard
pi_154002274
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef blow... het volgende:

zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.
Lijkt me ook logischer. Maar een clangenoot is er heilig van overtuigd.
pi_154013811
Iemand nog suggesties voor een goede clan die openstaat voor nieuwe leden? Zit nu een tijdje in een clan waar op zich wel redelijk gespeeld wordt maar het verloop is groot. Verliezen daardoor ook relatief veel wars doordat nieuwe TH8's niet altijd goed aanvallen. En het is niet bijster goed georganiseerd allemaal.

Ik zoek wel een clan die gericht is op 3 sterren, geen gowipes en dat soort onzin.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:01:37 #142
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154014900
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede clan die openstaat voor nieuwe leden? Zit nu een tijdje in een clan waar op zich wel redelijk gespeeld wordt maar het verloop is groot. Verliezen daardoor ook relatief veel wars doordat nieuwe TH8's niet altijd goed aanvallen. En het is niet bijster goed georganiseerd allemaal.

Ik zoek wel een clan die gericht is op 3 sterren, geen gowipes en dat soort onzin.
kun je wat over jezelf schrijven? :) TH? armies, etc? :)
pi_154015146
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

kun je wat over jezelf schrijven? :) TH? armies, etc? :)
Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.

Favoriete army comp: goho uiteraard. Afhankelijk van AQ 1/2 golems. 1 jump en dan 2/3 heals met evt. lightning of rage als CC niet goed te luren is. Attacks gaan over het algemeen wel redelijk, funnel heeft nog wat werk nodig.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:14:28 #144
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154015284
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.

Favoriete army comp: goho uiteraard. Afhankelijk van AQ 1/2 golems. 1 jump en dan 2/3 heals met evt. lightning of rage als CC niet goed te luren is. Attacks gaan over het algemeen wel redelijk, funnel heeft nog wat werk nodig.
oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren. GoWiPe komt dan vaak best ver :)
pi_154015449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren.
Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.

Meeste clans hebben geen top bases waarbij de AQ uit de buurt van een airdef staat en ook niet heel vaak dubbele bommen. Die zijn relatief makkelijk te 3 sterren dus zonde om daar een gowipe op te gooien. Het kan wel, als er geen clean up attacks meer zijn en je als TH8 of beginnend TH9 nog een aanval over hebt. Maar die situaties doen zich niet gek vaak voor. In m'n huidige clan word je ook gekickt met een gowipe.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:25:28 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154015639
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.

Meeste clans hebben geen top bases waarbij de AQ uit de buurt van een airdef staat en ook niet heel vaak dubbele bommen. Die zijn relatief makkelijk te 3 sterren dus zonde om daar een gowipe op te gooien. Het kan wel, als er geen clean up attacks meer zijn en je als TH8 of beginnend TH9 nog een aanval over hebt. Maar die situaties doen zich niet gek vaak voor. In m'n huidige clan word je ook gekickt met een gowipe.
Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?
pi_154016325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?
#Demolishers##!

Username is Ermagerd.
pi_154016352
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
lol
pi_154025519
Op het moment dat ik een notificatie krijg dat een Aziaat mijn dorp aanvalt, weet ik al hoe laat het is..
pi_154025553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
clankasteel en mortier zo mogelijk
pi_154026511
quote:
Eerst alles bouwen voor je gaat uppen, daarna is het een kwestie van je bouwvakkers 24/7 bezig houden.

Prio 1 is idd clankasteel, de rest ligt aan je speelstijl. Val je veel aan dan kan je je pompen en mijnen links laten liggen. En zou ik als eerste je lab en verzamelplaatsen uppen.

Val je nauwelijks aan dan zal je meer op productie moeten zitten.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_154027846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef DiceMan het volgende:
Op het moment dat ik een notificatie krijg dat een Aziaat mijn dorp aanvalt, weet ik al hoe laat het is..
Hoelaat is het dan?
pi_154028075
quote:
Belangrijkste is: altijd je lab bezig houden, als die allemaal max zijn, updaten.
Verder zou ik beginnen met de nieuwe opties: army base (extra troepen in de aanval), extra defence ed. zijn altijd handig.
Qua defence zou ik beginnen met de splash defence, dus de mortier en wizz torens.
En zoals hierboven al staat ligt aan je speelstijl of je prio moet geven aan de pompen.

Ik persoonlijk in tegenstelling tot de twee andere hierboven vind het clankasteel minder boeiend.
Al zijn de extra 5 troepen natuurlijk altijd mooi meegenomen in een aanval, maar geen prio 1 voor mij.
pi_154028106
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:17 schreef biertank het volgende:

[..]

Hoelaat is het dan?
tijd voor wraak
pi_154028534
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:30 schreef DiceMan het volgende:

[..]

tijd voor wraak
Ah! oke :D
Doe ik eigenlijk nooit, krijg je meestal te weinig voor terug, kijk meestal niet eens meer :p.
pi_154028655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:49 schreef biertank het volgende:

[..]

Ah! oke :D
Doe ik eigenlijk nooit, krijg je meestal te weinig voor terug, kijk meestal niet eens meer :p.
Nu de kooi van Faraday zijn weg naar Clash of Clans heeft gevonden valt het wel mee met wraakacties. De tweede sweeper daarentegen gaat mij als stadhuis 8 moeilijkheden brengen: ik heb begrepen dat ballonnen en minions zeer effectief waren voor het binnenhalen van buit. Helaas. Nog nooit kunnen proberen
pi_154135442
Zijn hier al mensen die gebruik gemaakt hebben van de DE spreuken?
Is het wat?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:06:44 #158
38496 Perrin
pi_154135909
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 09:25 schreef biertank het volgende:
Zijn hier al mensen die gebruik gemaakt hebben van de DE spreuken?
Is het wat?
Ik heb voor de lol 1x poison gegooid, deed niet veel tegen hero. Misschien leuk tegen onverwachtse clantroepen tijdens het farmen ofzo.
pi_154135939
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik heb voor de lol 1x poison gegooid, deed niet veel tegen hero. Misschien leuk tegen onverwachtse clantroepen tijdens het farmen ofzo.
gebruik ze tegen tovenaars en boogjes in het CC, levend grillen die hap ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 07-07-2015 10:20:50 ]
pi_154136055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:08 schreef Beursaap het volgende:

[..]

gerbuik ze tegen tovenaars en boogjes in het CC, levend grillen die hap ~O>
Op level 3 krijgen ze een ballon bijna neer.
pi_154137364
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:54 schreef DiceMan het volgende:

[..]

Nu de kooi van Faraday zijn weg naar Clash of Clans heeft gevonden valt het wel mee met wraakacties. De tweede sweeper daarentegen gaat mij als stadhuis 8 moeilijkheden brengen: ik heb begrepen dat ballonnen en minions zeer effectief waren voor het binnenhalen van buit. Helaas. Nog nooit kunnen proberen
Alleen balloon lvl6 is echt sterk, en die kan jij (als th8) nog niet. Dus qua luchtaanvallen is stadhuis8 niet heel goed.
pi_154137469
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 11:21 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Alleen balloon lvl6 is echt sterk, en die kan jij (als th8) nog niet. Dus qua luchtaanvallen is stadhuis8 niet heel goed.
Daar heb je gelijk in. Vooral met de nieuwe sweeper is het haast niet te doen. Alhoewel, met een level 4 gunsteling kom je wel een heel eind.

Overigens raad ik voor stadhuis8 dorpen de zilveren divisie af; heerst een droogte vergelijkbaar met een woestijn
pi_154140663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zag er wel redelijk sterk uit in het filmpje, maar dat was max lvl spell volgens mij.
Als je hem een keertje getest hebt moet je maar ff laten weten, ben benieuwd.

Ben zelf nu bezig met de factory naar lvl2, daarna meteen door naar lvl3.
Weet nu nog niet wat ik mis, dus mis het nog niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Op level 3 krijgen ze een ballon bijna neer.
Met andere woorden jij bent er blij mee?
pi_154141050
Ik dacht dat de traagheid sneller zou komen. Ik ben bijna maxed TH6 en het gaat nog steeds lekker snel. Maar ik had mijn 1250-achievement best wel snel en heb nu vier bouwers.
pi_154141069
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef biertank het volgende:

[..]

Zag er wel redelijk sterk uit in het filmpje, maar dat was max lvl spell volgens mij.
Als je hem een keertje getest hebt moet je maar ff laten weten, ben benieuwd.

Ben zelf nu bezig met de factory naar lvl2, daarna meteen door naar lvl3.
Weet nu nog niet wat ik mis, dus mis het nog niet.

[..]

Laat ik het zo zeggen: het is meer dan een gimmick. De gloriedagen van tovenaars, heksen en boogschutters zijn voorbij (jammer genoeg)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 14:19:14 #166
38496 Perrin
pi_154141580
Nouja, voorheen kon 't natuurlijk ook met een bliksem..
pi_154142512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:35 schreef biertank het volgende:
Ja, nu hoef je geen lightning meer te nemen en ben je minder troop space kwijt aan een CC kill.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:55:46 #168
46794 Berkery
Fat bastard
pi_154144076
Heeft een van jullie de inhoud van het clan castle al aangepast (tijdens een war) n.a.v. die poison spell?

Wij doen meestal heks-wiz-boog-ballon, maar die schroeien zo weg.
pi_154144175
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 15:55 schreef Berkery het volgende:
Heeft een van jullie de inhoud van het clan castle al aangepast (tijdens een war) n.a.v. die poison spell?

Wij doen meestal heks-wiz-boog-ballon, maar die schroeien zo weg.
Zelfde combinatie. Draak is te makkelijk te luren dus dan blijven ballonnen en valks over.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:40:53 #170
46794 Berkery
Fat bastard
pi_154145369
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

Zelfde combinatie. Draak is te makkelijk te luren dus dan blijven ballonnen en valks over.
Je deed al valks in de ck? Ze zijn een beetje ondergewaardeerd, ik gebruik ze ook pas sinds kort, en moet ze nog upgraden.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:53:49 #171
38496 Perrin
pi_154145803
Wij doen valks vooral onderin, leuk tegen noob grondlegers.
pi_154146031
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef Berkery het volgende:

[..]

Je deed al valks in de ck? Ze zijn een beetje ondergewaardeerd, ik gebruik ze ook pas sinds kort, en moet ze nog upgraden.
Nee, nu pas. Eerst 1/2 switches, nu 1 witch omdat-ie traag CC uit komt, 2 hoge hitpoints units en rest boogjes / wizzards.
pi_154148231
Lavahond een idee?
pi_154163163
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef DiceMan het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: het is meer dan een gimmick. De gloriedagen van tovenaars, heksen en boogschutters zijn voorbij (jammer genoeg)
Dat is zeker jammer, word weer speelstijl aanpassen dan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, nu hoef je geen lightning meer te nemen en ben je minder troop space kwijt aan een CC kill.
Ik had niet verwacht dat ze zo sterk zouden zijn, dat is zeker chil.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:20 schreef DiceMan het volgende:
Lavahond een idee?
Ik gebruik eigenlijk altijd lavahond erin, zeker tegen gasten die niet luren is die fantastisch.
Staan ze op dat ding te knallen terwijl de inferno's ze weg roosteren.
---
Woohoo K en Q 30 *O* , ook op th10 een hell om te halen ;) (titel topic).
Al zou het nu wel beter gaan doordat de lightning is aangepast.
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:21:32 #175
38496 Perrin
pi_154163531
Is lavahond dan beter dan golem daarvoor? :?
pi_154163582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:21 schreef Perrin het volgende:
Meer hp.
pi_154164837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:21 schreef Perrin het volgende:
Plus als ie uit elkaar klapt, gaan de troepen verspreiden om de kleintjes op te ruimen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:16:47 #178
46794 Berkery
Fat bastard
pi_154165281
Ik heb een keer een lavahond gehad tijdens een gowipe, maar had er niet zoveel moeite mee. AQ + tovenaars + rage, en hij was weg. De pekka's en BK liepen gewoon door.

Dit was op een TH9 overigens. Het hielp wel dat ik wist dat ie er in zat.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:07:36 #179
38496 Perrin
pi_154434208
Lavahond in een paar cks deze cw... Ben benieuwd hoe t uitpakt.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 22:36:16 #180
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_154449457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:07 schreef Perrin het volgende:
Lavahond in een paar cks deze cw... Ben benieuwd hoe t uitpakt.
Zorgt voor flink afleiding, troepen blijven knallen totdat alle hondjes dood zijn
pi_154458749
Wij doen draken nu, is ook irritant.
  zondag 19 juli 2015 @ 17:00:44 #182
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_154466004
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:17 schreef Donnis het volgende:
Wij hebben ze er nu ook standaard inzitten. Snap niet dat je nog tegenstanders treft die heksen, boogjes en tovenaars in het kasteel hebben zitten. 1 gifspreuk er overheen en klaar
pi_154473629
Lavahond lokken naar een hoek en een heler en drie boogschutters er tegenover zetten; dat houdt de hond wel bezig
  maandag 20 juli 2015 @ 12:59:11 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154484829
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:17 schreef Donnis het volgende:
Draken is simpel. Al moet ik zeggen dat ik nooit een cc lok in war. Ga er gewoon met alles in en in 99.5% van de gevallen levert dat minimaal twee sterren op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154484905
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Draken is simpel. Al moet ik zeggen dat ik nooit een cc lok in war. Ga er gewoon met alles in en in 99.5% van de gevallen levert dat minimaal twee sterren op.
Heeft ons al wat fails opgeleverd, CK redelijk centraal en die draak killt alles wat in de buurt van TH komt.
pi_154491354
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:59 schreef Happel het volgende:

[..]

inderdaad, cc lokken deden wij toen we nog 'low level' waren. Draken stellen sowieso niet zoveel voor in cc.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_154491508
TH8 Mass dragons: 3 rage/2 rage 1 heal of toch bliksemspreuken?

Afhankelijk van vijandelijk dorp uiteraard maar wellicht hebben jullie een voorkeur wanneer het op draken aankomt
  maandag 20 juli 2015 @ 17:25:00 #188
38496 Perrin
pi_154491812
Als de luchtafweren verspreid staan: 3 bliksems. laat je draakjes aanvallen van de kant waar ze de overgebleven 2 luchtafweren tegenkomen voor ze het SH bereiken. Het liefst staat het vijandelijke CK in de 'schaduw' van het SH, zodat de CK-troepen je draakjes mooi richting SH lokken.

Als de luchtafweren geclusterd staan: 2 rage, 1 heal (of 3 rage, kwestie van smaak).. Let wel dat je heal geen draakje in leven houdt waar een luchtafweer op staat te schieten, dus gebruik m vooral als er meerdere draakjes een beetje gewond zijn. Gebruik je spreuken niet te vroeg.

Als er luchtafweren erg aan de kant staan (1e of 2e verdedigingswerk dat hogs tegenkomen) : neem wat hogs in je CK mee

Verder:
• vergeet je poisonspreuk niet :P

• gebruik je barbarenkoning slim, hij kan bijv draakjes die naar de zijkant afbuigen weer 'terugsturen' of later in de aanval bijv boogtorens bezighouden terwijl draakjes de derde ster scoren.

• laat je draakjes in een lijn los, maar doe de buitenste draakjes een paar seconden eerder.. Dit helpt om de rest van de draken richting centrum te laten koersen.
pi_154495150
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Perrin het volgende:
Als de luchtafweren verspreid staan: 3 bliksems. laat je draakjes aanvallen van de kant waar ze de overgebleven 2 luchtafweren tegenkomen voor ze het SH bereiken. Het liefst staat het vijandelijke CK in de 'schaduw' van het SH, zodat de CK-troepen je draakjes mooi richting SH lokken.

Als de luchtafweren geclusterd staan: 2 rage, 1 heal (of 3 rage, kwestie van smaak).. Let wel dat je heal geen draakje in leven houdt waar een luchtafweer op staat te schieten, dus gebruik m vooral als er meerdere draakjes een beetje gewond zijn. Gebruik je spreuken niet te vroeg.

Als er luchtafweren erg aan de kant staan (1e of 2e verdedigingswerk dat hogs tegenkomen) : neem wat hogs in je CK mee

Verder:
• vergeet je poisonspreuk niet :P

• gebruik je barbarenkoning slim, hij kan bijv draakjes die naar de zijkant afbuigen weer 'terugsturen' of later in de aanval bijv boogtorens bezighouden terwijl draakjes de derde ster scoren.

• laat je draakjes in een lijn los, maar doe de buitenste draakjes een paar seconden eerder.. Dit helpt om de rest van de draken richting centrum te laten koersen.
Je hebt alles wat besproken zou moeten worden wat draken @ SH8 betreft besproken; indrukwekkend! :P Zeer helder en informatief stuk tekst

Nu ben ik toevalligerwijs tegenover een dorp geplaatst waar hogs in kasteel en drie bliksemspreuken goed gepaard zullen gaan met 10 draken. Hierbij vereisen de hogs wel precisiewerk maar met een aardbeving om het werk van de varkensruiters te vergemakkelijken zou het wel moeten lukken. Zou het in dat geval het niet waard zijn de gifspreuk voor een aardbeving op te offeren?

In ieder geval bedankt voor je uitleg wat draken betreft (mag wel in de OP als je het mij vraagt)
  maandag 20 juli 2015 @ 20:34:56 #190
38496 Perrin
pi_154497313
Deze video's leggen het trouwens perfect uit (beter nog dan alleen tekst). Ze zijn wel nog van vóór de airsweeper, dus die moet je er maar even bijdenken :P

AD's gegroepeerd:

AD's verspreid:

Wat je zegt over aardbeving: klinkt interessant, maar level 1 earthquake doet gebouwen maar 6% schade.. Echt zoden aan de dijk zet dat niet..

Je hogs leven langer als je die vijandelijke clantroepen die komen nadat je je hogs hebt ingezet, pakt met je gif (vertraagt ze ook nog) tenzij je die vijandelijke clantroepen eerst gaat lokken voor je je hogs inzet (maar dat kost je weer troepen en tijd).
pi_154514151
Hallo.. Ik ben nieuw hier en best 'nieuw' op het gebied van CoC.
Level 66 momenteel, en ben net mijn Town Hall aan het upgraden naar L10.
Maar zo te zien was dit geen goeie zet ivm raids? :')
Is dat correct?

Verder alle mines op Level 12, maar de muren om de stad zijn level 5 en 6.
Wat is nu wijsheid? Juist investeren in de muren, of gewoon defense proberen te verhogen?

Het spul staat als volgt:
Cannons zijn nu L7/L8
Archer Towers ook L7/L8
Mortars L4
Air Defense's L2/3
Wizard Towers L3
Tesla's L1
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_154514407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Is dat correct?

Wat is nu wijsheid? Juist investeren in de muren, of gewoon defense proberen te verhogen?

Cannons zijn nu L7/L8
Archer Towers ook L7/L8
Mortars L4
Air Defense's L2/3
Wizard Towers L3
Tesla's L1
TH10 heb je niks aan op dit level, ik zou de upgrade stop zetten. Zoeken naar een dorp gaat je 1000 gold per keer kosten en je krijgt nog maar 50% van de TH8's loot.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:15:54 #193
38496 Perrin
pi_154514485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Is dat correct?

Cannons zijn nu L7/L8
Archer Towers ook L7/L8
Mortars L4
Air Defense's L2/3
Wizard Towers L3
Tesla's L1
Ai, idd. Als je meedoet met clanwar krijgt je team relatief sterkere tegenstanders, terwijl jij relatief zwakke verdediging hebt en waarschijnlijk nog lang geen troepen op SH10-niveau.. Dus zowel verdedigend als aanvallend heeft je team nadeel van het feit dat je zo rushed bent.

Persoonlijk heb je er ook nadeel van, omdat je zo'n makkelijke prooi bent voor anderen en ze kunnen een hoog percentage van je buit stelen. Daarnaast kost 'nexten' je meer.

Ik zou je SH-upgrade cancelen en eerst doorbouwen tot je maxed SH9 bent :P
pi_154517993
Level 66 en TH10...... :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_154518249
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Level 66 en TH10...... :')
Kun je :') vinden, maar ik heb er hard voor gewerkt

Iig hebk de bouw maar heel gauw gecanceled.. hehe nu maar eerst de rest upgraden
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_154526941
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Kun je :') vinden, maar ik heb er hard voor gewerkt

Iig hebk de bouw maar heel gauw gecanceled.. hehe nu maar eerst de rest upgraden
We spreken je wel als je al je muren lego wil krijgen en je je heroes gaat uppen.

Hoe staat je lab ervoor trouwens?
pi_154528780
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We spreken je wel als je al je muren lego wil krijgen en je je heroes gaat uppen.

Hoe staat je lab ervoor trouwens?
lego?
Ik heb alleen nog maar die krijger en die is pas L5.

lab zelf is L7
en de rest:

[ Bericht 3% gewijzigd door PerryVogelbekdier op 21-07-2015 23:48:23 ]
Prrrrttt
pi_154529225
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

lego?
Ik heb alleen nog maar die krijger en die is pas L5.

lab zelf is L7
en de rest:
[ afbeelding ]
Lvl 9 muren. Die lijken op legoblokken.

En ja erg zwakke troepen voor een stadhuis van lvl 9.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_154532918
Ahh op die fiets..
Nah, ik zal dan maar es verder gaan aan muren en troepen versterken.
Khad echt geen idee wat nu het beste was om flink aan te werken.
Prrrrttt
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:59:26 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154533072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 07:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ahh op die fiets..
Nah, ik zal dan maar es verder gaan aan muren en troepen versterken.
Khad echt geen idee wat nu het beste was om flink aan te werken.
Troepen + verdediging eerst. Daarna muren. Ik ben lvl 111 en zit nog op TH9. Je hebt nog een lange weg te gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')