Heu, dit klopt niet, het was 10x10. Op twee sterren na 100%quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef Berkery het volgende:
In mijn clan hebben we iets rattigs bedacht voor de clan xp. Een keer in de week doen we een clan war voor de laagste levels (th6-th8) waarbij de hogere levels helpen met max troepen.
Eerste CW, 15x15 met 28-15 gewonnen
Maar drie bouwers? Opvallendquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:02 schreef Xlarge het volgende:
Hier mijn dorp.
Ik ben van het weekend uit mijn clan gezet![]()
Weet iemand een leuke, maar serieuze clan, met weinig hoppers graag.
Zelf ben ik ook aardig honkvast, of ik moet er worden uitgezet
[ afbeelding ]
Ik heb het altijd met 3 bouwers gedaan, is dat afwijkend ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar drie bouwers? Opvallend
Mijn clan heet [Pup]. Minimaal lvl 70 en boog 5+, geen rushers.
4 is wel het minimum wil je snel groeien. Op TH 7 & 8 heb ik ze continu bezig gehouden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb het altijd met 3 bouwers gedaan, is dat afwijkend ?
Ik heb moeite er 3 bezig te houden, ik moet best lang sparen om nog iets te kunnen upgraden
Serieuze clan: we hebben 134 warwins. Merendeel is volwassen (25+). Clan lvl5 we doneren dus max troepen. Gezellig maar serieus, Veel kennis aanwezig en iedereen is behulpzaam. Mocht je het wat lijken laat het mij gerust wetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:02 schreef Xlarge het volgende:
Hier mijn dorp.
Ik ben van het weekend uit mijn clan gezet![]()
Weet iemand een leuke, maar serieuze clan, met weinig hoppers graag.
Zelf ben ik ook aardig honkvast, of ik moet er worden uitgezet
[ afbeelding ]
OneHive en HulkFiles al eens gecheckt?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef Perrin het volgende:
Farmen vind ik idd simpel, de uitdaging vind ik in het ontwerp van je dorpje en je aanvalsvaardigheden in clanwar.
Als spelletje voor foon of tablet vind ik het nog steeds de leukste iig.
Hehe, jep. Hogs zo snel mogelijk naar lvl 5, giants en ballonnen upgraden en daarna pas aan je Q en K gaan werken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:19 schreef Perrin het volgende:
Yup, al is de praktijk lastiger dan de theorie.. Zeker nu ik beginnend sh9 ben, is clanwar best lastig.
Drie sterren met drakenaanval, die tijd is voorbij
Hogs? Die werken toch niet meer met de reuzen bommen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hehe, jep. Hogs zo snel mogelijk naar lvl 5, giants en ballonnen upgraden en daarna pas aan je Q en K gaan werken.
Check de kanalen die hier eerder genoemd zijn eens. Worden vrijwel alleen maar 3 sterren mee gehaald als je weet hoe het uit te voeren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:41 schreef biertank het volgende:
[..]
Hogs? Die werken toch niet meer met de reuzen bommen?
Laatste keer dat ik hiermee een goeie heb gezien is al lang geleden in elk geval.
En hoe vaak haal je daarmee 3 sterren op gelijkwaardige tegenstanders in wars? Weinig mis mee, maar het zijn geen aanvalstactieken die gericht zijn op 3 sterren, eerder 2 of 1.quote:Ben zelf meer van de gowipe of gowiwi.
Serieus joh?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Check de kanalen die hier eerder genoemd zijn eens. Worden vrijwel alleen maar 3 sterren mee gehaald als je weet hoe het uit te voeren.
[..]
En hoe vaak haal je daarmee 3 sterren op gelijkwaardige tegenstanders in wars? Weinig mis mee, maar het zijn geen aanvalstactieken die gericht zijn op 3 sterren, eerder 2 of 1.
https://www.youtube.com/user/OneHiveRaidsquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:52 schreef biertank het volgende:
[..]
Serieus joh?
Oke, ga ik zeker even doen dan, die ken ik nog niet. Vanavond even kijken of ik daar tijd voor heb.
Ken wel die met hoge heroes de airdefence slopen en dan met air troepen de boel plat leggen.
Maar daar zijn mijn heroes te laag voor.
Ook even bookmark gemaakt. GoWiPe ken ik nu wel, maar idd zelden drie sterren (wel bijna gegarandeerd twee).quote:
Heks in ck is nog lastig somsquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ook even bookmark gemaakt. GoWiPe ken ik nu wel, maar idd zelden drie sterren (wel bijna gegarandeerd twee).
Ik vind een goede funnel nog het moeilijkst. Als dat fout gaat is meteen je hele aanval verneukt.quote:
Inderdaad, lokken, dan proberen vrij te spelen en een tovenaar ernaast zetten. Maar dat lukt niet altijdquote:
Ik heb een Z2, dat gaat wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:01 schreef Beursaap het volgende:
Gvd ik kan geen coc spelen op m'n Xperia Z met de nieuwste Android!! Iemand hier ook last van??
Thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad, lokken, dan proberen vrij te spelen en een tovenaar ernaast zetten. Maar dat lukt niet altijd
Hier heb ik wel veel aan gehad:
En league system verandert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:45 schreef biertank het volgende:
Tijd voor een update binnenkort:
-Draak lvl 5
-Tweede sweeper
En er zouden nog 3 sneak peaks komen naar wat ik begreep.
-Heb een screenshot gezien waarop het lijkt dat je een tweede spreuk fabriek krijgt, dit is er mogelijk een van.
Kan ik me elixer weer kwijt aan andere dingen dan muurtjes
Nice. Hoeveel golems gebruikte je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Net een 3-ster GoWiWiPe op een hogere sh9 gedaan (voor het eerst)
2.. en 2x pekka lv3, 3x heks lv2, 15x wiz lv5, 7x wbquote:
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Vooral je th-level idd. In hogere divisies zitten doorgaans wel aktievere/ervarenere spelers.
Ga je met reuzen enzo voor de kluizen? Probeer anders barbs en boogjes (barch) en nexten tot je er een met volle pompjes hebt. Op slechte farmtijden kan het dan soms wel tientallen keren nexten zijn.. Op goede momenten (zondag later op de avond is een favoriet van me) heb je echt binnen 10x nexten een met volle pompjes en mijnen.
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
League systeem zullen wij niks van merken, alleen voor de 'competitieve' spelers zal dat invloed hebben. Dus de lui die honderden dollars in het spel stoppen en maxed th10 zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En league system verandert.
http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
Alles laten draaien lukt wel eigenlijk, probleem is dat de meeste tegenstanders gewoon te sterk lijken nu, moet bij veel battles meer elixir inleveren dan dat het me oplevert omdat alles vaak in de kluizen zit die ik niet weet te bereiken...quote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
Heb je daar tips voor? Heb nu ongeveer 4000 dark elixir, en ben daarmee echt een magneet voor vijandenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.
Nee, ik val vrij veel aanquote:Op zondag 28 juni 2015 09:44 schreef Perrin het volgende:
Staat je stadhuis al buiten de muren? (farming base)
Nee, gewoon fatsoenlijk leger bouwen. Zappen kan binnenkort toch niet meer en is een vrij dure grap, je bent lang bezig om spells te maken en je haalt er lang niet alles mee leeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:06 schreef Erasmo het volgende:
Stadhuis buiten de muren, wordt je niet zo vaak geleveld en meestal pakken ze alleen je stadhuis en een paar pompen die buiten de muren staan.
Investeer in bliksemspreuken en ga DE opslag zappen als je iemand met 1000+ aan de loot tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |