Thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad, lokken, dan proberen vrij te spelen en een tovenaar ernaast zetten. Maar dat lukt niet altijd
Hier heb ik wel veel aan gehad:
En league system verandert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:45 schreef biertank het volgende:
Tijd voor een update binnenkort:
-Draak lvl 5
-Tweede sweeper
En er zouden nog 3 sneak peaks komen naar wat ik begreep.
-Heb een screenshot gezien waarop het lijkt dat je een tweede spreuk fabriek krijgt, dit is er mogelijk een van.
Kan ik me elixer weer kwijt aan andere dingen dan muurtjes
Nice. Hoeveel golems gebruikte je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Net een 3-ster GoWiWiPe op een hogere sh9 gedaan (voor het eerst)
2.. en 2x pekka lv3, 3x heks lv2, 15x wiz lv5, 7x wbquote:
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:32 schreef Perrin het volgende:
Vooral je th-level idd. In hogere divisies zitten doorgaans wel aktievere/ervarenere spelers.
Ga je met reuzen enzo voor de kluizen? Probeer anders barbs en boogjes (barch) en nexten tot je er een met volle pompjes hebt. Op slechte farmtijden kan het dan soms wel tientallen keren nexten zijn.. Op goede momenten (zondag later op de avond is een favoriet van me) heb je echt binnen 10x nexten een met volle pompjes en mijnen.
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
League systeem zullen wij niks van merken, alleen voor de 'competitieve' spelers zal dat invloed hebben. Dus de lui die honderden dollars in het spel stoppen en maxed th10 zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En league system verandert.
http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
Alles laten draaien lukt wel eigenlijk, probleem is dat de meeste tegenstanders gewoon te sterk lijken nu, moet bij veel battles meer elixir inleveren dan dat het me oplevert omdat alles vaak in de kluizen zit die ik niet weet te bereiken...quote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou niet teveel waarde hechten aan trophies, gewoon zorgen dat je veel kunt raiden met barch, je bouwers bezig blijven en je je lab maxt.
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vaste samenstelling 12 reuzen (bijna lvl 4), 8 muurbrekers (lvl 3) en een stuk of 110 archers (lvl 4). Verder nog twee healing pots en 1 raid spell, maar die laatste probeer ik alleen te gebruiken als het echt de moeite waard is qua buit.
Probleem is nu dat ik gemiddeld een stuk of 50 opponents door moet kijken voor ik een geschikt target vindt, en zelfs dan is het afwachten omdat het vaak niet lukt om te winnen. Heb helaas nog geen healers, draken of mijn barbarenkoning...
Heb je daar tips voor? Heb nu ongeveer 4000 dark elixir, en ben daarmee echt een magneet voor vijandenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Probeer zo snel mogelijk die BK te krijgen.
Nee, ik val vrij veel aanquote:Op zondag 28 juni 2015 09:44 schreef Perrin het volgende:
Staat je stadhuis al buiten de muren? (farming base)
Nee, gewoon fatsoenlijk leger bouwen. Zappen kan binnenkort toch niet meer en is een vrij dure grap, je bent lang bezig om spells te maken en je haalt er lang niet alles mee leeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:06 schreef Erasmo het volgende:
Stadhuis buiten de muren, wordt je niet zo vaak geleveld en meestal pakken ze alleen je stadhuis en een paar pompen die buiten de muren staan.
Investeer in bliksemspreuken en ga DE opslag zappen als je iemand met 1000+ aan de loot tegenkomt.
Dat is ook beter, champ halen nu lukt zelfs mij, dus dat is geen uitdaging meerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En league system verandert.
http://forum.supercell.ne(...)d-League-Tournaments
ook echt van die mensen die van die level 1 of 2 teslas neerzettenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:06 schreef Berkery het volgende:
Will they never learn? Tesla's zet je in je basis, niet ernaast![]()
[ afbeelding ]
Skippen tot je een base met volle pompen tegenkomt (250/300k elixer en goud).quote:Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |