quote:Op donderdag 30 april 2015 19:33 schreef aeque het volgende:
SPOILER: Zaterdag 23 mei Dierentuinmeet in Burgerszoo in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnbaar geen interesse in een meet voor morgen, dus bij deze weggehaald.SPOILER: Vrijdagavond 12 juni Entourage filmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ohw ja, nou ja ik ken je voorliefde voor de oceaan dus ik sta er nu niet meer van te kijkenquote:Op maandag 4 mei 2015 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet precies wat jij denkt maar zo'n soort opmerking maakte je wel.
Zo'n onderwaterwereld is natuurlijk ook wel fascinerend dus ik snapte het wel en was ook terecht
Animo voor meets valt sowieso tegen de laatste tijd.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar geen interesse in een meet voor morgen, dus bij deze weggehaald.
Ook hier dan nog 1 keer mijn betoog, dit systeem werkt niet. Mijn losse BBQ meeting topic heeft 100+ meer views dan dit topic. Mensen zien het niet, herkennen het niet als centraal-meetingtopic etc etc.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Animo voor meets valt sowieso tegen de laatste tijd.
Jammer dat het zo is.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook hier dan nog 1 keer mijn betoog, dit systeem werkt niet. Mijn losse BBQ meeting topic heeft 100+ meer views dan dit topic. Mensen zien het niet, herkennen het niet als centraal-meetingtopic etc etc.
SPOILER: Zaterdag 23 mei Dierentuinmeet in Burgerszoo in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdagavond 12 juni Entourage filmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de motorrijders onder ons: een dagje plannen voor een ritje?
HELL YES!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de motorrijders onder ons: een dagje plannen voor een ritje?
Welke? Sons of Fok of Fokkers of Anarchy?quote:
SPOILER: Vrijdagavond 12 juni Entourage filmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILER: Helaas geen meets in de planning, zet er zelf een leuk idee in!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Zeeland is sowieso wel een mooi gebied, om er te fietsen of te motorrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef DrNick het volgende:
Ik zou het in Zeeland doen. Sjiek mooi fietsen hier.
Wonen gaat er anders ook prima. Of autorijden, of boodschappen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeeland is sowieso wel een mooi gebied, om er te fietsen of te motorrijden
Nou, plannen we daar een rit!quote:
Zelfs iets organiseren mag ook hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef Flylib het volgende:
* Flylib Meldt...
Vind het ook leuk (en tijd) om nieuwe mensen te ontmoeten. 33 jaar/Arnhem.
Op niet al te lange termijn wil salsa-lessen gaan volgen, weet alleen nog niet waar. Ik zit in een fase waarin ik nog even niet weet waar ik voorlopig/definitief ga wonen, vanwege mijn huidige werk (regio Utrecht). Over een maand of 2 heb ik daar meer uitsluitsel over. Maar het wordt sowieso Arnhem of regio Utrecht. Als er tegen die tijd gelijkgestemden zijn die ook hun frustraties van zich af willen dansen dan hoor ik het graag
Verder zal ik mogelijke meet-locaties/evenementen ook een beetje volgen en eventueel hier onder de aandacht brengen. To be continued
Salsa kan je overal doen, dat is r voordeel. Zou een plek zoeken waar ze veel aan sociale dance doen en dergelijke feestjes. Leer je snel veel leuke mensen kennenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:34 schreef Flylib het volgende:
* Flylib Meldt...
Vind het ook leuk (en tijd) om nieuwe mensen te ontmoeten. 33 jaar/Arnhem.
Op niet al te lange termijn wil salsa-lessen gaan volgen, weet alleen nog niet waar. Ik zit in een fase waarin ik nog even niet weet waar ik voorlopig/definitief ga wonen, vanwege mijn huidige werk (regio Utrecht). Over een maand of 2 heb ik daar meer uitsluitsel over. Maar het wordt sowieso Arnhem of regio Utrecht. Als er tegen die tijd gelijkgestemden zijn die ook hun frustraties van zich af willen dansen dan hoor ik het graag
Verder zal ik mogelijke meet-locaties/evenementen ook een beetje volgen en eventueel hier onder de aandacht brengen. To be continued
Klopt! O.a. daarom wil ik het graag doen (wil het sowieso al jaaren, nu maar eens werk van maken). Maar ik wacht er toch liever mee tot ik een vast plekje heb gevonden. Mijn lange werkdagen zorgen ervoor dat ik iets te weinig vrije tijd heb. Vanaf volgende week ga ik minder werken, en als ik ook dat vaste plekje heb over een maand of 2 dan wordt het wel tijd om er mee aan de slag te gaanquote:Op zondag 31 mei 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Salsa kan je overal doen, dat is r voordeel. Zou een plek zoeken waar ze veel aan sociale dance doen en dergelijke feestjes. Leer je snel veel leuke mensen kennen
Thanx! Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 31 mei 2015 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfs iets organiseren mag ook hooroh ja een welkom
![]()
Ik wel, zat er al aan te denken om eens een museumkaart aan te schaffen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef Elvi het volgende:
Zijn er hier ook mensen die het leuk vinden om musea te bezoeken of kan ik dat beter in het C&H forum vragen?
Al tijden niet meer gedaan, maar hangt echt van het museum af. Ik heb bijzonder weinig met kunst, maar vind andersoortige muzea vaak wel interessant. (Al wil ik ooit ook nog wel weer een keer naar het Rijksmuseum. Laatste keer is ook alweer een jaar of 20 geleden).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef Elvi het volgende:
Zijn er hier ook mensen die het leuk vinden om musea te bezoeken of kan ik dat beter in het C&H forum vragen?
Aan wat voor musea zat je te denken? Je kan altijd een animo check voor een meet hier in dit topicquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef Elvi het volgende:
Lijkt me toch wel leuk om eens te doen jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:56 schreef Elvi het volgende:
De musea waar ik graag heen wil zijn:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
Aan wat voor musea zat je te denken? Je kan altijd een animo check voor een meet hier in dit topic
Awesomequote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Opgezette kinderen en dieren, met en zonder afwijkingen
Nou, ik ben er jaaaren geleden al eens een keer geweest dus hoef er niet persé nog een keer heen, maar het is in de buurt en afhankelijk van wie er mee gaan, wil ik me nog wel bedenkenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was met van die morbide fascinaties, echt fijn om te weten dat ik niet de enige ben
Jij weet best dat ik dat ook tof vindquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was met van die morbide fascinaties, echt fijn om te weten dat ik niet de enige ben
Ik ben er twintig jaar geleden ook eens geweest maar das al zolang geledenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik ben er jaaaren geleden al eens een keer geweest dus hoef er niet persé nog een keer heen, maar het is in de buurt en afhankelijk van wie er mee gaan, wil ik me nog wel bedenken
Edit: Spelcomputermuseum lijkt me ook wel leuk maar is best wel ver weg
Opgezet?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Opgezette kinderen en dieren, met en zonder afwijkingen
Ja dat woord zocht ikquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Opgezet?
Dat zijn gewoon preparaten hoor.
Dat is wel ruk inderdaad. Moet ik er een dag vrij voor nemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:04 schreef Myraela het volgende:
Vrolik lijkt mij ook tof. Maar wel alleen doordeweeks overdag open.
Oh, dan wil ik wel meequote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat woord zocht ik![]()
Op sterk water. En skeletten.
Nicequote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat woord zocht ik![]()
Op sterk water. En skeletten.
Op de RU? Is ook niet echt een museum… Meer voor educatie doeleindenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Moet ik er een dag vrij voor nemen.
Ben wel niewusgierig. In Nijmegen hebben ze ook zoiets, daar ben ik jaren geleden een keer geweest, maar dat vil me tegen. Ik had een veel grotere collectie verwacht.
Dat zou ik dan weer niet doenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Op de RU? Is ook niet echt een museum… Meer voor educatie doeleindenWij mochten foetussen aanraken in de snijzaal beneden
![]()
Was dus ook weer voor opleidingsdoeleindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
O dan zal ik daar wel geweest zijn toenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Moet ik er een dag vrij voor nemen.
Ben wel niewusgierig. In Nijmegen hebben ze ook zoiets, daar ben ik jaren geleden een keer geweest, maar dat vil me tegen. Ik had een veel grotere collectie verwacht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef pilsje-pintje het volgende:
Jongens en meisjes, gaan we nog wat doen?
Zelf genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef pilsje-pintje het volgende:
Jongens en meisjes, gaan we nog wat doen?
Interessantquote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef aeque het volgende:
Er komt binnenkort wel een meet aan, die staat echter niet in dit topic.
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli
Dat zekerquote:
Na de zomer ben ik weer present.quote:
Kan nu toch niets met dit gebroken voetje...quote:
Beterschap gewenst nogmaalsquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan nu toch niets met dit gebroken voetje...
SPOILER: Vrijdagavond 14 augustus - Vuurwerk meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
SPOILER: Vrijdagavond 14 augustus - Vuurwerk meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
voor een meet?
• Post!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 0% gewijzigd door Solique op 05-08-2015 07:07:46 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
voor een meet?
• Post!![]()
voor een meet?
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
voor een meet?
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Mij een beetje overslaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 06:25 schreef El_Thijs het volgende:
Ah een nieuwe meet. En Engel en Sol komen. Dan zal ik mijzelf eens snel op zeker zetten zodra dat kan.
Hij heeft zijn voorkeur wel weer uitgesproken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij een beetje overslaan
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er nog wel een meet zou ingooien voor je huis, maar dat bleef maar uit, dus dan nu zo nog maar last-minute
Ik bedoelde juist voordat alle drukte begint. Gewoon zoiets al dit. Niet bij hem.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij heeft zijn voorkeur wel weer uitgesproken.
Hij zit er nog niet in natuurlijk dus data is lastig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij een beetje overslaan
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij er nog wel een meet zou ingooien voor je huis, maar dat bleef maar uit, dus dan nu zo nog maar last-minute
Sylquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, ik heb Thijs al te lang niet gesproken... Niet alleen Thijs, iedereen in de groep eigenlijk.
Ja, zoiets zag ik al langskomen op FB ja...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Syl
Zelfs ik heb een huis in de tussentijd gekocht
Komt vanzelf toch, ander werk is al een fikse stap.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, zoiets zag ik al langskomen op FB ja...
Nu ik nog.
Ach ja, baby steps... Ben al blij dat ik een paar maanden geleden elders aan de slag ben gegaan.
Ik heb het drukker dan ik dacht de laatste tijd. Meet komt nog wel zodra mijn huis bewoonbaar is. Soms gebeurt er niks in je leven en soms komen de wendingen als haarspeldbochten op je af.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij een beetje overslaan
Zoals ik ook al tegen Sol zei, ik bedoelde juist voor de drukte met je huis vanaf september.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het drukker dan ik dacht de laatste tijd. Meet komt nog wel zodra mijn huis bewoonbaar is. Soms gebeurt er niks in je leven en soms komen de wendingen als haarspeldbochten op je af.
Lees de laatste zin nog eens lieve schat.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen Sol zei, ik bedoelde juist voor de drukte met je huis vanaf september.
Snap dat er daarna weinig tijd meer overblijft.
Krijg je als je te lang weg bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef Wolken het volgende:
What?... Wait?.... El Thijs gaat zijn zolderkamer verlaten? Onder moeder's vleugels vandaan? Zijn eigen pussy magnet huis indelen? Ik heb echt wat gemist!
Ik leg het je op de meet wel allemaal uit, tenzij je het echt wil weten dan kan je me op FB wel bereikenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef Wolken het volgende:
What?... Wait?.... El Thijs gaat zijn zolderkamer verlaten? Onder moeder's vleugels vandaan? Zijn eigen pussy magnet huis indelen? Ik heb echt wat gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |