Zoals gezegd, niet meer dan een gimmick dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:49 schreef Bombvis het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)t-feyenoord-psv.html
Daar het filmpje van de parachutist. Leuk, maar verder
Maar primeur voor Fox Sports en dus zijn wij weer de eerstequote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals gezegd, niet meer dan een gimmick dus.
hiddink ex trainer van pisvee selecteert zoveel mogelijk psv spelers...quote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Muto het volgende:
Volgens mij heeft Van Beek wel bewezen dat Hiddink er geen snars van snapt om Bruma te selecteren.
Ik hoop bijna dat oranje weer gaat verliezen alleen maar om opa Hiddink op z'n bek te zien gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Muto het volgende:
Volgens mij heeft Van Beek wel bewezen dat Hiddink er geen snars van snapt om Bruma te selecteren.
Beetje dommig ook. In deze tijd schiet je 3000 keer betere beelden met een drone. Lijkt me nog goedkoper ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals gezegd, niet meer dan een gimmick dus.
Kazim gaf tijdens de warming-up zijn trainingsjasje aan de wedstrijdmascotte die zat te bibberen van de kou.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Prachtig ook, die reactie van Kazim op het tweede doelpunt van Achahbar. Geweldige kerel lijkt me dat ook.
tegen tegenstanders is hij een gigantische klootzak maar voor teamgenoten en mensen van de club doet hij alles. Neemt ook altijd de tijd om handtekeningen uit te delen bij trainingenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Prachtig ook, die reactie van Kazim op het tweede doelpunt van Achahbar. Geweldige kerel lijkt me dat ook.
Fantastisch jaquote:Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Dat is ook zoquote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
aschabar pas 21, voor een spits hoef je dan niet je echte grote doorbraak al gemaakt te hebben..
Ik heb het gevoel dat aschabar al een jaartje of 4 geleden al zijn debuut maakte bij Feyenoord...
Mijn bakker is ook een geweldige kerel maar die hoef ik niet in Feyenoord 1 te zien.. zelfde geldt voor Kazim. Achahbar heeft laten zien wat echt talent is.. Kazim kan er geen hout vanquote:Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Had ik het ook niet over. Op het veld zie ik ook liever iemand anders, maar hij mag best eens langskomen op mijn verjaardag. Mits hij goed Nederlands of Engels praat.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn bakker is ook een geweldige kerel maar die hoef ik niet in Feyenoord 1 te zien.. zelfde geldt voor Kazim. Achahbar heeft laten zien wat echt talent is.. Kazim kan er geen hout van
Dan geef ik je gelijk.. Kazim is okequote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Had ik het ook niet over. Op het veld zie ik ook liever iemand anders, maar hij mag best eens langskomen op mijn verjaardag. Mits hij goed Nederlands of Engels praat.
Wel tegen PSV.. zijn laatste seizoen bij ons.. 2 kooltjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gini heb nog nooit een goede wedstrijd tegen ons gespeeld volgens mij.
Ga lekker reagerenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Krijg de tering, de Arena was half gevuld vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |