SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook een verkapte SC.quote:
Ach gosquote:
Deze is leuker idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook een verkapte SC.
Heel gezellig
En daarna zeker naar de FEBO?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks het feit dat ik morgen half 10 op moet, ga ik toch nog ff zuip0n/uit.
Vroegah kwam ik hier vakerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
wel leuk dat Yvonne langs VBL langskomt
Ja, zo raak je me wel kwijt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS Eredivisie #177] Slechte journalistiek
Daar verder.
Tsja de wedstrijden zijn voorbij, morgenmiddag gaat het hier weer los.quote:
Schuld van Stinho.quote:
Voor Matt heb ik altijd tijd.quote:
quote:
Verbeekgod.quote:“Voor mijn gevoel was er niet veel aan de hand”, doelde Fledderus op de tweede helft. “Maar we krijgen in de counter de 1-2 tegen. Dat was, geloof ik, hun eerste kans na rust. Dat is zuur. En de 1-3 en 1-4 mogen al helemaal niet vallen…” Verbeek, coach van VfL Bochum, was het daar duidelijk niet mee eens. “Nou Mark-Jan, Heerenveen heeft echt niet gecounterd hoor. Dan moet je de tweede helft maar eens terugkijken”, repliceerde hij.
“Heerenveen heeft echt het voetbalspel gespeeld zoals het gespeeld moet worden. Dat is geen countervoetbal. We hebben gewoon goed voetbal gespeeld. Positiespel, passing… Jullie werden gewoon overklast!” Fledderus: “Oké, misschien heb ik dan een verkeerd gevoel over de wedstrijd. Ik had het gevoel dat we in de tweede helf wel even grip hadden."
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-03-2015 om 09:22:30#PSV kan de Champions League-voorronde bij een remise veiligstellen, #Feyenoord wil daarvoor in de race blijven. Topper: 14.30. #feypsv reageer retweet
Flauw dat ie dat niet zegt danquote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
Manu was vroeger fan van PSV zegt ie niet
Dat weet ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met Brenet wonnen we eerder ook gewoon in de ArenA.
Ik vond trouwens dat Brenet het vorige week aardig deed.quote:
Ik had mijn bericht al lang aangepast.quote:
Lekker.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen mijn overheerlijke broodjes met pesto, zwarte olijf, parmezaanse kaas, pijnboompitten en uitjes maken
Graag pics.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen mijn overheerlijke broodjes met pesto, zwarte olijf, parmezaanse kaas, pijnboompitten en uitjes maken
12:30 is de fijnste tijd voor een thuisclub.quote:
Enorm nuttige en relevante post.quote:
Dat is correct en tevens zeer juist.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorm nuttige en relevante post.
Dat is niet echt een kwaliteit van Dagoduckquote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorm nuttige en relevante post.
Ik zal over jou maar niet uitweiden.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet echt een kwaliteit van Dagoduck
Lafaard.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal over jou maar niet uitweiden.
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal over jou maar niet uitweiden.
Tafel.quote:
quote:
Ja sorry, ik faaldequote:
Even wat oud genot.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Er gebeurt (nog) niet veel in deze wedstrijd.
Als je de bal speelt doe je het niet per definitie goed. Rienstra gleed hier gewoon best gevaarlijk in.quote:
Wie noemt z'n club nou Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wie noemt z'n club nou The Strongest
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Strongest
Daar heb ik een keer Football Manager mee gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wie noemt z'n club nou The Strongest
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Strongest
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 12:47:37De Brienenoordbrug in zicht. #nostradamus heeft alles op een rijtje gezet. #feypsv 3-1 reageer retweet
Nee, dan worden ze boos bij PECquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft moeite met Excelsior. Dat constateer ik.
Mag het?
Fixedquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik
Kijk je de wedstrijd van vorig jaar? Ik heb nog geen kans vor excelsior gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag het?
Feiten constateren mag altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag het?
Heb je pas moeite met een ploeg als de tegenstander ook kansen creëert?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd van vorig jaar? Ik heb nog geen kans vor excelsior gezien
Het is ook niet zo dat PEC de kansen aaneenrijgtquote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
PEC heeft ook nog geen fatsoenlijke kans gehadquote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is de verdienste van het compacte Excelsior. Ook Ajax, Feyenoord verslikten zich bijna in deze ploeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC heeft ook nog geen fatsoenlijke kans gehad
Yep, helaas welquote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de verdienste van het compacte Excelsior. Ook Ajax, Feyenoord verslikten zich bijna in deze ploeg.
Dit was al gepost.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
Denk dat beide teams zoiets hebben:
[ afbeelding ]
Tis nog vroeg, te vroeg
Ik gun Congo geen Lukoki.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun PEC geen Lukoki.
Wanneer is Becker weer fit?
Wie?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, supersub Bijland wordt wel erg vroeg gebracht.
Vincent Bijlandquote:
Over twee weken tegen Willem II doet hij weer mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun PEC geen Lukoki.
Wanneer is Becker weer fit?
Je hebt twee weken.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Note to self: Volgende week Thomas uit de selectie zetten.
Bij de manager dan.
#EXITFOEKEtwitter:marcotimmer twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:02:19#gae ontslaat trainer Foeke Booy! Zo meer op #vi.nl reageer retweet
Die zag ik wel aankomen ja. Lekker paniekbeleid, dat leidt altijd tot grote successen bij degradatieclubsquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
#EXITFOEKEtwitter:marcotimmer twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:02:19#gae ontslaat trainer Foeke Booy! Zo meer op #vi.nl reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAA
Toch nog iets aan vuurwerk tussen de middagquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Bij Nac werkte hetquote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zag ik wel aankomen ja. Lekker paniekbeleid, dat leidt altijd tot grote successen bij degradatieclubs
Dat is geen paniekbeleid. Een verstandige maar laat gemaakte keuze.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zag ik wel aankomen ja. Lekker paniekbeleid, dat leidt altijd tot grote successen bij degradatieclubs
Net of hij er wat aan kan doen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Hebben vooral ook goed ingekocht natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maaskant is dan ook een prima trainer.
Jazeker.quote:
Dit is wel paniekbeleid. Zes wedstrijden voor het einde van de competitie gaat een nieuwe coach echt niet voor een totale ommekeer zorgen. Ondertussen kost het je wel geld omdat je drie maanden twee coaches moet betalen, iets wat geen klein bedrag is voor een club met de begroting van Go Ahead. Bovendien zou Booy al weggaan, natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen paniekbeleid. Een verstandige maar laat gemaakte keuze.
Vind ik eigenlijk niet.quote:
Wat een debiele club ben je als je de trainer alle aankopen laat bepalen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
Hij is verantwoordelijk voor deze selectie. Foeke is tevens verantwoordelijk voor de wekelijkse veranderende opstellingen. Alleen Jop, Bart en Overgoor zijn vaste basisklanten.
was ff eten, typen met 1 hand duurt langerquote:
Je kan wel vastigheid creëren en spelers het vertrouwen geven. Foeke geeft slechts aan drie spelers het vertrouwen. Voor de rest is het iedere week Hans Kazan die met de opstellingen komt.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet.
Er is geen speler die goed genoeg is voor een Cambuur op dit moment, behalve misschien Jop maar ook die maakt z'n foutjes.
Ja, ze kunnen beter spelen maar dan nog vind ik het een heel matig elftal dat weinig meer aan punten gaat pakken.
Gisteren zei je nog dat Booy in de winterstop goede aankopen heeft gedaan of zoiets.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
Hij is verantwoordelijk voor deze selectie. Foeke is tevens verantwoordelijk voor de wekelijkse veranderende opstellingen. Alleen Jop, Bart en Overgoor zijn vaste basisklanten.
Voor Go Ahead kan dat niet anders. Die zitten niet breed in de centjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een debiele club ben je als je de trainer alle aankopen laat bepalen.
Niets zo veranderlijk als de mening van een supporterquote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat Booy in de winterstop goede aankopen heeft gedaan of zoiets.
Alleen Plet en Verhoek, maar Plet heeft hij alweer op de bank gesodemieterd.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat Booy in de winterstop goede aankopen heeft gedaan of zoiets.
Ja herhaal het nog maar een keer. Ik verwachtte al dat NAC op deze manier wel op zou klimmen. Al was PSV thuis wel een hele slechte pot van ze, maar Maaskantje wilde duidelijk maken dat ze vanuit de defensie moesten beginnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat Maaskant stiekem best capabel is. En omdat ze best goede spelers gehaald hebben.
Falkenburg rendeert onder Maaskant prima. Verder zijn de winteraankopen prima m.u.v Fernandez.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat Maaskant stiekem best capabel is. En omdat ze best goede spelers gehaald hebben.
Ik zie bij GAE minder aanknopingspunten voor betere resultaten.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja herhaal het nog maar een keer. Ik verwachtte al dat NAC op deze manier wel op zou klimmen. Al was PSV thuis wel een hele slechte pot van ze, maar Maaskantje wilde duidelijk maken dat ze vanuit de defensie moesten beginnen.
Nederlandse competitiequote:
Muah niet altijdquote:Op zondag 22 maart 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlandse competitieHeerlijk man
Klopt maar dit weekend is tot nog toe wel lekker, vorig weekend ook alquote:
Ik vond de Eredivisie gisteravond van een bedenkelijk niveauquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar dit weekend is tot nog toe wel lekker, vorig weekend ook al
Ik denk dat een club als Heerenveen, AZ of Groningen wel geschikt is.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zal Stans volgend jaar heen gaan?
Maherquote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, Cocu gaat voor het middenveld Wijnaldum - Guardado - Maher.
Groningenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat een club als Heerenveen, AZ of Groningen wel geschikt is.
Want? Omdat ik liever kijk naar een hoger niveau ?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij met je debiele buitenlandframe.
3-1quote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed genoeg om Feyenoord te verslaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig weekend alleen Heerenveen-Ajax live gezien, was wel leuk ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar dit weekend is tot nog toe wel lekker, vorig weekend ook al
Je hebt vorig weekend niet naar Vitesse - AZ gekeken? Ga je schamen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig weekend alleen Heerenveen-Ajax live gezien, was wel leuk ja.
Dit middenveld vind ik wel enorm gewaagd tegenover Clasie - Immers - El Ahmadi.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed genoeg om Feyenoord te verslaan.
Alleen de laatste paar minuten ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt vorig weekend niet naar Vitesse - AZ gekeken? Ga je schamen.
Die hebben Rusnak al.quote:
Het is niet alsof Feyenoord in een enorm goede periode zit... Als die 3 hun normale niveau halen, moeten ze wel over dat PSV middenveld heen kunnen walsen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit middenveld vind ik wel enorm gewaagd tegenover Clasie - Immers - El Ahmadi.
Maar wie ben ik.
Erwin moet weg.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Stans beter passen in het anti-voetbalconcept.
Dit voelt heel raar aan.quote:Ajax beleeft qua punten (59 uit 27 duels) het beste seizoen onder coach Frank de Boer.
Speelt die niet?quote:
In balbezit staat Guardado meestal op de linkerflank dus er komt nu extra veel druk op de verdediging.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is niet alsof Feyenoord in een enorm goede periode zit... Als die 3 hun normale niveau halen, moeten ze wel over dat PSV middenveld heen kunnen walsen.
We gaan het zien, ik heb er een hard hoofd in... Gezien de laatste paar wedstrijdenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In balbezit staat Guardado meestal op de linkerflank dus er komt nu extra veel druk op de verdediging.
twitter:vinschildkamp twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:15:20Geen Kazim en Boetius, starten op bank. Achabar en toornstra basis. Bij PSV Rekik weer in basis #feypsv reageer retweet
Feyenoord maakt nooit een goede periode door voor de wedstrijden waar het om draait. Heb vanochtend daar eens naar gekeken.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik heb er een hard hoofd in... Gezien de laatste paar wedstrijden
Waarom de beste LW van de Eredivisie op de bank zetten?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
twitter:vinschildkamp twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:15:20Geen Kazim en Boetius, starten op bank. Achabar en toornstra basis. Bij PSV Rekik weer in basis #feypsv reageer retweet
Vincent Schildkamp als commentator dus? Zou top zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
Wat zijn de stats?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord maakt nooit een goede periode door voor de wedstrijden waar het om draait. Heb vanochtend daar eens naar gekeken.
Extra schokeffect creëren als hij erin komtquote:Op zondag 22 maart 2015 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom de beste LW van de Eredivisie op de bank zetten?
Die wedstrijd gaan kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Feyenoord - PSV #1: Spanning en sensatie.
Bruma is dit seizoen een stuk beter dan Rekik.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef Zorro het volgende:
Dat Rekik terugkeert is prima, maar waarom denkt Cocu dat Bruma per se moet blijven staan?
Tegen Ajax/PSVquote:
Als je het zaadvoetbal van Groningen en Twente verkiest boven de topper dan snap ik je smaak niet.quote:
Liverpool-United fap fap fapquote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het zaadvoetbal van Groningen en Twente verkiest boven de topper dan snap ik je smaak niet.
PSV en Feyenoord zijn allebei niet mijn club?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij liever een andere wedstrijd kijkt dan je eigen club moet jij weten.
Liverpool - United is ook nog op hetzelfde moment.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De liefhebbers kijken naar Groningen - Twente.
Je quote mij?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn allebei niet mijn club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog altijd hoger niveau dan elke Eredivisieploegquote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoog niveau met Man United in een wedstrijd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Goed verhaal broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die van Nick en Simonquote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af welke reclame grotere aids is, die van de BK of die van KPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed voor hem in zijn strijd naar een plaats in Oranje.quote:
Zijn zinsopbouw doet mij pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft zelfs Qpr.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd hoger niveau dan elke Eredivisieploeg
En Liverpool ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Haha wat een geweldige anekdote!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wedstrijden die ik van ManU gezien heb dit seizoen waren echt niet allemaal beter dan, zeg, wat Willem II laat zien elke week.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd hoger niveau dan elke Eredivisieploeg
En Liverpool ook
En dan hun eigen stad afbreken xDquote:Op zondag 22 maart 2015 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat PSV heel hard wint en alle Feyenoordsupporters 'mad' worden.
Interessant, dankquote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax/PSV
Klassieker thuis'11/12 = VVV 2-1 Feyenoord
PSV thuis 11/12 = RKC 1-2 Feyenoord, ploeterpot
Klassieker thuis '12/13 = VVV 2-3 FEY
PSV thuis '12/13 = PEC 3-2 FEY
PSV thuis '13/14 = RKC 1-0 FEY
Klassieker thuis '13/14 = TWE 2-2 FEY
Misschien ontslagen, is nog niet zeker volgens het bestuur van GAEquote:
*bestuurquote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien ontslagen, is nog niet zeker volgens het bestuurd van GAE
Wat een comedy capers daar.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien ontslagen, is nog niet zeker volgens het bestuurd van GAE
Stond nog in de Rotterdam modus, sorry..quote:
Van Liverpool welquote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik van ManU gezien heb dit seizoen waren echt niet allemaal beter dan, zeg, wat Willem II laat zien elke week.
Zwakke trainer.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan mij niet vinden in de keuzes van Cocu.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien ontslagen, is nog niet zeker volgens het bestuur van GAE
Ja, dat zei ik net ook al. Die van de BK is ook razend kut though.quote:
United speelt vaak echt waardeloos, ze hebben ook al vrij veel punten met geluk gehaald.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik van ManU gezien heb dit seizoen waren echt niet allemaal beter dan, zeg, wat Willem II laat zien elke week.
Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. Ik dacht namelijk dat we bezig waren met (aanstaande) feiten opnoemen.quote:
Die reclame van die webhoster, hoe heet dat bedrijf ook alweer?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik net ook al. Die van de BK is ook razend kut though.
Dan nog liever de amateuristische reclames van InnoGames
Daarom. Ik snap echt niet hoe je zo kut kunt voetballen met zo veel goede voetballers.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
United speelt vaak echt waardeloos, ze hebben ook al vrij veel punten met geluk gehaald.
Stratos?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die reclame van die webhoster, hoe heet dat bedrijf ook alweer?
[..]
Daarom. Ik snap echt niet hoe je zo kut kunt voetballen met zo veel goede voetballers.
Met die verkrachter in die bolquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die reclame van die webhoster, hoe heet dat bedrijf ook alweer?
Echt zo'n jaren 90 vibe heeft die reclamequote:
Ik denk dat je alleen PSV - Her goed hebt.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Pedroso het volgende:
Punten komende wedstrijd PSV :
Fey - PSV 0 punten
Twe - PSV 0 punten
PSV - PEC 1 punt
PSV - Hee 0 punten
Exc - PSV 1 punt
PSV - Her. 3 punten
ADO - PSV 1 punt.
Kortom, Ajax kampioen.
gr.gr.
Jomanda
Mooi die hoop.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Pedroso het volgende:
Fey - PSV 0 punten
Twe - PSV 0 punten
PSV - PEC 1 punt
PSV - Hee 0 punten
Exc - PSV 1 punt
PSV - Her. 3 punten
ADO - PSV 1 punt.
Kortom, Ajax kampioen.
gr.gr.
Jomanda
PSV verliezen bij Twentequote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Pedroso het volgende:
Fey - PSV 0 punten
Twe - PSV 0 punten
PSV - PEC 1 punt
PSV - Hee 0 punten
Exc - PSV 1 punt
PSV - Her. 3 punten
ADO - PSV 1 punt.
Kortom, Ajax kampioen.
gr.gr.
Jomanda
Wielrennenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:35 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd boeit echt niemand. Ik stel voor dat we MSR beelden krijgen tot PSV begint.
Mooi, Jomanda heeft het toch immer foutquote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Pedroso het volgende:
Punten komende wedstrijden PSV :
Fey - PSV 0 punten
Twe - PSV 0 punten
PSV - PEC 1 punt
PSV - Hee 0 punten
Exc - PSV 1 punt
PSV - Her. 3 punten
ADO - PSV 1 punt.
Kortom, Ajax kampioen.
gr.gr.
Jomanda
Plezier halen uit het kijken naar fietsenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me.
Is er wel iets in het leven dat jij leuk vindt, buiten een zeer overschatte competitie?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Plezier halen uit het kijken naar fietsen
Fietsen
Bekkenstoten.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is er wel iets in het leven dat jij leuk vindt, buiten een zeer overschatte competitie?
Welke competitie? Ik kijk namelijk voetbal uit veel verschillende competities.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is er wel iets in het leven dat jij leuk vindt, buiten een zeer overschatte competitie?
Je overschat ze allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke competitie? Ik kijk namelijk voetbal uit veel verschillende competities.
duhquote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de Eredivisie wel van een erg matig niveau, als ik dat al overschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |