Nou, ik mag hopen dat Toornstra op 10 komt volgend jaar....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou het dan worden Dirk vanaf rechts, Guidetti in de spits en Toornstra 'gewoon' weer op 10? Dan heb je wel 3 gasten die er enorm veel energie inleggen en ook kunnen scoren.
Sterling is sowieso een van de grootste talenten in Europa, maar dat zeg ik al jaren. Heerlijke speler.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Downwards het volgende:
En daar is Harrie weer. Goede assist trouwens van Sterling.
CL halen zie ik ook niet meer gebeuren. Arsenal uit zie ik ze niet winnen en als ik het goed heb hebben ze ook nog Chelsea uit. Redelijk kansloos verhaal denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toch weer een maand. Denk dat je je maar neer moeten leggen bij weer een seizoen Europa League.
In dat laatste geval staat hij 2 punten boven Arsenal (nu dus nog onder Arsenal).quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Iwanius het volgende:
Belooft een mooi weekend te worden als alles goed loopt voor Louis. Als Arsenal en Liverpool nu gelijk spelen ( Of Liverpool wint)en Manchester United wint,dan heeft Louis i.i.g.weer een beetje 'lucht' t.o.v. Arsenal in de ranglijst.
Ja, bedankt.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Iwanius het volgende:
Belooft een mooi weekend te worden als alles goed loopt voor Louis. Als Arsenal en Liverpool nu gelijk spelen ( Of Liverpool wint)en Manchester United wint,dan heeft Louis i.i.g.weer een beetje 'lucht' t.o.v. Arsenal in de ranglijst.
Matig middenveld zegquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:49 schreef Downwards het volgende:
Arsenal: Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud.
v
Liverpool: Mignolet, Can, Toure, Sakho, Allen, Lucas, Moreno, Henderson, Coutinho, Markovic, Sterling.
//
* Sturridge zit al wel weer op de bank, dus het lijkt mee te vallen met zijn blessure.
Tis ook gewoon niet zo'n fantastische selectie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt eerlijk gezegd nooit voorspellen hoe Arsenal het gaat doen: De ene wedstrijd geweldig, en de volgende wedstrijd kan het weer veels te naief zijn opgesteld door Wenger waardoor ze zich achterin en op het middenveld laten aftroeven en goals weggeven.
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zienquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook gewoon niet zo'n fantastische selectie.
Het wordt tijd dat er weer wat Afrikaantjes en Fransoosjes worden gekochtquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zien
Wordt tijd dat Andries zich daar wat intensiever mee gaat bemoeien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je ook als je Wenger laat bepalen hoe de selectie eruit komt te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |