elke positie kan wel beterquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool mag wel weer wat goede verdedigers en middenvelders halen in de zomer
Op basis van het feitquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit wat kwam er nu weer voor gelul uit?
inb4 Valencia , Montero en Bojan als versterkingenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer 150 miljoen uitgeven is wel een vereiste
Maar dan aan 2/3 echte toppers
Die kaarten daar zijn toch veel te duur om even naar een wedstrijdje te gaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
Zaterdag s 'middags voetballen is wel enorm kut trouwens. Dan moet de jeugd allemaal zelf sporten. Als dat in Nederland gebeurt dan ga ik niet meer naar het stadion.
Slecht aankoopbeleid, matige verdediging, talenten halen en ervaring die als eerste faalt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inb4 Valencia , Montero en Bojan als versterkingen
Daarom ook geen sfeer meer. Kun je beter naar Ijselmeervogels gaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kaarten daar zijn toch veel te duur om even naar een wedstrijdje te gaan
Wij sporten niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:40 schreef hafcfan het volgende:
Zaterdag s 'middags voetballen is wel enorm kut trouwens. Dan moet de jeugd allemaal zelf sporten. Als dat in Nederland gebeurt dan ga ik niet meer naar het stadion.
Nu nog lekker zielloos overspelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slecht aankoopbeleid, matige verdediging, talenten halen en ervaring die als eerste faalt.
Doet me ergens aan denken
Against modern footballquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom ook geen sfeer meer. Kun je beter naar Ijselmeervogels gaan
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadionquote:
Dat doen ze dan weer wat beter bij Liverpoolquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog lekker zielloos overspelen
Daar moeten ze vooral nieuwe stadions neerzetten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadion
Moet je eens bij Sassuolo gaan kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In italie kunnen ze wel wat meer modern football gebruiken. Misschien komt er dan iemand naar het stadion
Jij bent echt de laatste die daar wat over mag zeggen. Alles van achter je pc te bekijken. Skere donder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |