Mijn groenteboer had iets nieuws, de nashi-peer, dus ik vraag nog aan de beste man of dat ding eerst nog moet rijpen, net als een gewone peer. Maar de groenteboer zei dat dat niet nodig was, ik zou hem direct kunnen eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously? Veel te modern allemaal. Ik doe met DKUp mee. Gewoon een banaan, peer en een appel eten.
Ja welquote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla je slag....veel groener ga je ze niet zien hier.
Dat wil ik jou niet aandoenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik voelde een vergelijking met een bepaald persoon al bijna
ik heb liever dat de aanleiding voor mijn gezeur verdwijnt ofzo. Jeetje, zinnige dingen typen gaat me vandaag niet zo goed af. Ik bedoel dat de chaos tot rust moet komen, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt om te zeuren, mag je gerust zeuren hoor
Hij is blauw.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of ze moet een krop sla nemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM is bijna op het punt gekomen dat ze.......quote:
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?quote:
Yeps, ipv een tampon.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Piet stopt toch sla in zijn neus bij een bloedneus?
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijdquote:Op zondag 22 maart 2015 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?![]()
Ik heb de pics gezien en zeker een 8,5/10.
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindtquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Zit jij nou ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindt
dank voor de analyse, Dr. Freud.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.
Volgende stap wordt van de bank af komen zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar mensen, ik ben al 2 weken van de chocola af en ik mis het niet
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Heyquote:Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.![]()
écht niet? wat goed danquote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |