leuke film diequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:26 schreef Beach het volgende:
ben interstellar aan het kijken maar wat een wazige film
nee ken ik nietquote:
ik hou niet van zulke films met een beklemmende sfeer in de ruimtequote:
ben je claustrofobiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ken ik niet
[..]
ik hou niet van zulke films met een beklemmende sfeer in de ruimte
net zoals Apollo13 of die met George Clooney en Sandra Bullock
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelquote:
en bij zoiets?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelheeft niks met eng te maken.
heb je buried gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind dat gewoon een naar gevoelheeft niks met eng te maken.
Geen probleem hoor.quote:
Nee. Maar klinkt leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je buried gezien
dat is wel het summum van beklemmende sfeer
quote:Paul is a U.S. truck driver working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap
Ah damn, niks voor mij. Net als die downies die in grotten gaan kruipen en shit.quote:
Veel te doorzichtig Moneypolo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:24 schreef Monopoly het volgende:
MOD REL IN ONZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ONZ / Baggertopic
relaxed vriend maar ben beetje ziek geweest deze week vandaag weer gelift dus ga ff op tijd maffenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het wel met Fripsel eens.
Ja, dit topic is ook wel een beetje in de soep gelopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Bijna alle posts gaan over onderwerpen die niet gerelateerd zijn aan de gym
Nou de helft hoort toch echt qua inhoud wel thuis in ONZ.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Bijna alle posts gaan over onderwerpen die niet gerelateerd zijn aan de gym
Echt fucking eng, heb ook wel eens nachtmerries dat ik door kleine ruimtes moet kruipen en dat ke dan net niet meer verder kan en ook niet meer terugquote:
Vraag even op (d)bb.comquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
Cor/Drinky, weet je nog een goede gym in budapest? srs.
hi-hi-ha-ha-ho-ho.quote:
Post wat meer danquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:25 schreef Fripsel het volgende:
Het is hier maar stil de laatste 2 dagen.
Watwatwatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef seto het volgende:
lol jaqen exposed als white knight dm held
al is de edit nog zo snel
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Neh, ik vis niet in de fokvijver. Maar ik vind het wel leuk om haar voor de cam te zien.
hmm. Aight. Ik ga morgen. Denk dat ik dinsdag ff workoutje zet. Rondje hardlopen over de kettingbrug. Dit dat. Ga ff op onderzoek uit. Thanks.quote:
op zondag schijnt de gym hier echt stampvol te zitten dus nee dank jequote:Op zondag 22 maart 2015 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
nou uhh wordt er nog getrained vandaag of hoe zit t
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pakquote:Op zondag 22 maart 2015 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
nou uhh wordt er nog getrained vandaag of hoe zit t
Ga je trouwen?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pak
trouwpak?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaag de stad in om te shoppen voor een pak
Oh ik lift wel hoor, gisteren geweest en ga morgen weerquote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
nou oke ik stop met fok want niemand lift hier eigenlijk, DM of PM maar raak, ik lees het toch niet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh ik lift wel hoor, gisteren geweest en ga morgen weer
Ja iets meer dan dat, gem. 0,7 sinds begin december, maar sta al 3 weken stil. Slecht gegeten, kcals laten varen. Moet mezelf weer ff schoppen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met jouw fitnessdoelen? je zat wel op 0,5 kg per week toch?
Wel de drukste dag van de week inderdaad, maar rond 1700-1900 valt het nog mee. Wel nog steeds iets van 4 keer zoveel mensen als vrijdag rond die tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Is jullie gym niet stampvol op maandag? Dat is echt de dag dat werkelijk íedereen gaat.
Hier is het echt een hel, je kan niet parkeren (sst) en alles is bezet en vol
denk dat de meeste mensen dat juist wel op prijs stellenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
ik kom echt te weinig in de frisse lucht.
's Ochtends vroeg niet. 's Avonds is het druk idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Is jullie gym niet stampvol op maandag? Dat is echt de dag dat werkelijk íedereen gaat.
Hey seto,quote:Op zondag 22 maart 2015 12:24 schreef seto het volgende:
[..]
denk dat de meeste mensen dat juist wel op prijs stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Met de auto naar de gymquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Zonder adem komen zitten vlak voor je climax heeft wel wat.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 als c_c elke keer op je gaat zitten is het ook niet leuk meer.
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 als c_c elke keer op je gaat zitten is het ook niet leuk meer.
Goede opzich ja, van die erotic asphyxiation.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder adem komen zitten vlak voor je climax heeft wel wat.
Hoeft niet helemaal zonder lucht te komen zitten, maar beetje man laat me gewoon ff voelen hoe sterk hij is. Jwz.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede opzich ja, van die erotic asphyxiation.
Zit je hier wel goedquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeft niet helemaal zonder lucht te komen zitten, maar beetje man laat me gewoon ff voelen hoe sterk hij is. Jwz.
maak me niet dik hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey seto,
Maak je niet dik.
Oh wacht: ik bedoel: kanker op.
Fijn om te horen jongen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:46 schreef seto het volgende:
[..]
maak me niet dik hoor
mijn cut gaat namelijk wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |