Wat voor installatiecd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu heb ik dus nog steeds mijn installatiecd gevonden
OS Xquote:
Pics van je aardbeien.quote:
Zie TT+OPquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
Jongens, is dit een leuke film?
Enter the Void (2009) - IMDb
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien ligt ie in de fruitmand, hihaho!
Toevallig had ik er net eentje gemaakt...dit was de kleinste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ah ok, dat zal het zijn. Ik had zoiets nog nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had dezelfde filename.. raakt de server blijkbaar van in de war
Ik ga mijn UI hitsigeuccie.jpg noemen.quote:
Is er nog iets hitsig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok, dat zal het zijn. Ik had zoiets nog nooit eerder gezien.
[..]
Ik ga mijn UI hitsigeuccie.jpg noemen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toevallig had ik er net eentje gemaakt...dit was de kleinste.Die foto is wel een beetje '80's snufffilm kwaliteit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gemaakt met een aardappel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto is wel een beetje '80's snufffilm kwaliteit he
Lekker alternatief.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto is wel een beetje '80's snufffilm kwaliteit he
Ik zal er een foto van uploaden.quote:
Ook weer in '80's kwaliteit zeker?quote:
Nou die wilde ik in HD doen voor de verandering.quote:
Bluf.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die wilde ik in HD doen voor de verandering.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou die wilde ik in HD doen voor de verandering.
Ik had het al gelezen, ik wacht met reageren tot ik in de juiste bui ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had hierop eigenlijk nog wel commentaar van je verwacht:
NWS / VVD'er eet ballon op
Cutequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
Ik heb #TeamOpzij in huisPappa parkiet ligt op de eieren
En Pappa parkiet heeft geen penis, dus echt een #TeamOpzij huisdier.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
Ja hoor, lul er maar weer overheenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
Wel een beetje jammer dat je je eigen grapjes uitlegt, maar dat kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had hierop eigenlijk nog wel commentaar van je verwacht:
NWS / VVD'er eet ballon op
Ze worden te vaak niet begrepen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je je eigen grapjes uitlegt, maar dat kan de beste overkomen.
Wat een emancipatiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Uccie het volgende:
Jawel hoor, die hebben wel iets, geen idee hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Pappa parkiet heeft geen penis, dus echt een #TeamOpzij huisdier.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zal ook wel alle cd's van Herman van Veen hebben.
Bij valkparkieten wel ja, dan is echt dat ze samen broeden en straks eten geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een emancipatie [ afbeelding ]
Of doen mannetjesparkieten dat altijd?
Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu ff koken. Ik denk aan Boter a la Timmmmm
Wat loop je nou te zwaaien manquote:
Rot nou eens op Fy... Oh, het is Inoquote:
Wat schattig. Ben benieuwd of er wat uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij valkparkieten wel ja, dan is echt dat ze samen broeden en straks eten geven.
Maar bij kanaries doet moeders het broedwerk.
Ja ik ook, misschien komt er ook nog wel een ei bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat schattig. Ben benieuwd of er wat uitkomt.
Nou ben ik madquote:
Nee, helaas...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zal ook wel alle cd's van Herman van Veen hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind olvi niet leuk meer, ik denk dat ik het ga veranderen naar ovide
quote:
Ik ben voor!quote:
Terwijl dat eigenlijk gewoon een soort 1984 is in een vrolijk jasjequote:
En komen ze van het eiland af, jatten ze het buureiland leeg en steken ze omaatjes neer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heet dat Rachid en zijn matties.
Een multicultikomediequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu heet dat Rachid en zijn matties.
Bedankt Antoine.quote:
Ik hoorde dat die film te moeilijk is voor mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou het uit de film Enter the void zijn?
Ik kan iedereen de film The Room aanraden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die film te moeilijk is voor mij.
Ik bemoei mij nooit zo met voetbal, dus ik kan daar niet goed over oordelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft.
Wat ga je er nu mee doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
Ondertussen is er een 2e ei, maar er zit een deuk inmaar misschien dat er dinsdag dan nog een goed ei komt.
Ik heb het erbij gelegd, want ze had het niet in het nestje gelegd.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
Als ie uitkomt, noem ik hem Yoki, die maakt ook overal deuken in
Erbij? Bij het andere ei?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het erbij gelegd, want ze had het niet in het nestje gelegd.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
Als ie uitkomt, noem ik hem Yoki, die maakt ook overal deuken in
Ligt eraan hoe beschadigd het is, ik kan dat nu nog niet zien. Maar we zien wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Erbij? Bij het andere ei?
Komt dat nog goed dan met zo'n deukje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
Rechts Yoki-ei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga duimen voor Yoki-ei.
Ik vind niet dat je zomaar met kanker moet schelden, specularium.quote:
Rechts Yoki-ei:Een baby kun je ook af en toe wel laten vallen zonder ernstige schade later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar naar Antoine.
Om maar niet te spreken over Top Oss...het is dat het Specu is, maar anders zou zelfs ik een TR maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar met kanker moet schelden, specularium.
Dit kan je echt niet maken, we hebben een voorbeeldfunctie
Rechts Yoki-ei:In welke graad is dat familie van Pjo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weten we in elk geval wel, welk kuiken op zijn ouders lijktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een baby kun je ook af en toe wel laten vallen zonder ernstige schade later.
Kijk maar naar Antoine.
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar met kanker moet schelden, specularium.
Dit kan je echt niet maken, we hebben een voorbeeldfunctie
Geen, maar ze komen wel bij elkaar te wonen als het ei uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke graad is dat familie van Pjo?
Ok. Spannend. Wanneer weet je het ongeveer?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe beschadigd het is, ik kan dat nu nog niet zien. Maar we zien wel.
Misschien komt er niets uit.
Toekomstige lovers dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen, maar ze komen wel bij elkaar te wonen als het ei uitkomt.
Over een maand pas zeker en eerder als ze er niet op gaan liggen verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok. Spannend. Wanneer weet je het ongeveer?
Kan, dat ligt aan de mate van hersenbeschadiging bij Yoki-ei.quote:
Is dit een diss richting PjoGod?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan, dat ligt aan de mate van hersenbeschadiging bij Yoki-ei.
Nee, dat Pjo natuurlijk dan meer een vaderfiguur is en niet een lover.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een diss richting PjoGod?
Je lacht, maar gezien de pappa en de mamma, wordt Yoki-ei gewoon een hooligan.quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je lacht, maar gezien de pappa en de mamma, wordt Yoki-ei gewoon een hooligan.
Slopen het hele stadion als de tegenstander scoort...en als ze zelf scoren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hele tijd fluiten als de tegenstander aan de bal is enzo.
Ik heb alvast een mooi deurtje gevonden voor in de kooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slopen het hele stadion als de tegenstander scoort...en als ze zelf scoren.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alvast een mooi deurtje gevonden voor in de kooi.
http://www.mini-wonders.nl/a-38037637/deuren/vm-23620-binnendeur/
Weet niet, als ik nu opnieuw ga installeren zijn jullie even van mij af. Anders een andere keerquote:
Ik zou het morgen doen, straks wordt het misschien groot feest tijdens de telefilm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, als ik nu opnieuw ga installeren zijn jullie even van mij af. Anders een andere keer.
Alsof jij daadwerkelijk geinteresseerd bent, flapdrol.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
Hmm hou me up-to-date over dat ei
Uccie.
Ja daarom, lekker kankeren op multicultikomedie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het morgen doen, straks wordt het misschien groot feest tijdens de telefilm.
Ja ik zal de belevenissen van het ei hier posten, nu ligt het warm onder zaagsel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
Hmm hou me up-to-date over dat ei
Uccie.
Ik zie dat dan ook echt zo voor me heh; dat Yoki-vogel die deur inelkaar aan het beuken is en dat Pjo dan met een klein baretje op de orde komt handhaven.quote:
Awwwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie dat dan ook echt zo voor me heh; dat Yoki-vogel die deur inelkaar aan het beuken is en dat Pjo dan met een klein baretje op de orde komt handhaven.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij daadwerkelijk geinteresseerd bent, flapdrol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik zal de belevenissen van het ei hier posten, nu ligt het warm onder zaagsel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]Wat ben je ook een walgelijke pipo met je gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hater.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je ook een walgelijke pipo met je gifje.
quote:
Serieus Fyl, je moet nog 3 jaar wachten voordat je er überhaupt heen magquote:Wel is het jammer dat je niet echt een Defqon.1 gevoel krijgt bij deze track.
Heb je die gezien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou het uit de film Enter the void zijn?
quote:Iemand van mijn huisgenoten of bezoekers heeft op de wc-bril gescheten en op de vloer gepist
Heb een briefje opgehangen dat ze het moeten schoonmaken maar er gaat maar niemand naar de wc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Serieus Fyl, je moet nog 3 jaar wachten voordat je er überhaupt heen mag
Ik zou het heel fijn vinden om een UI te hebben vol met deze smileyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LTKDV zit er nu een te maken op zijn sensuele Apple.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het heel fijn vinden om een UI te hebben vol met deze smiley
Henkletterig is ook bezig vermoed ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV zit er nu een te maken op zijn sensuele Apple.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Goor was dat jaquote:
Ik ga zo iets met kruidenboter eten.quote:
Ik ga zo helemaal niks eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo iets met kruidenboter eten.
Weet alleen niet of die van de Plus lekker is aangezien die bolle er vast met haar vette vingers aan heeft gezeten.
Het nieuwe seizoen dnaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
En genieten van de eerste 5 afleveringen van Vikings.
We zullen het niet doorvertellenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond die multicultikomedie eigenlijk nog best vermakelijk
Maar om het nou multiculti te noemen omdat er een Marokkaan in mee doetquote:
Ies koeltoerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar om het nou multiculti te noemen omdat er een Marokkaan in mee doet
Tv stond er per ongeluk nog op, nu heb ik dus aidsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Giel is terug met singer songwriters.
Dat wordt weer emotionele tv.
Ik had laatst een keer couscous en ik vond het niet vies,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond die multicultikomedie eigenlijk nog best vermakelijk
Post nou maar gewoon pics.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
Die film was zo suf. Gelukkig heeft mijn vriendin mij opgepept.
Die moet ik ook nog een keer gaan kijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk Interstellar, zit nu op de helft.
Hopelijk komt Rocky straks dat hele ruimteschip nog slopen want anders valt het wat tegen.
Zit ik toevallig ook te kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk Interstellar, zit nu op de helft.
Hopelijk komt Rocky straks dat hele ruimteschip nog slopen want anders valt het wat tegen.
Daar ben ik bijna, heb em al eens gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En uit het niets zit Matt Damon ook weer in de film.
Dat had Rambo moeten zijn.
Jij gaat gewoon een kutfilm nog een keer kijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik bijna, heb em al eens gezien
Ik zeg toch dat ik film zit te kijken joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef Karina het volgende:
Op fox is nu een of andere ufc reality show.
Zo ben ik, en zo kut is ie nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een kutfilm nog een keer kijken?
Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik film zit te kijken joh.
Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, en zo kut is ie nou ook weer niet.
In iets meer dan 2 jaar tijd heb je bijna net zo veel posts gemaakt als al mijn accounts samen in bijna 11 jaar tijd. (65.223, deze post meegerekend).quote:Op zondag 22 maart 2015 00:13 schreef Fylax het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 450 Fylax
Dat ben ik nietquote:Op zondag 22 maart 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
Interstellar krijgt van mij een 4.
Dat ging dus helemaal nergens over met een emotioneel randje.
Echt iets wat LTKDV een tweede keer zou gaan kijken.
Is de waarheidquote:Op zondag 22 maart 2015 02:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer interessant te doen?
Que?quote:
Volgens mij openbaar ik daar niet echt een banquote:
Ja DM's die ik zelf heb gestuurd, er staan ook zulke schokkende dingen inquote:Op zondag 22 maart 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
HAHAAHHA WAT ZEG IK NOU WEER
HAHA DOM DOM
ik bedoel dm's
Het kostte even wat moeite een normale te vinden jaquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 03:43 schreef Fylax het volgende:
kut gifjes
kappen daarmee hooor
anders ga ik iets anders doen
Dat is dan ook een van de weinige dingen waar we het over eens zijnquote:
Nou ik wil niet stoken hoor, maar ik vind....quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 09:33 schreef timmmmm het volgende:
En nu ga ik fitnessen tussen de strakke dushi's
Hoeveel heb je gebenched?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan die Belse minister van BuZa
Hij maakte een grap over Arabieren en terrorisme. Toen heb ik hem maar geprikt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij wat gezegd over chinezen?
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja niks. Lekker op de apparaten joh, de rest snap ik toch niet
En onze avondjes dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de op 1 na mooiste avond.
Alhoewel de dag dat ik Karina ontmoette ook erg mooi was.
Kost geld, voor de rest is er ook niet veel op te zien toch?quote:
Ja daarom, maar Arnie kijkt wel vaker naar matige series geloof ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo matig als Community.
Nee joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja daarom, maar Arnie kijkt wel vaker naar matige series geloof ik.
Thnx voor de PMquote:Op zondag 22 maart 2015 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage zit mij te DM'en omdat hij niet om pics durft te vragen.
Schijnbaar opeens 2-1quote:
Ik duim voor het Yoki-ei.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:25 schreef Uccie het volgende:
Het draagmoederadoptie-ei is niet bevrucht.
Eind van de week zal ik kijken of Yoki-ei dat wel is.
Dat is absoluut een feit wat dat betreft.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat Johannes de vaseline er inmiddels wel bijgepakt zal hebben.
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Shirma zit nu bij Life4you. Specularium heeft zijn broek al uit.
Ik zou me zorgen gaan maken, als ik jou was.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:45 schreef Fylax het volgende:
Wat fijn dat we over iets eens zijn, Specsavers.
Ze zingt nu zittend, ziet er wel raar uit.quote:
Je weet niet wat je mist, Johannes. Zit vol met Jessica Alba look-a-likes.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij allemaal niet. Nog nooit 1 aflevering gekeken.
Echt?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, Johannes. Zit vol met Jessica Alba look-a-likes.
Nu ook nog een terugblik door Ivo Niehe, het kan niet meer stuk.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt?
Fantastisch programma, verdient de televizierring. Doet me denken aan de keer dat er een vercrackte Jessica Alba bij P&W zat.
En toch heb je m.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik raak nog niet gewend aan mijn nieuwe UI.
Het is niet een kwestie van als, maar van wanneer.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als NWS-SC ooit een tv-programma bij RTL 4 krijgt, dan gaat het Gifjestijd heten.
Zal wel lukken, beetje bij beetje.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toch heb je m.
We moeten er allemaal mee leren leven.
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt doorquote:Op zondag 22 maart 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van als, maar van wanneer.
Het went vanzelf. Bovendien heb je dit ZELF gewildquote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel lukken, beetje bij beetje.
Elfletterig heeft hem voor me aangepast trouwens
twitter:BBCBreaking twitterde op zondag 22-03-2015 om 21:52:41Singapore's prime minister for 31 years, #LeeKuanYew dies aged 91 http://t.co/s6QNvjMicx http://t.co/7H4a9dnY5g reageer retweet
Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel lukken, beetje bij beetje.
Elfletterig heeft hem voor me aangepast trouwens
Kijk dat is nog eens een mooie UIquote:Op zondag 22 maart 2015 22:00 schreef IPA35 het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op zondag 22-03-2015 om 21:52:41Singapore's prime minister for 31 years, #LeeKuanYew dies aged 91 http://t.co/s6QNvjMicx http://t.co/7H4a9dnY5g reageer retweet
In de film is ze wel mooi, dit plaatje is het bewijs.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Paz is wel een ontzettende ordinaire crackhoer. Maar dit is wel een mooi plaatje.
Maar wat zijn er een boel foto's van haar waar ze echt niet om aan te gluren isquote:Op zondag 22 maart 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de film is ze wel mooi, dit plaatje is het bewijs.
Herhaal die opmerking hier maar: GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezingquote:Op zondag 22 maart 2015 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de beste UI van deze hele website.
Iedereen is dat met mij eens.
Dat lijkt mij ook wel lachen ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu dus Skylines.
Nou moet ik nog kijken of het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |