Vanavond om 22.00 u op FOX...quote:Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef andreas612 het volgende:
Meh, hij staat nog niet op popcorntime
Racismequote:Op maandag 30 maart 2015 16:17 schreef Remqo het volgende:
Spannend einde weer, en weer tot oktober wachten...
Leuke intro van de Wolves, ze houden er wat stallen walkers op na.
Het is wachten op de confrontatie.
Morgan deed me aan Rafiki uit de Lion King denken, met z'n ninjastok
Mooi dat hij weer terecht is.
In de zomer begint de spin-off Fear The Waking Dead.quote:
Was de tas van Aaron die hij was verloren toen Darryl en hij in de val trapten.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Racisme
Leuke episodeHad één van die wolvesgasten nou foto's van Rick en Carl?
Idd, eerst had Morgan die rode poncho aan, en op het einde was het plots een andere vent.... dat snapte ik ook niet helemaal....quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die kerel met de capuchon, die Daryl en Aaron ,eerder op het oog hadden..
Ah, op die fiets .Die had Aaron inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was de tas van Aaron die hij was verloren toen Darryl en hij in de val trapten.
Volgens mij was dat Morgan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Idd, eerst had Morgan die rode poncho aan, en op het einde was het plots een andere vent.... dat snapte ik ook niet helemaal....
Dan hebben we seizoen 7 nog.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef tralalala het volgende:
Zal je zien dat Morgan alleen in aflevering 1 te zien is volgend seizoen en dan weer vertrekt, beetje jammer.
104 totale speeltijd.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:52 schreef lipjes het volgende:
Even een algemene vraag zonder iets over de aflevering te lezen (hoop ik)
Duurt die nu echt 90 minuten?!?
Heb nog niet gekeken maar komt hij nou eindelijk terug? Of is de terugkeer van Morgan een soort running gag aan het wordenquote:
ga nou maar kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken maar komt hij nou eindelijk terug? Of is de terugkeer van Morgan een soort running gag aan het worden
In Talking Dead zei hij het volgende over het komende seizoen;quote:Op maandag 30 maart 2015 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken maar komt hij nou eindelijk terug? Of is de terugkeer van Morgan een soort running gag aan het worden
quote:I'm allowed to say that I'll be there for one episode at least.
Nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 maart 2015 20:35 schreef OMG het volgende:
[..]
In Talking Dead zei hij het volgende over het komende seizoen;
[..]
quote:Because these people are children and children like stories.
Dat maakt mij nooit wat uit. Ik zoek ze vaak zelfs opquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat je nu al in dit topic komt dan, overal spoilers.
Dat is gemiddeld 22 minuten extra dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef Justinn het volgende:
[..]
Toch echt 1 uur en 4 minuten hier. 64 minuten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |