SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:03 schreef KingRoland het volgende:
Hoe noem je een man in de woestijn?Een woestijnman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
PSV loopt naar voren, Feyenoord schiet terug en zo gaat het maar door.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte wedstrijd.
Bedroevend weer het Nederlands Voetbalquote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte wedstrijd.
Ik heb ook gezegd dat dit 0-0 zou worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel alsof Feyenoord niet wil scoren.
United speelt wel lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedroevend weer het Nederlands Voetbal
Nu erger ik mij alleen nog groen en geel.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opperkleurder zit net als ik al helemaal in het geel groen klaar
Als ado wint dan wordt de spelersbus opgewacht op de snelweg.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu erger ik mij alleen nog groen en geel.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord en PSV spelen altijd slecht na een week met Europees voetbal.
oooooooh braquote:Op zondag 22 maart 2015 15:05 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord en PSV spelen altijd slecht na een week met Europees voetbal.
Te beperkte basistechniek. Anders zat je ook niet tot je 21e(?) bij de amateurs.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Toornstra heeft het niet meer de laatste tijd
quote:
Z'n basistechniek is juist prima.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Te beperkte basistechniek. Anders zat je ook niet tot je 21e(?) bij de amateurs.
Dat moet je niet aan ons vragen.quote:
Nog iets minder dan 6 uur idd.quote:
21 uur.quote:
Absoluut niet. Wanneer hij door gebrek aan fitheid niet meer kan compenseren blijft gewoon een soort Immers over met een betere minder slechte traptechniek.quote:
Intikkertjesquote:Op zondag 22 maart 2015 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar dat hij tegen Feyenoord en Ajax scoort.
Feyenoord wordt maximaal derde hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Is dit nou de toekomstige kampioen? Wat een totale armoede zeg.
18:00quote:
Wat een kneus die Giggsquote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)QEW0HenD4F9gYWuYyiUi
Gaan we dit ieder jaar herhalenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Wie boeit België wat.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
18:00
Beker van Belgie
Club Brugge - Anderlecht.
Giggs gaat hem nog eens aanvallen, wanneer hij dit blijft doen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord kan het alleen in theorie nog halen wijsneus.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beker van Belgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nog steeds voorprogramma.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beker van Belgie
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef Heeinz het volgende:
Als hij vandaag invalt ga ik z'n topic openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als blikken konden dodenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder 'de' vind ik m beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Doe maar niet dan wordt het niksquote:Op zondag 22 maart 2015 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij vandaag invalt ga ik z'n topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |