SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk het ook niet. Had het even 5 min opstaanquote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Nober het volgende:
Apart dat jullie geen Villarreal - Sevilla kijken.
Die clubs zijn weinig boeiend voor de gemiddelde voetbalkijkert..quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Nober het volgende:
Apart dat jullie geen Villarreal - Sevilla kijken.
Ik zie het. Waarom moest ik nou weer zo nodig wegzappenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het kan hard gaan als je 2 keer scoort in 1,5 minuut.
José zou graag even wegzappen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zie het. Waarom moest ik nou weer zo nodig wegzappen
Stoke, Man. United, Palace, Liverpool en Sunderland thuis en nog uit naar QPR, Arsenal, Leicester en West Brom.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:44 schreef Morendo het volgende:
Heeft Chelsea nog een lastig resterend programma?
Hmm, dat gaan ze niet meer weggeven dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Stoke, Man. United, Palace, Liverpool en Sunderland thuis en nog uit naar QPR, Arsenal, Leicester en West Brom.
quote:''Ik weet niet wat me bezielde. Ik probeerde eerst op te springen, maar toen ik zijn noppen zag, deed ik iets verkeerds'', aldus de ervaren middenvelder, die Liverpool na dit seizoen verlaat.
Gerrard bood na het duel, dat met 2-1 werd verloren, zijn excuses aan. ''Ik neem alle verantwoordelijkheid op me. Ik doe lang genoeg mee om te weten dat we nog alle kans hadden om terug in de wedstrijd te komen. Ik zal hiermee moeten leven. Meer moet ik er denk ik niet meer over zeggen.''
Waar niet mee?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Juist ja. Louis zijn team schiet er dus niets mee op dus.
quote:The Football Association have charged Martin Skrtel with violent conduct following Sunday's game with Manchester United at Anfield.
The charge relates to an incident with David De Gea towards the end of the game where Skrtel appeared to stand on the United keeper’s leg.
quote:Fraser Forster is de rest van dit seizoen niet meer inzetbaar bij Southampton.
De 27-jarige keeper raakte afgelopen weekend na zo’n tien minuten geblesseerd in de thuiswedstrijd tegen Burnley: hij kwam verkeerd terecht na een botsing met Sam Vokes en verliet het veld per brancard. Zijn knieschijf blijkt gebroken: de resterende acht wedstrijden gaan nu aan hem voorbij, meldt The Guardian. Ook de start van het seizoen 2015/16 staat op de tocht.
Zou Liverpool dan niet beter gewoon voor Guidetti ofzo kunnen gaan? Ze hebben op zich al aardig wat goede spelers voorin lopen, dus waarom de gok wagen met Falcao die inmiddels al 29 is, terwijl Guidetti waarschijnlijk een stuk goedkoper is, jonger is, en ook veel meer een jongen is die de boel op sleeptouw zal nemen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:10 schreef tong80 het volgende:
Louis van Gaal hoeft komend seizoen niet meer op Radamel Falcao te rekenen. Volgens Daily Star heeft de Colombiaan het helemaal gehad bij United en wil hij absoluut niet nadenken over een langer verblijf bij de Mancunians. ManU huurt Falcao momenteel van AS Monaco.
De overstap van Falcao naar United, afgelopen zomer, is geen doorslaand succes. De aanvaller wist pas vier keer het net te vinden en heeft de nodige moeite om zijn vorm te vinden. Het tegenvallende spel leidde er onlangs zelfs toe dat hij met het jeugdelftal van United moest meespelen.
Het moment waarop Falcao laat doorschemeren weg te willen bij United, is enigszins opvallend. Afgelopen week werd duidelijk dat Liverpool grote interesse in hem heeft. Bij The Reds moet hij de zwaar teleurstellende Mario Balotelli opvolgen.
Denk inderdaad dat Guidetti het al heel moeilijk zou krijgen bij de clubs in het rechterrijtje, laat staan bij een club waar ze kwalificatie voor de CL nastreven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:25 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou een bankzitter van Celtic wat toevoegen bij Liverpool ? Heeft het buiten het jaartje Feyenoord nergens gered.
Toch weer een maand. Denk dat je je maar neer moeten leggen bij weer een seizoen Europa League.quote:
Ah, is hij inmiddels weer bankzitter daar? Ik dacht dat hij het aardig deed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:25 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou een bankzitter van Celtic wat toevoegen bij Liverpool ? Heeft het buiten het jaartje Feyenoord nergens gered.
8 goals in 20 wedstrijden als aanvaller van Celtic in een zeer zwakke competitie. Ook weer niet zo indrukwekkend dat een Engelse club die de CL nastreeft maar moet aankloppen bij hem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef 1312-FRFC het volgende:
10 wedstrijden 12 goals, als ik me niet vergist. Deed het aardig, maar stond buiten de basis, vanwege flirten met Feyenoord. Dus hoezo buiten Feyenoord nergens gepresteerd? Gaat ook moeilijk na een virus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |