SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk het ook niet. Had het even 5 min opstaanquote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Nober het volgende:
Apart dat jullie geen Villarreal - Sevilla kijken.
Die clubs zijn weinig boeiend voor de gemiddelde voetbalkijkert..quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Nober het volgende:
Apart dat jullie geen Villarreal - Sevilla kijken.
Ik zie het. Waarom moest ik nou weer zo nodig wegzappenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het kan hard gaan als je 2 keer scoort in 1,5 minuut.
José zou graag even wegzappen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zie het. Waarom moest ik nou weer zo nodig wegzappen
Stoke, Man. United, Palace, Liverpool en Sunderland thuis en nog uit naar QPR, Arsenal, Leicester en West Brom.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:44 schreef Morendo het volgende:
Heeft Chelsea nog een lastig resterend programma?
Hmm, dat gaan ze niet meer weggeven dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Stoke, Man. United, Palace, Liverpool en Sunderland thuis en nog uit naar QPR, Arsenal, Leicester en West Brom.
quote:''Ik weet niet wat me bezielde. Ik probeerde eerst op te springen, maar toen ik zijn noppen zag, deed ik iets verkeerds'', aldus de ervaren middenvelder, die Liverpool na dit seizoen verlaat.
Gerrard bood na het duel, dat met 2-1 werd verloren, zijn excuses aan. ''Ik neem alle verantwoordelijkheid op me. Ik doe lang genoeg mee om te weten dat we nog alle kans hadden om terug in de wedstrijd te komen. Ik zal hiermee moeten leven. Meer moet ik er denk ik niet meer over zeggen.''
Waar niet mee?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Juist ja. Louis zijn team schiet er dus niets mee op dus.
quote:The Football Association have charged Martin Skrtel with violent conduct following Sunday's game with Manchester United at Anfield.
The charge relates to an incident with David De Gea towards the end of the game where Skrtel appeared to stand on the United keeper’s leg.
quote:Fraser Forster is de rest van dit seizoen niet meer inzetbaar bij Southampton.
De 27-jarige keeper raakte afgelopen weekend na zo’n tien minuten geblesseerd in de thuiswedstrijd tegen Burnley: hij kwam verkeerd terecht na een botsing met Sam Vokes en verliet het veld per brancard. Zijn knieschijf blijkt gebroken: de resterende acht wedstrijden gaan nu aan hem voorbij, meldt The Guardian. Ook de start van het seizoen 2015/16 staat op de tocht.
Zou Liverpool dan niet beter gewoon voor Guidetti ofzo kunnen gaan? Ze hebben op zich al aardig wat goede spelers voorin lopen, dus waarom de gok wagen met Falcao die inmiddels al 29 is, terwijl Guidetti waarschijnlijk een stuk goedkoper is, jonger is, en ook veel meer een jongen is die de boel op sleeptouw zal nemen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:10 schreef tong80 het volgende:
Louis van Gaal hoeft komend seizoen niet meer op Radamel Falcao te rekenen. Volgens Daily Star heeft de Colombiaan het helemaal gehad bij United en wil hij absoluut niet nadenken over een langer verblijf bij de Mancunians. ManU huurt Falcao momenteel van AS Monaco.
De overstap van Falcao naar United, afgelopen zomer, is geen doorslaand succes. De aanvaller wist pas vier keer het net te vinden en heeft de nodige moeite om zijn vorm te vinden. Het tegenvallende spel leidde er onlangs zelfs toe dat hij met het jeugdelftal van United moest meespelen.
Het moment waarop Falcao laat doorschemeren weg te willen bij United, is enigszins opvallend. Afgelopen week werd duidelijk dat Liverpool grote interesse in hem heeft. Bij The Reds moet hij de zwaar teleurstellende Mario Balotelli opvolgen.
Denk inderdaad dat Guidetti het al heel moeilijk zou krijgen bij de clubs in het rechterrijtje, laat staan bij een club waar ze kwalificatie voor de CL nastreven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:25 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou een bankzitter van Celtic wat toevoegen bij Liverpool ? Heeft het buiten het jaartje Feyenoord nergens gered.
Toch weer een maand. Denk dat je je maar neer moeten leggen bij weer een seizoen Europa League.quote:
Ah, is hij inmiddels weer bankzitter daar? Ik dacht dat hij het aardig deed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:25 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou een bankzitter van Celtic wat toevoegen bij Liverpool ? Heeft het buiten het jaartje Feyenoord nergens gered.
8 goals in 20 wedstrijden als aanvaller van Celtic in een zeer zwakke competitie. Ook weer niet zo indrukwekkend dat een Engelse club die de CL nastreeft maar moet aankloppen bij hem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef 1312-FRFC het volgende:
10 wedstrijden 12 goals, als ik me niet vergist. Deed het aardig, maar stond buiten de basis, vanwege flirten met Feyenoord. Dus hoezo buiten Feyenoord nergens gepresteerd? Gaat ook moeilijk na een virus....
Maakte hij die goals dan als basisspeler of als bankzitter, daar zit ook nog wel een verschil in.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
8 goals in 20 wedstrijden als aanvaller van Celtic in een zeer zwakke competitie. Ook weer niet zo indrukwekkend dat een Engelse club die de CL nastreeft maar moet aankloppen bij hem.
Zal dan wel van de Nederlandse Wikipedia pagina zijn. In de Schotse competitie heeft hij er 8 gemaakt in 20 optredens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef 1312-FRFC het volgende:
Op Wikipedia zie ik staan 12 wedstrijden, 10 goals.
True, hij startte zeer regelmatig en werd wel vaker na een minuut of 70 gewisseld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maakte hij die goals dan als basisspeler of als bankzitter, daar zit ook nog wel een verschil in.
Dat denk ik ook wel. Zou het na Celtic misschien eerst eens bij een Middlesbrough of desnoods Villa kunnen proberen. De stap naar de Engelse (sub)top lijkt mij momenteel veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef 1312-FRFC het volgende:
Achja, heeft nog steeds last van zijn virus, hoorde ik... Maar hij gaat nog stappen maken, daar ben ik wel zeker van.
Feyenoord?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Zou het na Celtic misschien eerst eens bij een Middlesbrough of desnoods Villa kunnen proberen.
Zou het dan worden Dirk vanaf rechts, Guidetti in de spits en Toornstra 'gewoon' weer op 10? Dan heb je wel 3 gasten die er enorm veel energie inleggen en ook kunnen scoren.quote:
Nou, ik mag hopen dat Toornstra op 10 komt volgend jaar....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou het dan worden Dirk vanaf rechts, Guidetti in de spits en Toornstra 'gewoon' weer op 10? Dan heb je wel 3 gasten die er enorm veel energie inleggen en ook kunnen scoren.
Sterling is sowieso een van de grootste talenten in Europa, maar dat zeg ik al jaren. Heerlijke speler.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Downwards het volgende:
En daar is Harrie weer. Goede assist trouwens van Sterling.
CL halen zie ik ook niet meer gebeuren. Arsenal uit zie ik ze niet winnen en als ik het goed heb hebben ze ook nog Chelsea uit. Redelijk kansloos verhaal denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toch weer een maand. Denk dat je je maar neer moeten leggen bij weer een seizoen Europa League.
In dat laatste geval staat hij 2 punten boven Arsenal (nu dus nog onder Arsenal).quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Iwanius het volgende:
Belooft een mooi weekend te worden als alles goed loopt voor Louis. Als Arsenal en Liverpool nu gelijk spelen ( Of Liverpool wint)en Manchester United wint,dan heeft Louis i.i.g.weer een beetje 'lucht' t.o.v. Arsenal in de ranglijst.
Ja, bedankt.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Iwanius het volgende:
Belooft een mooi weekend te worden als alles goed loopt voor Louis. Als Arsenal en Liverpool nu gelijk spelen ( Of Liverpool wint)en Manchester United wint,dan heeft Louis i.i.g.weer een beetje 'lucht' t.o.v. Arsenal in de ranglijst.
Matig middenveld zegquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Downwards het volgende:
Arsenal: Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud.
v
Liverpool: Mignolet, Can, Toure, Sakho, Allen, Lucas, Moreno, Henderson, Coutinho, Markovic, Sterling.
//
* Sturridge zit al wel weer op de bank, dus het lijkt mee te vallen met zijn blessure.
Tis ook gewoon niet zo'n fantastische selectie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt eerlijk gezegd nooit voorspellen hoe Arsenal het gaat doen: De ene wedstrijd geweldig, en de volgende wedstrijd kan het weer veels te naief zijn opgesteld door Wenger waardoor ze zich achterin en op het middenveld laten aftroeven en goals weggeven.
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zienquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon niet zo'n fantastische selectie.
Het wordt tijd dat er weer wat Afrikaantjes en Fransoosjes worden gekochtquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zien
Wordt tijd dat Andries zich daar wat intensiever mee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zien
Lijkt wel of ze gister nog in de pub hebben gezetenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:50 schreef Wicky15 het volgende:
Bij Liverpool moeten ze nog wakker worden.
Het is ook nog geen 13:00 in Engeland.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:50 schreef Wicky15 het volgende:
Ja wat wil je zonder Balogodquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:50 schreef Wicky15 het volgende:
Precies, maar Balo heeft waarschijnlijk geweigerd in die afschuwelijke shirts te spelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb je een fantastische spits in huis, stel je hem niet op
Bij Liverpool proberen ze inderdaad steeds zo lelijk mogelijke shirts te makenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, maar Balo heeft waarschijnlijk geweigerd in die afschuwelijke shirts te spelen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:57 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe kan je nu zo aan een wedstrijd beginnen, de tering
Balo had hem met een hakje nog gescoord.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
De pass was ook niet helemaal goed.
Welnee, JR fapt nooit, die doet alleen de bekkenstoot.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft vieze handen, kan dus niet typen
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welnee, JR fapt nooit, die doet alleen de bekkenstoot.
[..]
[..]
Perfect voor dit systeem.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:09 schreef Wicky15 het volgende:
Emre Can, prachtige voetballer vind ik dat.
Nooit meer kampioen, net als Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat Liverpool kampioen wordt.
Markovicquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja dat krijg je als die Markovic niet eens een bal goed af kan leggen.
Goede kools wel van Arsenal
Ohh, hij moet Feyenoord er weer bij betrekken hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer kampioen, net als Feyenoord.
In 2025 zien de verhoudingen er wellicht weer heel anders uit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit meer kampioen, net als Feyenoord.
Erg knullig jaquote:
Ok.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohh, hij moet Feyenoord er weer bij betrekken hoor.
Sterk
Niet eens, iedereen ziet wel in dat dat pure aids is.quote:
Waarom ?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig dit jaar weer Londense clubs aan de top
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Kibbeling, das lekker gvd.![]()
[ afbeelding ]
Overratedquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Roland valt niet serieus te nemen als er inhoudelijk over voetbal wordt gesprokenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
KingRoland :''Pogba is slecht''
Inso: ''Bilbao kent helemaal niemand. wtf is Bilbao.'' Winnen diezelfde avond van Real.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
KingRoland :''Pogba is slecht''
Chelsea is de aids van het voetbalquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat Noord-Engeland de aids der wereld is.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inso: ''Bilbao kent helemaal niemand. wtf is Bilbao.'' Winnen diezelfde avond van Real.
Ook wel een faalquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inso: ''Bilbao kent helemaal niemand. wtf is Bilbao.'' Winnen diezelfde avond van Real.
robben sop sop sopquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Roland valt niet serieus te nemen als er inhoudelijk over voetbal wordt gesproken
Ik heb nog steeds geen idee waar bilbao ligtquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noord-Spanje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee waar bilbao ligt
Tot nu toe alleen brood. Topshow. Vorige week nog een grote gebakken vis op though, heerlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag allemaal gegeten maatje?
Worden ook niet gekocht, alleen maar talenten of middelmaat halen yoloquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Liverpool heeft geen Alexis of een Ozil
Vooral van vishandel Arjan Vos.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arsenal heeft geen Sterling of een Sturridge.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Liverpool heeft geen Alexis of een Ozil
Je beste speler niet opstellenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Worden ook niet gekocht, alleen maar talenten of middelmaat halen yolo
Hoeveel geld hebben die al gekregen van landen die wel werken?quote:
Waarom deden ze Reina weg? Die is ook beter dan die grabbelaar die er nu instaat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We nemen hem dan ook niet serieus dat scheelt
40-45 miljardquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben die al gekregen van landen die wel werken?
Wat zat er op je brood dan? Ik ben een man van de details.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen brood. Topshow. Vorige week nog een grote gebakken vis op though, heerlijk
''talenten''quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hagelslagquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Wat zat er op je brood dan? Ik ben een man van de details.
Reina was ook niet zo heel veelquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom deden ze Reina weg? Die is ook beter dan die grabbelaar die er nu instaat.
Balogodquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sturridge was weer eens geblesseerd
Sturridge is middelmaat als je Balotelli hebtquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sturridge was weer eens geblesseerd
Matige trollquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Sturridge is middelmaat als je Balotelli hebt
Sterling wel ja . Coutinho is ook maar z,on halve die er bijna nooit staatquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Coutinho en Sterling zijn best talenten
Coutinho is een geniale spelerquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sterling wel ja . Coutinho is ook maar z,on halve die er bijna nooit staat
Wel iets vakerquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer in de 10 wedstrijden wel ja
elke positie kan wel beterquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool mag wel weer wat goede verdedigers en middenvelders halen in de zomer
Op basis van het feitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit wat kwam er nu weer voor gelul uit?
inb4 Valencia , Montero en Bojan als versterkingenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer 150 miljoen uitgeven is wel een vereiste
Maar dan aan 2/3 echte toppers
Die kaarten daar zijn toch veel te duur om even naar een wedstrijdje te gaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
Zaterdag s 'middags voetballen is wel enorm kut trouwens. Dan moet de jeugd allemaal zelf sporten. Als dat in Nederland gebeurt dan ga ik niet meer naar het stadion.
Slecht aankoopbeleid, matige verdediging, talenten halen en ervaring die als eerste faalt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inb4 Valencia , Montero en Bojan als versterkingen
Daarom ook geen sfeer meer. Kun je beter naar Ijselmeervogels gaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kaarten daar zijn toch veel te duur om even naar een wedstrijdje te gaan
Wij sporten niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
Zaterdag s 'middags voetballen is wel enorm kut trouwens. Dan moet de jeugd allemaal zelf sporten. Als dat in Nederland gebeurt dan ga ik niet meer naar het stadion.
Nu nog lekker zielloos overspelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slecht aankoopbeleid, matige verdediging, talenten halen en ervaring die als eerste faalt.
Doet me ergens aan denken
Against modern footballquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom ook geen sfeer meer. Kun je beter naar Ijselmeervogels gaan
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadionquote:
Dat doen ze dan weer wat beter bij Liverpoolquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog lekker zielloos overspelen
Daar moeten ze vooral nieuwe stadions neerzetten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadion
Moet je eens bij Sassuolo gaan kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadion
Jij bent echt de laatste die daar wat over mag zeggen. Alles van achter je pc te bekijken. Skere donder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die daar wat over mag zeggen. Alles van achter je pc te bekijken. Skere donder.
90% van de FOK!kers komt nooit in een stadion, moet je altijd maar met een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die daar wat over mag zeggen. Alles van achter je pc te bekijken. Skere donder.
Denk dat de Oekraïense competitie wel bij hem past.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd waar die heengaat deze zomer
Dat zijn ook degene met de grootste bek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:47 schreef Sked het volgende:
[..]
90% van de FOK!kers komt nooit in een stadion, moet je altijd maar met een korreltje zout nemen
Ik wilde nog een beetje hoop houden.quote:
Zo weer genieten van Dortmund-Bayernquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland is het voetbal nog zoals het bedoeld is
Misschien iets voor Feyenoordquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat de Oekraïense competitie wel bij hem past.
Arsenal kwam toch eens terug van een 0-4 achterstand bij Reading o.i.d. en wonnen toen toch met 6-4?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:50 schreef Downwards het volgende:
"Liverpool is wel vaker teruggekomen van een 3-0 achterstand"
En het dan nog gaan uitleggen ook.
Krijg je als je staantribunes met goedkopere kaarten toelaat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland is het voetbal nog zoals het bedoeld is
Klopt, als je wat vaker in het stadion zit, leer je dat wel af.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn ook degene met de grootste bek.
Dan ken je je plek wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt, als je wat vaker in het stadion zit, leer je dat wel af.
Met 5-7 in de blessuretijd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal kwam toch eens terug van een 0-4 achterstand bij Reading o.i.d. en wonnen toen toch met 6-4?
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van lazio zetten kijken of hij ze dan nog wat te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt, als je wat vaker in het stadion zit, leer je dat wel af.
Neergestoken waarschijnlijk, walgelijk volkje vaak.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zullen we die Pool eens tussen de ultra's van lazio zetten kijken of hij ze dan nog wat te zeggen heeft.
Net als Sterling en Coutinho.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over 2/3 jaar een speler voor de echte top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |