oh die!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef Burdie het volgende:
Ze zijn ¤1,30 per flesje, dat is goedkoper dan de Avent bakjes, toch?
Edit: ik bedoel deze http://www.moedermelknetw(...)edermelk-bewaarfles/
Je hebt ook gekleurde flessen van Dr. Brown. Als je ze in de vaatwasser zet worden ze overigens lichtoranje, dus dan heb je ook mooiequote:
Daarom spoel ik borden en pannen met pastasaus eerst af voordat ze in de afwasmachine gaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je hebt ook gekleurde flessen van Dr. Brown. Als je ze in de vaatwasser zet worden ze overigens lichtoranje, dus dan heb je ook mooie
kan ook wel, maar ik heb nu niet genoeg flessen daarvoor, dus moet dan sowieso nieuw kopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:37 schreef Hilmo het volgende:
Kan de melk niet in een willekeurige schone fles of gewoon plastic bewaardoos die je thuis weer afwast? Of denk ik nu te simpel?
Wij gieten de gekolfde melk thuis over in 2 grote dokter Brown flessen waarin het zo wordt opgewarmd. Portie is dan afgemeten door ons, zij warmen op en geven het aan de baby. Man heeft laatst weer 2 flessen gekochthad hem al gezegd dat alleen de speen minder wordt, niet de fles maar deze fles was zo mooi
ik heb last van overproductie, dus ik moet juist drie uur lang dezelfde borst geven voor ik de andere kant ga geven. daarom was ik op zoek naar een app die me daarbij helpt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Heliotrope het volgende:
Die aventbakjes gaan toch wel als je goed checkt of ze goed dichtzitten, of heb ik geluk gehad?
Ik vond zo'n app met timer onhandig toen, dat zit er wel vaak bij. Ik onthoud het overigens niet altijd maar doe soms ook maar wat dan, kan dat in het begin zoveel kwaad dan? Als je het niet voelt kan de ene nooit heel vol zijn en de andere heel leeg toch? (Toen deed het pijn aan een kant dus daar onthield ik het wel van)
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
De adviezen die faptist van de kraam kreeg, lijken erg op wat ik hier in het ziekenhuis hoor. Ook maximaal 15 minuten per borst, dan boertje laten en dan wisselen. Weinig tot geen begeleiding in wanneer ik het beste kan kolven (J. slaapt soms door voedingsmomenten heen en krijgt dan via de sonde), iedereen die (goedbedoeld) met verschillende adviezen komt... Ik vind het allemaal verwarrend! Tepelhoedje gekregen van de ene verpleegkundige, de volgende zegt dat dat niet goed is. Eerst kolven en dan met de fles geven, omdat de borst nog teveel moeite kost en de volgende wil weer dat ik hem steeds aanleg. Argh!
Ik mag ook niet op verzoek voeden en ik heb het idee dat J. teveel gevoerd krijgt via de sonde, dat hij de hongerprikkel steeds mist, omdat hij nog te vol zit van de vorige keer.
In 1 borst heb ik last van harde plekken en rode plekken, maar de lk was er vandaag niet en niemand die me verder kon helpen. Ik moet wachten tot er morgen iemand is. Ik ben al aan het masseren geslagen en dat helpt wat gelukkig.
Mja, ook een verwarrend verhaal maar ik heb ook echt het idee dat ik zelf niet mag uitzoeken en uitvinden wat ik wil met J. en wat J. wil met mij. Iedereen zit er steeds zo bovenop met lijstjes (hoeveel heeft hij gedronken uit je borst, fles en via de sonde?) en komt steeds binnen lopen om te kijken of het al goed gaat etc. Ik mis echt mijn eigen plekje om ermee bezig te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |