quote:
quote:
Het is mijn topic ook niet :Squote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Krijg de tering, de Arena was half gevuld vandaag.
echt?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat aschabar het beste tot zijn recht zou komen in een 2 spitsen systeem.
In een 3 spitsen systeem is hij feitelijk niet geschikt.
tis geen kopper
net zoals kazim eigenlijk ook niet geschikt in dit systeem..quote:
De afronding bij de tweede was niet goed?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heerlijke kools van Achahbar. Afronding bij de eerste, opbouw bij de tweede.
Moet je voor de gein eens kijken naar het officiële aantal toeschouwers bij deze wedstrijd.. is gewoon 50.000. Ajax telt altijd het verkochte aantal kaartenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Krijg de tering, de Arena was half gevuld vandaag.
Feyenoord ook hoor, valt alleen minder op.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken naar het officiële aantal toeschouwers bij deze wedstrijd.. is gewoon 50.000. Ajax telt altijd het verkochte aantal kaarten
Jammer dat Clasie niet voor Wijnaldum staat om zo te juichenquote:
Kazim die de winnende gaat maken voor de Turken, tussen Bruma en Veltman in met een omhaalquote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Muto het volgende:
Volgens mij heeft Van Beek wel bewezen dat Hiddink er geen snars van snapt om Bruma te selecteren.
oh ja komt ie nu mee hoor.quote:
ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij al heel vroeg grijs isquote:
uurtje of 4 zeker?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Hij zei het inderdaad al eerder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |