SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook een verkapte SC.quote:
Ach gosquote:
Deze is leuker idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook een verkapte SC.
Heel gezellig
En daarna zeker naar de FEBO?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks het feit dat ik morgen half 10 op moet, ga ik toch nog ff zuip0n/uit.
Vroegah kwam ik hier vakerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
wel leuk dat Yvonne langs VBL langskomt
Ja, zo raak je me wel kwijt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS Eredivisie #177] Slechte journalistiek
Daar verder.
Tsja de wedstrijden zijn voorbij, morgenmiddag gaat het hier weer los.quote:
Schuld van Stinho.quote:
Voor Matt heb ik altijd tijd.quote:
quote:
Verbeekgod.quote:“Voor mijn gevoel was er niet veel aan de hand”, doelde Fledderus op de tweede helft. “Maar we krijgen in de counter de 1-2 tegen. Dat was, geloof ik, hun eerste kans na rust. Dat is zuur. En de 1-3 en 1-4 mogen al helemaal niet vallen…” Verbeek, coach van VfL Bochum, was het daar duidelijk niet mee eens. “Nou Mark-Jan, Heerenveen heeft echt niet gecounterd hoor. Dan moet je de tweede helft maar eens terugkijken”, repliceerde hij.
“Heerenveen heeft echt het voetbalspel gespeeld zoals het gespeeld moet worden. Dat is geen countervoetbal. We hebben gewoon goed voetbal gespeeld. Positiespel, passing… Jullie werden gewoon overklast!” Fledderus: “Oké, misschien heb ik dan een verkeerd gevoel over de wedstrijd. Ik had het gevoel dat we in de tweede helf wel even grip hadden."
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-03-2015 om 09:22:30#PSV kan de Champions League-voorronde bij een remise veiligstellen, #Feyenoord wil daarvoor in de race blijven. Topper: 14.30. #feypsv reageer retweet
Flauw dat ie dat niet zegt danquote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
Manu was vroeger fan van PSV zegt ie niet
Dat weet ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met Brenet wonnen we eerder ook gewoon in de ArenA.
Ik vond trouwens dat Brenet het vorige week aardig deed.quote:
Ik had mijn bericht al lang aangepast.quote:
Lekker.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen mijn overheerlijke broodjes met pesto, zwarte olijf, parmezaanse kaas, pijnboompitten en uitjes maken
Graag pics.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen mijn overheerlijke broodjes met pesto, zwarte olijf, parmezaanse kaas, pijnboompitten en uitjes maken
12:30 is de fijnste tijd voor een thuisclub.quote:
Enorm nuttige en relevante post.quote:
Dat is correct en tevens zeer juist.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorm nuttige en relevante post.
Dat is niet echt een kwaliteit van Dagoduckquote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enorm nuttige en relevante post.
Ik zal over jou maar niet uitweiden.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet echt een kwaliteit van Dagoduck
Lafaard.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal over jou maar niet uitweiden.
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal over jou maar niet uitweiden.
Tafel.quote:
quote:
Ja sorry, ik faaldequote:
Even wat oud genot.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Er gebeurt (nog) niet veel in deze wedstrijd.
Als je de bal speelt doe je het niet per definitie goed. Rienstra gleed hier gewoon best gevaarlijk in.quote:
Wie noemt z'n club nou Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wie noemt z'n club nou The Strongest
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Strongest
Daar heb ik een keer Football Manager mee gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wie noemt z'n club nou The Strongest
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Strongest
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 22-03-2015 om 12:47:37De Brienenoordbrug in zicht. #nostradamus heeft alles op een rijtje gezet. #feypsv 3-1 reageer retweet
Nee, dan worden ze boos bij PECquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft moeite met Excelsior. Dat constateer ik.
Mag het?
Fixedquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik
Kijk je de wedstrijd van vorig jaar? Ik heb nog geen kans vor excelsior gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag het?
Feiten constateren mag altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag het?
Heb je pas moeite met een ploeg als de tegenstander ook kansen creëert?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd van vorig jaar? Ik heb nog geen kans vor excelsior gezien
Het is ook niet zo dat PEC de kansen aaneenrijgtquote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
PEC heeft ook nog geen fatsoenlijke kans gehadquote:Op zondag 22 maart 2015 12:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is de verdienste van het compacte Excelsior. Ook Ajax, Feyenoord verslikten zich bijna in deze ploeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC heeft ook nog geen fatsoenlijke kans gehad
Yep, helaas welquote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de verdienste van het compacte Excelsior. Ook Ajax, Feyenoord verslikten zich bijna in deze ploeg.
Dit was al gepost.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
Denk dat beide teams zoiets hebben:
[ afbeelding ]
Tis nog vroeg, te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |