abonnement Unibet Coolblue
pi_153925705
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:26 schreef GlenSpey het volgende:
Ik merk dat ik voornamelijk met splash damage veel moeite heb iedere keer. Dan staan er drie van die mortieren en 2 wiztowers in het midden van een base opgesteld en die kunnen dan moeiteloos gehakt maken van mijn troepen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost om het midden te bereiken. Hoe counter ik dit? Mijn vaste comp: 12 reuzen lvl 4, 8 muurbrekers (waarvan ik de AI nogal onbetrouwbaar vindt), 20 barbs lvl 4 en de rest archers lvl 4. Ook heb ik altijd minimaal 1 healing pot bij (TH7).
-Meer muurbrekers, al kan je als je er 8 inzet heel ver komen ermee, dus ik denk een kwestie van beter inzetten.
-Met bliksem zijn mortier uitschakelen.
pi_153926030
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE *O* *O* *O*
-Earthquake spell
-Haste spell
pi_153954401
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE *O* *O* *O*
-Earthquake spell
-Haste spell
The Rise of Master Spellcasters and Legends

The Dark Spell Factory is here with three new spells!
Dragon level 5 sets its golden gaze on Town Hall 10
A second Air Sweeper will help clear the skies, starting at Town Hall 9
New Leagues are here, including the Legend League Tournament and Legend Trophies!
The Dark Spell Factory

Harness Dark Elixir to make spells with advanced tactics, starting at Town Hall 8
Poison Spell: Make a toxic cloud that slows and drains the health of defending troops
Earthquake Spell: Rattles away the hitpoints from buildings and Walls
Haste Spell: The fastest speed boost ever, at half the storage space of a Rage Spell
These Dark Spells take half the space of regular spells. Mix, match and experiment!
New Leagues and the Legend League Tournament

Introducing Titan League and the ultra-prestigious Legend League at 5000 Trophies!
Legend League Tournaments are a new challenge for top players, ending once a month
Tournament Legends get their final standings featured in the Top Players tab and profile
Each tournament resets Legends to 5000 Trophies and converts extras into permanent Legend Trophies!
Game Balancing

Training times in the Spell Factory have been reduced
Extra Spells can now be queued in Spell Factories, even if your Spell Storage is full
All resource storages are now immune to all direct spell damage
Clan Tournaments are one month long and award more gems to more players per Clan
Barbarian, Archer, Dragon and P.E.K.K.A training cost adjusted for some levels
Several building hitpoint values have been increased
Inferno Tower's Single firing mode now charges to full power slightly faster
A.I. Improvements

Troops and Heroes are less likely to target walls unnecessarily (even the Archer Queen)
Troops and Heroes will not continue bashing through walls to get to a destroyed target
Wall Breakers now avoid retargeting towards unnecessary walls when deployed in groups
Fixed rare cases where defending Heroes or defenses might get stuck and not attack
Interface Improvements

Train your army with a new Training button just above Attack - no more Barracks-hunting
Army Overview lets you view, request troops and edit your army, including spells!
Quick-tabs have been added to training views to make cycling between buildings easier
Troop selection when attacking has been cleaned up with new visuals and sounds
You can now filter offensive Clan Chat by enabling the Clan Chat Filter in the Settings
Arabic and Traditional Chinese languages are now supported!
pi_153954431
De opmaak is een beetje weggevallen en lastig oppoetsen op mijn mobiel, maar het is allemaal wel net te lezen volgens mij ;).
pi_153954587
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
pi_153954788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
Zal vandaag of morgen zijn.
pi_153955318
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
-Bliksem werkt neit meer op DE
kak :')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_153964846
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef biertank het volgende:
Volgende puntjes zijn en/of schijnen nieuw te zijn
-Bliksem werkt neit meer op DE *O* *O* *O*
-Earthquake spell
-Haste spell
hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.
Because you know i'm all about that ass
pi_153971495
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:54 schreef blow... het volgende:

[..]

hebben ze nou echt naar die jankballen in silver geluisterd die dan met hun th9 dom collectors lopen te farmen mar zelf zeiken dat lightning op de kut is? sommige spelers zijn nou eenmaal casual en spelen een of twee keer per dag, dus dan is lightning het simpelst. ik farm liever, maar kom op.
Nou denk niet dat het alleen in silver is, in christal krijg ik ze ook nog regelmatig en in master eigenlijk ook nog wel.
Verwacht eigenlijk ook meer dat het th10 met hoge(re) heroes zijn die erover geklaagd hebben.
Tot de 100k DE gaat het prima, maar daarna is het ellende.
Super irritant 1 -4 k te pakken en vervolgens weer 1k kwijt te raken, omdat een of andere kut noob lightning erop flikkert.
Prima dat ze casual spelen, moeten ze lekker doen, maar niet de lightning op mijn bij elkaar gefarmde DE flikkeren. :% o|O
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:44:51 #135
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153972231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wanneer wordt zo'n update ingevoerd?
Volgens mij nu
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_153972791
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:44 schreef Berkery het volgende:

[..]

Volgens mij nu
Nog een paar uur idd.
In de app store van apple is de update al te downloaden.
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:09:40 #137
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153973657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:17 schreef biertank het volgende:

[..]

Nog een paar uur idd.
In de app store van apple is de update al te downloaden.
...en ik moet dan nog twee dagen wachten voor ik een bouwer vrij heb :(
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:11:49 #138
46794 Berkery
Fat bastard
pi_153975108
Het schijnt nu happy hour te zijn, alle spookdorpen worden naar voren geschoven
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_153987693
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Berkery het volgende:
Het schijnt nu happy hour te zijn, alle spookdorpen worden naar voren geschoven
zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:02:54 #140
46794 Berkery
Fat bastard
pi_154002274
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef blow... het volgende:

zo werkt happy hour niet. Het idee is dat mensen die normaal spelen in de tijd dat de update was hun pumps niet legen. ook komen er schilden vrij.
Lijkt me ook logischer. Maar een clangenoot is er heilig van overtuigd.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_154013811
Iemand nog suggesties voor een goede clan die openstaat voor nieuwe leden? Zit nu een tijdje in een clan waar op zich wel redelijk gespeeld wordt maar het verloop is groot. Verliezen daardoor ook relatief veel wars doordat nieuwe TH8's niet altijd goed aanvallen. En het is niet bijster goed georganiseerd allemaal.

Ik zoek wel een clan die gericht is op 3 sterren, geen gowipes en dat soort onzin.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:01:37 #142
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154014900
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede clan die openstaat voor nieuwe leden? Zit nu een tijdje in een clan waar op zich wel redelijk gespeeld wordt maar het verloop is groot. Verliezen daardoor ook relatief veel wars doordat nieuwe TH8's niet altijd goed aanvallen. En het is niet bijster goed georganiseerd allemaal.

Ik zoek wel een clan die gericht is op 3 sterren, geen gowipes en dat soort onzin.
kun je wat over jezelf schrijven? :) TH? armies, etc? :)
pi_154015146
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

kun je wat over jezelf schrijven? :) TH? armies, etc? :)
Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.

Favoriete army comp: goho uiteraard. Afhankelijk van AQ 1/2 golems. 1 jump en dan 2/3 heals met evt. lightning of rage als CC niet goed te luren is. Attacks gaan over het algemeen wel redelijk, funnel heeft nog wat werk nodig.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:14:28 #144
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154015284
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Paar weken TH9, hogs 5, ballonnen en giants 6, golems onderweg naar 3, BK 10, AQ 5. DE barakken zijn aan het upgraden, DE-drills eerst gemaxed.

Favoriete army comp: goho uiteraard. Afhankelijk van AQ 1/2 golems. 1 jump en dan 2/3 heals met evt. lightning of rage als CC niet goed te luren is. Attacks gaan over het algemeen wel redelijk, funnel heeft nog wat werk nodig.
oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren. GoWiPe komt dan vaak best ver :)
pi_154015449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

oke oke, klinkt goed wel. Wat is er mis met GoWiPe trouwens? Zodra je echt in hogere battles komt waar clans alles behoorlijk gemaxed hebben, is het haast niet te doen om 3 sterren te scoren.
Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.

Meeste clans hebben geen top bases waarbij de AQ uit de buurt van een airdef staat en ook niet heel vaak dubbele bommen. Die zijn relatief makkelijk te 3 sterren dus zonde om daar een gowipe op te gooien. Het kan wel, als er geen clean up attacks meer zijn en je als TH8 of beginnend TH9 nog een aanval over hebt. Maar die situaties doen zich niet gek vaak voor. In m'n huidige clan word je ook gekickt met een gowipe.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:25:28 #146
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154015639
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klopt, in die zin dat het moeilijker is. Maar gowipe wordt al snel een uitgangspunt, zo van "ik kan toch geen 3 sterren halen dus dan maar een gowipe of gowiwi". Terwijl het wel gewoon prima kan, je gaat alleen vaak op je bek de eerste periode. In principe is iedere base gewoon te 3 sterren.

Meeste clans hebben geen top bases waarbij de AQ uit de buurt van een airdef staat en ook niet heel vaak dubbele bommen. Die zijn relatief makkelijk te 3 sterren dus zonde om daar een gowipe op te gooien. Het kan wel, als er geen clean up attacks meer zijn en je als TH8 of beginnend TH9 nog een aanval over hebt. Maar die situaties doen zich niet gek vaak voor. In m'n huidige clan word je ook gekickt met een gowipe.
Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?
pi_154016325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Welke clan is dat? Zoek ik 'em eens op. Wat is je username op CoC?
#Demolishers##!

Username is Ermagerd.
pi_154016352
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
lol
pi_154025519
Op het moment dat ik een notificatie krijg dat een Aziaat mijn dorp aanvalt, weet ik al hoe laat het is..
pi_154025553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoi ik heb alles gemaxed wat je kan maxen met townhall 2 ik ga denk zometeen of morgen naar 3 wat moet ik dan als eerste gaan maxen of uppen iemand tips suggesties wat verstandig is om als eerst te doen? Ik heb voorheen maar wat gedaan namelijk:3
clankasteel en mortier zo mogelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')