Je kunt niet ontkennen dat na zijn invalbeurt er plots veel meer kansen kwamen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Boetius viel lekker in. Hield vier PSV'ers bezig bij de 2-0.
Maar lag dat aan hem of aan de nieuwe situatie met een echte 4-3-3 in plaats van met een soort valse rechtshalf.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat na zijn invalbeurt er plots veel meer kansen kwamen.
Mwah, Mokotjo zie je volgens mij ook niks meer van bij Twentequote:Op zondag 22 maart 2015 17:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Roep het al vanaf zijn debuut, zat toen in het stadion. Tegen Heerenveen. Zelfde met Mokotjo, die werd gewoon verneukt.
Ja, daar ga je al.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, Mokotjo zie je volgens mij ook niks meer van bij Twente
En dan nog 3 bij PSV erin.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef Luni het volgende:
2e helft een fase met 8 zelf opgeleide spelers
.
Waarvan akte.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Goedzo, Feyenoord. Ik volg de boringdivisie niet, maar dit is leuk
Haha je zei boringdivisie.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Goedzo, Feyenoord. Ik volg de boringdivisie niet, maar dit is leuk
Had een hele camerainstallatie bij zich, landde ook bij de tunnel om daar te gaan filmen. Extra gimmick ofzo.quote:
Ah ok. Peter Houtman deed overkomen alsof het bij de sfeeractie ofzo zou horen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had een hele camerainstallatie bij zich, landde ook bij de tunnel om daar te gaan filmen. Extra gimmick ofzo.
Dat was een speciale verrassing. Had zelf toch minimaal Kuyt en Guidetti verwacht die naar beneden zouden komenquote:
Of gewoon een gigantische opblaasbanaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was een speciale verrassing. Had zelf toch minimaal Kuyt en Guidetti verwacht die naar beneden zouden komen
Die landden op Varkenoord voor de wedstrijd, per helikopter.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was een speciale verrassing. Had zelf toch minimaal Kuyt en Guidetti verwacht die naar beneden zouden komen
Die zag ik ook overvliegen jaquote:Op zondag 22 maart 2015 18:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die landden op Varkenoord voor de wedstrijd, per helikopter.
Dat had geniaal geweestquote:Op zondag 22 maart 2015 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Of gewoon een gigantische opblaasbanaan.
Fap fap fap fap fapquote:Op zondag 22 maart 2015 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ok. Peter Houtman deed overkomen alsof het bij de sfeeractie ofzo zou horen.
Iets anders, wat een prachtige beelden zeg:
http://foxsports.nl/video(...)ahbar-tegen-psv.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |