leuke film diequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef Beach het volgende:
ben interstellar aan het kijken maar wat een wazige film
nee ken ik nietquote:
ik hou niet van zulke films met een beklemmende sfeer in de ruimtequote:
ben je claustrofobiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ken ik niet
[..]
ik hou niet van zulke films met een beklemmende sfeer in de ruimte
net zoals Apollo13 of die met George Clooney en Sandra Bullock
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelquote:
en bij zoiets?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelheeft niks met eng te maken.
heb je buried gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelheeft niks met eng te maken.
Geen probleem hoor.quote:
Nee. Maar klinkt leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je buried gezien
dat is wel het summum van beklemmende sfeer
quote:Paul is a U.S. truck driver working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap
Ah damn, niks voor mij. Net als die downies die in grotten gaan kruipen en shit.quote:
Veel te doorzichtig Moneypolo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef Monopoly het volgende:
MOD REL IN ONZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONZ / Baggertopic
relaxed vriend maar ben beetje ziek geweest deze week vandaag weer gelift dus ga ff op tijd maffenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het wel met Fripsel eens.
Ja, dit topic is ook wel een beetje in de soep gelopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Bijna alle posts gaan over onderwerpen die niet gerelateerd zijn aan de gym
Nou de helft hoort toch echt qua inhoud wel thuis in ONZ.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Bijna alle posts gaan over onderwerpen die niet gerelateerd zijn aan de gym
Echt fucking eng, heb ook wel eens nachtmerries dat ik door kleine ruimtes moet kruipen en dat ke dan net niet meer verder kan en ook niet meer terugquote:
Vraag even op (d)bb.comquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
Cor/Drinky, weet je nog een goede gym in budapest? srs.
hi-hi-ha-ha-ho-ho.quote:
Post wat meer danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:25 schreef Fripsel het volgende:
Het is hier maar stil de laatste 2 dagen.
Watwatwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef seto het volgende:
lol jaqen exposed als white knight dm held
al is de edit nog zo snel
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Neh, ik vis niet in de fokvijver. Maar ik vind het wel leuk om haar voor de cam te zien.
hmm. Aight. Ik ga morgen. Denk dat ik dinsdag ff workoutje zet. Rondje hardlopen over de kettingbrug. Dit dat. Ga ff op onderzoek uit. Thanks.quote:
op zondag schijnt de gym hier echt stampvol te zitten dus nee dank jequote:Op zondag 22 maart 2015 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
nou uhh wordt er nog getrained vandaag of hoe zit t
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pakquote:Op zondag 22 maart 2015 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ga je trouwen?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pak
trouwpak?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pak
Oh ik lift wel hoor, gisteren geweest en ga morgen weerquote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
nou oke ik stop met fok want niemand lift hier eigenlijk, DM of PM maar raak, ik lees het toch niet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh ik lift wel hoor, gisteren geweest en ga morgen weer
Ja iets meer dan dat, gem. 0,7 sinds begin december, maar sta al 3 weken stil. Slecht gegeten, kcals laten varen. Moet mezelf weer ff schoppen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met jouw fitnessdoelen? je zat wel op 0,5 kg per week toch?
Wel de drukste dag van de week inderdaad, maar rond 1700-1900 valt het nog mee. Wel nog steeds iets van 4 keer zoveel mensen als vrijdag rond die tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Is jullie gym niet stampvol op maandag? Dat is echt de dag dat werkelijk íedereen gaat.
Hier is het echt een hel, je kan niet parkeren (sst) en alles is bezet en vol
denk dat de meeste mensen dat juist wel op prijs stellenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
ik kom echt te weinig in de frisse lucht.
's Ochtends vroeg niet. 's Avonds is het druk idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Is jullie gym niet stampvol op maandag? Dat is echt de dag dat werkelijk íedereen gaat.
Hey seto,quote:Op zondag 22 maart 2015 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen dat juist wel op prijs stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Met de auto naar de gymquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Zonder adem komen zitten vlak voor je climax heeft wel wat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 als c_c elke keer op je gaat zitten is het ook niet leuk meer.
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 als c_c elke keer op je gaat zitten is het ook niet leuk meer.
Goede opzich ja, van die erotic asphyxiation.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder adem komen zitten vlak voor je climax heeft wel wat.
Hoeft niet helemaal zonder lucht te komen zitten, maar beetje man laat me gewoon ff voelen hoe sterk hij is. Jwz.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede opzich ja, van die erotic asphyxiation.
Zit je hier wel goedquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeft niet helemaal zonder lucht te komen zitten, maar beetje man laat me gewoon ff voelen hoe sterk hij is. Jwz.
maak me niet dik hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey seto,
Maak je niet dik.
Oh wacht: ik bedoel: kanker op.
Fijn om te horen jongen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:46 schreef seto het volgende:
[..]
maak me niet dik hoor
mijn cut gaat namelijk wel goed
Waarom zou je iemand de groeten doen die je tegenkomt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef no1uknow het volgende:
hey etha als je vanmiddag iemand in de stad in Haarlem ziet lopen met een ADO-sjaal, doe me ff de groeten, lekker Ajax - ADO kijken in een 020bolwerk.
ja lekker makkelijk met je ecto-priviligequote:Op zondag 22 maart 2015 12:46 schreef seto het volgende:
[..]
maak me niet dik hoor
mijn cut gaat namelijk wel goed
Met zo'n start to run schema opbouwen, ga het denk ik ook doen maar dan halverwege het schema beginnen ofzo want dat 30 seconden rennen en dan 2 minuten lopen heb ik dan weer geen geduld voor.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit te denken om te gaan hardlopen weer, maar zou wel echt weer op nul moeten beginnen. Maar ik kom echt te weinig in de frisse lucht.
Ja heb nog een kek appje staan die de vorige keer ook prima voldeed.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk met je ecto-priviligekan je niet eens een cut noemen.
[..]
Met zo'n start to run schema opbouwen, ga het denk ik ook doen maar dan halverwege het schema beginnen ofzo want dat 30 seconden rennen en dan 2 minuten lopen heb ik dan weer geen geduld voor.
hey jackiequote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk met je ecto-priviligekan je niet eens een cut noemen.
[..]
Met zo'n start to run schema opbouwen, ga het denk ik ook doen maar dan halverwege het schema beginnen ofzo want dat 30 seconden rennen en dan 2 minuten lopen heb ik dan weer geen geduld voor.
kan je lollig doen eh vms maar een aantal jaar terug ben ik van flab naar fab gegaan met evy's jaren 90 hits en aanmoedigingquote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Komaan, lekker rennen met EVY ! ! !
Ge zijt goed bezig Jackie ne !!
Ik haat niet hoor, ik ben ook met hardlopen begonnen met Evy.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kan je lollig doen eh vms maar een aantal jaar terug ben ik van flab naar fab gegaan met evy's jaren 90 hits en aanmoediging
Dan is het goed. Wat ik altijd mooi vond is dat zij gewoon bepaalde of je een rustdag had of niet de volgende dag, was altijd weer een verrassingquote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor, ik ben er ook mee begonnen.
Hoezo verassing? Was vast patroon hoor bb, rennen-rust-rennen-rust-rennen-rust-rust.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wat ik altijd mooi vond is dat zij gewoon bepaalde of je een rustdag had of niet de volgende dag, was altijd weer een verrassing
Ohquote:Op zondag 22 maart 2015 13:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo verassing? Was vast patroon hoor bb, rennen-rust-rennen-rust-rennen-rust-rust.
Ik had ook altijd het gevoel dat ze me verneukte. "Toe maar, nog 30 seconden" als het nog een minuut was ofzo kk op hou iemand anders voor de gek kan toch tellequote:Op zondag 22 maart 2015 13:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ohnou dan wist ik nooit waar ik was in het schema, ik had echt vaak dat ik dacht Wooow twee dagen rust fissa
Maar die nummers inderdaad
Jaaaquote:Op zondag 22 maart 2015 13:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had ook altijd het gevoel dat ze me verneukte. "Toe maar, nog 30 seconden" als het nog een minuut was ofzo kk op hou iemand anders voor de gek kan toch telle
I know dude. Je zal het niet geloven, maar ik heb 5k gerend. Eckt. En toen m'n enkelbanden gescheurd.quote:
ja lekker makkelijk als je nog thuis woont en in het zwembad van pappie en/of mammie ligtquote:Op zondag 22 maart 2015 13:56 schreef seto het volgende:
ga gwn zwemmen
oh w8 niet iedereen heeft eigen zwembad hier
14x modaal master race
jackie pls ben je nog steeds boos dat je niet naar mijn zwembadfissa mochtquote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk als je nog thuis woont en in het zwembad van pappie en/of mammie ligt
nee hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef seto het volgende:
[..]
jackie pls ben je nog steeds boos dat je niet naar mijn zwembadfissa mocht
soms was ik aan het smokkelen en ging ik lopen en dan zei ze; jaa wat doe je het goed... en dan dacht ik wel van ohh evy je weet niets.quote:
"Zeg eens eerlijk, had je van tevoren gedacht dat het zo makkelijk zou gaan?!"quote:Op zondag 22 maart 2015 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
soms was ik aan het smokkelen en ging ik lopen en dan zei ze; jaa wat doe je het goed... en dan dacht ik wel van ohh evy je weet niets.
zou je dit ook tijdens het fappen kunnen gebruiken?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
en dan zei ze; jaa wat doe je het goed...
Klinkt alsof ik hardop ruzie met dr zou gaan maken. Bek houden, kutwijf.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Zeg eens eerlijk, had je van tevoren gedacht dat het zo makkelijk zou gaan?!"
ik denk dat de 90's hits tussendoor wel een moodkill gaan zijn.. ze zegt dat wel maar daarna gaat kylie minogue weer door...quote:Op zondag 22 maart 2015 14:04 schreef seto het volgende:
[..]
zou je dit ook tijdens het fappen kunnen gebruiken?
herkenbaar, niet echt ruzie maar wel verhitte discussiesquote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik hardop ruzie met dr zou gaan maken. Bek houden, kutwijf.
Get running doet tenminste alleen tijden noemen.
Hoe moet je je eigen muziek daaronder luisteren dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan best fappen met Kylie op de achtergrond. Als het maar niet die can't get you out of my head is. Zo'n irritant nummer datquote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik denk dat de 90's hits tussendoor wel een moodkill gaan zijn.. ze zegt dat wel maar daarna gaat kylie minogue weer door...
kylie thoquote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik denk dat de 90's hits tussendoor wel een moodkill gaan zijn.. ze zegt dat wel maar daarna gaat kylie minogue weer door...
Kweet niet hoe het op android zit, maar op de iPhone kan je gewoon de ipodfunctie eronder door laten draaien.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe moet je je eigen muziek daaronder luisteren dan?
Zondag rustdagquote:Op zondag 22 maart 2015 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zet gewoon een Spotify playlistje aan.
Ik hoef geen mollige tante die mij de les gaat lezen.
O, ik luister geen muziek op m'n telefoon. Heb een ipod.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kweet niet hoe het op android zit, maar op de iPhone kan je gewoon de ipodfunctie eronder door laten draaien.
ik heb ook altijd verhitte discussies met mn Vlaamse navigatiechickquote:Op zondag 22 maart 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ook nog maar ben eigenlijk op zoek naar iets anders, geen flac support is wel gheyquote:Op zondag 22 maart 2015 14:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
O, ik luister geen muziek op m'n telefoon. Heb een ipod.
Sja, dan houdt het wel een beetje op.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
O, ik luister geen muziek op m'n telefoon. Heb een ipod.
Krijg een vet hart, dikke.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey seto,
Maak je niet dik.
Oh wacht: ik bedoel: kanker op.
Waarom zou je in godsnaam flac willen voor onderweg? Wat voor koptelefoon heb je er dan wel niet bij?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:22 schreef seto het volgende:
[..]
ik ook nog maar ben eigenlijk op zoek naar iets anders, geen flac support is wel ghey
fat 'bazenlasagne' Henk. Kk goed spul vriend. net thuis, vaker doen. etha had nog wel kk grote doppen toen ik uitstapte hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijg een vet hart, dikke.
Je post als een 13-jarige nickelson kansenwijk-tokkie.
Ze is echt al heeeeel lang met dezelfde manquote:Op zondag 22 maart 2015 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is Oprah nou lesbisch of niet. Lijkt me wel een gezellig persoon beetje als die aardige tante waar je graag thuis komt.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Stedman_Grahamquote:Op zondag 22 maart 2015 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is Oprah nou lesbisch of niet. Lijkt me wel een gezellig persoon beetje als die aardige tante waar je graag thuis komt.
Moet ook wel soms als je zo succesvol wil wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Stedman_Graham
Plus ze lijkt me een gigantische bitch.
Ja en dat ze het eigenlijk met die bff Gail van d'r zou doen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef seto het volgende:
waren toch heel veel twijfels over dat huwelijk omdat je ze nooit in het openbaar intiem ziet doen enzo
Ze zijn, dacht ik, niet eens getrouwd. Alleen al een eeuwigheid een stel.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef seto het volgende:
waren toch heel veel twijfels over dat huwelijk omdat je ze nooit in het openbaar intiem ziet doen enzo
percies heb ik ook gelezen in een supergoed zelfhulpboek: de ideale vrouw is een bitch.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet ook wel soms als je zo succesvol wil worden
Tof, heb je wel eens in iemands gezicht gespuugd?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
percies heb ik ook gelezen in een supergoed zelfhulpboek: de ideale vrouw is een bitch.
Heeft me leve verandert!
ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
percies heb ik ook gelezen in een supergoed zelfhulpboek: de ideale vrouw is een bitch.
Heeft me leve verandert!
Het heet niet de ideale vrouw is een tokkiequote:Op zondag 22 maart 2015 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tof, heb je wel eens in iemands gezicht gespuugd?
Ik wil een keer in iemands gezicht tuffen.
Fine line dus. Ok. Ik leer bij.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het heet niet de ideale vrouw is een tokkie
Ja dat dacht ik dus ook dat ze gewoon lesbisch was met die Gail. Ze gingen ook samen kamperen en alles.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en dat ze het eigenlijk met die bff Gail van d'r zou doen.
Ja want het is zo vet logisch om je leven alleen maar om anderen te laten draaien en jezelf zo lekker weg te cijferenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:48 schreef Awesome_ het volgende:
alsof er ook maar 1 vrouw is die die vorm van onafhankelijkheid langer dan een week kan behouden haha
klinkt een beetje als die typische PUA shitquote:Op zondag 22 maart 2015 14:46 schreef JackieBrown het volgende:
Behoud Immer Totale Controle Hoera!
de boodschap van het boek is: blijf jezelf! Blijf een bitch en zorg goed voor jezelf zodat je ook goed voor anderen kan zorgen. Dat lijkt me een hele goede voor vele dames op het forum hier.
Maar het gaat erom dat een man je niet zo snel van je stuk kan brengen, de man niet ziet als middelpunt van jouw bestaan en de relatie met jezelf het allerbelangrijkste vind, en daar ook naar handelt.
hee ik snap je punt en snap het zelf ook nietquote:Op zondag 22 maart 2015 14:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want het is zo vet logisch om je leven alleen maar om anderen te laten draaien en jezelf zo lekker weg te cijferen
Klinkt vooral als "En als je man je pittige rode kapsel niet sexy vindt, krijgt hij mooi pikstraf!".quote:Op zondag 22 maart 2015 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
klinkt een beetje als die typische PUA shit
Dan kan ze dr spullen pakkenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt vooral als "En als je man je pittige rode kapsel niet sexy vindt, krijgt hij mooi pikstraf!".
waarom niet? ik ben super non-conformistischquote:Op zondag 22 maart 2015 13:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand de groeten doen die je tegenkomt.
Doe het nu niet. srs.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ff lekker momentje voor mezelf nemen op het terras. Rosébiertje in de hand, Raybannetje op het gezicht. En het is toch zondag, dus een stukkie cake mag ook wel.
In deze context moet het "aangezien" zijn en is sinds gebruiken een smerig anglicisme, maar dat maakt verder niet uit.quote:
Nja eigenlijk ga ik nieuwe schoenen voor in de gym en een nieuwe sportbroek kopen en me over het idee heen zetten dat er seto-achtige mensen in de winkel oordelen en honen maar dat wilde ik niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:53 schreef Awesome_ het volgende:
'All I do is flex, I don't need a reason.'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in je eentje?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ff lekker momentje voor mezelf nemen op het terras. Rosébiertje in de hand, Raybannetje op het gezicht. En het is toch zondag, dus een stukkie cake mag ook wel.
waar dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef no1uknow het volgende:
hey etha als je vanmiddag iemand in de stad in Haarlem ziet lopen met een ADO-sjaal, doe me ff de groeten, lekker Ajax - ADO kijken in een 020bolwerk.
hangt van de muziek af, maar meestal wel mits de flac 500+ kbps isquote:Op zondag 22 maart 2015 15:17 schreef VMSDKR het volgende:
Seto hoor jij het verschil tussen flac, 320kbps mp3 en een wav?
Ja idd, verschil tussen 320kbps mp3 en wav hoor ik niet maar flac wel. Neemt alleen zo kapot veel ruimte in.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:20 schreef seto het volgende:
[..]
hangt van de muziek af, maar meestal wel mits de flac 500+ kbps is
wav gebruik ik niet
lol wat denk je nou het is fucking haarlemquote:Op zondag 22 maart 2015 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoop dat je een paar flinke tikken krijgt kkado
nice ik ga ook ff lekker wat kelly hits luisteren nuquote:
Dat dus. Op een paar feminazis na die principieel okselhaar laten groeien en vooral heel boos zijn op alles en iedereen.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:48 schreef Awesome_ het volgende:
alsof er ook maar 1 vrouw is die die vorm van onafhankelijkheid langer dan een week kan behouden haha
Vrouwen met okselhaarquote:Op zondag 22 maart 2015 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Op een paar feminazis na die principieel okselhaar laten groeien en vooral heel boos zijn op alles en iedereen.
Niet te hoog weghalenquote:
wat je zelf wiltquote:Op zondag 22 maart 2015 18:22 schreef Dimachaerus het volgende:
en dan gewoon met de trimmer zonder opzet stukje of met scheermes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe plaatje dan? ik twijfel nog ff of ik een zieke lijntje neem of nietquote:Op zondag 22 maart 2015 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ziet er nu wel beter uit ja met neklijn weg
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:50 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar die dude komt er kanslozer vanaf dan die LeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die pixxie misbruikt de fattie-term.
Mensen.
Wel lekker strak kontje en kutje denk ik. Zou wel knallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen die zouden: ze heeft serieuze daddy-issues dus boven de 40 maak je kans. Hey Cor.
hoe zie jij dat dr kut strak is?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel lekker strak kontje en kutje denk ik. Zou wel knallen.
Is humor. Snap jij toch niet, meid.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die dude komt er kanslozer vanaf dan die Leah.
Helemaal waar. Maar geef geen neuk. Zou haar echter wel een neuk geven. Snap je.quote:En die pixxie misbruikt de fattie-term.
Mensen.
DM even pics van voorkant. Bvd.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen die zouden: ze heeft serieuze daddy-issues dus boven de 40 maak je kans. Hey Cor.
Nee, voor een masterclass humor moeten we bij jou zijn inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is humor. Snap jij toch niet, meid.
[..]
Helemaal waar. Maar geef geen neuk. Zou haar echter wel een neuk geven. Snap je.
Beetje jammer dit. Dacht dat we vriendjes waren.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, voor een masterclass humor moeten we bij jou zijn inderdaad.
Niet humor maar iets anders.
Snap je.
Zal er een man zijn die ook echt naar dr haartjes kijktquote:Op zondag 22 maart 2015 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een memorabel moment voor mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef seto het volgende:
ik doe dit met pijn in mijn hart
maar
[ afbeelding ]
Hoax.quote:My sexy girlfriend Angel heard about a new sex trick online that only works on fat girls. She tells me that she read that big girls can orgasm just through having their belly jiggled! I don’t really believe her, but I was willing to let her try it out on me. Angel begins to sensually jiggle Ivy’s belly and the waves of pleasure begin to overcome Ivy! Her orgasm slowly begins to build until she explodes with delicious, fat, jiggly belly pleasure!!!
Zou wel, voor een keertje. Novelty factor dit dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:29 schreef Snakey het volgende:
Drie keer raden waar Anna haar spuitjes zet.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/anna.karrila?fref=photo
Maar dat is tegennatuurlijk.quote:
De service waar u gebruik van wilt maken is momenteel niet bereikbaar. Probeer het later nog eens.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
Zou me denk ik wel eens laten domineren door c_c.
ik vind het echt geweldig als een chick op mijn gezicht zitquote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is tegennatuurlijk.
Of hoewel, met de beta mannetjes van tegenwoordig is niets te gek.
Ik snap niet wat daar geweldig aan zou moeten zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef seto het volgende:
[..]
ik vind het echt geweldig als een chick op mijn gezicht zit
#eerlijk
wat?!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Linde is echt een twee drempel dropje
Ajaxquote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kankerwedstrijd
van beide kanten verschrikkelijk
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ajax is niks atm. Maar de rest ook niet dus dat maakt niet uit.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax kampioen gaat worden.
misschien moeten wij samen wat scenes spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "ik zoek wat fotomateriaal op ter illustratie" maar iets vinden wat niet tot een ban gaat leiden lijkt onmogelijk
Met welk materiaal?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
boem ratatatatatatatata bakkie kwark ook weer op
zo nog effe de zak legen en dan lekker slapen!!!!!!!!!!!!!!
userpics topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |