Inderdaad, moest ik ook aan denken. Verder is Morgan wel een badass.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
All life is precious
Oh hi Rick
![]()
Zal wel weer uitlopen op een Rick/Shane verhaal.
Het is een spin-off.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is dat die companion serie ofzo? Of is dit weer een derde serie over TWD.
Valt ook op een *kuch* geweldig moment binnen. Die zal ook wel denken, oh, werkt dat zo hier?quote:
Dat is gewoon de juiste uitdrukking hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel lastig, in een parket wakker worden.
Nee 65+/-. 90 minuten incl reclames dusquote:Op maandag 30 maart 2015 15:52 schreef lipjes het volgende:
Even een algemene vraag zonder iets over de aflevering te lezen (hoop ik)
Duurt die nu echt 90 minuten?!?
Meh.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nee 65+/-. 90 minuten incl reclames dus
Die kerel met de capuchon, die Daryl en Aaron ,eerder op het oog hadden..quote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef sonnyspek het volgende:
Wie sneden die 'Wolves' nou de keel door?
Ik dacht dat dat Morgan was...quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die kerel met de capuchon, die Daryl en Aaron ,eerder op het oog hadden..
Slaat weer nergens op. Kut Amerikanen. Weer 6 maanden wachten.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nee 65+/-. 90 minuten incl reclames dus
Vanavond om 22.00 u op FOX...quote:Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef andreas612 het volgende:
Meh, hij staat nog niet op popcorntime
Racismequote:Op maandag 30 maart 2015 16:17 schreef Remqo het volgende:
Spannend einde weer, en weer tot oktober wachten...
Leuke intro van de Wolves, ze houden er wat stallen walkers op na.
Het is wachten op de confrontatie.
Morgan deed me aan Rafiki uit de Lion King denken, met z'n ninjastok
Mooi dat hij weer terecht is.
In de zomer begint de spin-off Fear The Waking Dead.quote:
Was de tas van Aaron die hij was verloren toen Darryl en hij in de val trapten.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Racisme
Leuke episodeHad één van die wolvesgasten nou foto's van Rick en Carl?
Idd, eerst had Morgan die rode poncho aan, en op het einde was het plots een andere vent.... dat snapte ik ook niet helemaal....quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die kerel met de capuchon, die Daryl en Aaron ,eerder op het oog hadden..
Ah, op die fiets .Die had Aaron inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was de tas van Aaron die hij was verloren toen Darryl en hij in de val trapten.
Volgens mij was dat Morgan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Idd, eerst had Morgan die rode poncho aan, en op het einde was het plots een andere vent.... dat snapte ik ook niet helemaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |