Ja, want daar gaat het idd omquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nou het is toch wat, je mag niet eens meer iemand slaan op je werk tegenwoordig.
Die arme Jeremy, al jarenlang een speelbal van de grote boze BBCquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar jarenlang spelletjes spelen met iemand ook niet.
Die arme BBC, al jaren schatrijk geworden door jeremy, en nu opeens janken by proxyquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die arme Jeremy, al jarenlang een speelbal van de grote boze BBC
Precies, geen verliezers hier, alleen winnaars.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die arme BBC, al jaren schatrijk geworden door jeremy, en nu opeens janken by proxy.
Wat interesseert de beeb dat nou? Geld om programma's te maken halen ze wel ergens anders weg.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die arme BBC, al jaren schatrijk geworden door jeremy, en nu opeens janken by proxy.
Als Top Gear stopt op de BBC, is de BBC de duidelijke verliezer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, geen verliezers hier, alleen winnaars.
Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat JC zelf melding heeft gemaakt van de situatie met de Tymon. Tymon heeft geen klacht ingediend, JC is dit zelf begonnen. Veelzeggend imo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat interesseert de beeb dat nou? Geld om programma's te maken halen ze wel ergens anders weg.
Zou me niks verbazen als Clarkson helemaal niet zo ontevreden zou zijn met ontslag/geen verlenging. In 2012 de rechten verkocht aan de BBC voor veel geld, nog enkele jaren presenteren voor een leuk bedrag, 3 jaar later relletje creeren (concurrentiebeding afgelopen?) en met Netflix (?) een nieuwe deal sluiten voor een soortgelijk programma.
Herhaal dit een paar keer en je bent John de Mol.
Weinig kans dat dat gaat gebeuren, als je ziet hoe de BBC ermee omgaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme... Tuurlijk zat dit eraan te komen, maar nu het officieel is is het wel even heel erg kut...
TG is nu ook gewoon klaar. Het zou ze wel mooi staan om JC gewoon het seizoen af te laten maken (alles is al opgenomen dus). Zowel voor fans als de show. Gewoon dan stoppen, stoppen op je hoogtepunt zullen we maar zeggen. Man, kutzooi![]()
Maytwitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 25-03-2015 om 15:02:05Reporters outside my house: if you're going to hang around on small streets with your car engines idling all day, don't buy a bloody diesel. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maytwitter:MrJamesMay twitterde op woensdag 25-03-2015 om 15:02:05Reporters outside my house: if you're going to hang around on small streets with your car engines idling all day, don't buy a bloody diesel. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Gnittoo het volgende:
Ach het werd sowieso wel eens tijd voor wat nieuws.
Ik hard eerlijk gezegd niet verwacht dat Jeremy zijn excuses zou aan bieden.quote:over the subsequent days, Jeremy Clarkson made a number of attempts to apologise to Oisin
Tymon by way of text, email and in person; and
it is the case that Jeremy Clarkson reported the incident to BBC management.
Nee bij itv en sky kunnen ze nu tekenen en op 1 april beginnen, die happen wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weinig kans dat dat gaat gebeuren, als je ziet hoe de BBC ermee omgaat.
Wellicht dat iemand intern de rest nog lekt maar verwacht er eerlijk gezegd weinig van.
Ben wel benieuwd of ze nog doorgaan bij commercieel als trio, maar kan me ook voorstellen dat het voorlopig ook daar klaar is totdat het in de media weer wat rustiger is. Of wellicht vinden ze het helemaal wel mooi geweest.
Imo is de top gear formule inmiddels wel ver genoeg uitgemolken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bij itv en sky kunnen ze nu tekenen en op 1 april beginnen, die happen wel.
Je kunt dat wel zeggen, maar de kijkcijfers zijn stabiel, de merchandise verkoopt als een trein, top gear live is in minuten uitverkocht, het blad top gear loopt lekker, ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Imo is de top gear formule inmiddels wel ver genoeg uitgemolken.
Geld hoeven ze het niet voor te doen, dus het zal eer grotendeels vanaf hangen of ze er überhaupt nog wel zin in hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bij itv en sky kunnen ze nu tekenen en op 1 april beginnen, die happen wel.
Vind het wel meevallen. Je kan er veel van vinden en soms zit er wel eens een flauwe grap in maar tot nu toe is het altijd nog leuk en vernieuwend geweest. (Voor zover dat kan)quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Imo is de top gear formule inmiddels wel ver genoeg uitgemolken.
Jezza heeft in een vroeg stadium al laten weten dat hij dacht dat het wel zou overwaaien en dat hij graag top gear bleef maken, dus kennelijk zit er bij hem nog steeds een drive.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geld hoeven ze het niet voor te doen, dus het zal eer grotendeels vanaf hangen of ze er überhaupt nog wel zin in hebben.
Je hebt niet alleen Clarkson maar ook Hammond en May ervoor nodig, anders gaat het niet werken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Jezza heeft in een vroeg stadium al laten weten dat hij dacht dat het wel zou overwaaien en dat hij graag top gear bleef maken, dus kennelijk zit er bij hem nog steeds een drive.
Wat moet hij anders? mogen scheuren met supercars voor een associaal salaris dat geef je niet zomaar op
Mayquote:
De scriptschrijvers blijven aan hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
Niet meer genieten van hun onderlinge gekeuvel, Britse humor en prachtige beelden.
Jammer, heel erg jammer.
Tsja, maar dan moet je nog wel presentatoren hebben die het laten werken.....quote:
Zowel may als hammond hebben programmas gemaakt voor de commercielen, volgens mij beide ngc, eigendom van fox waar ook sky onderdeel van is, die zullen dus weinig moeite hebben met een overstap.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen Clarkson maar ook Hammond en May ervoor nodig, anders gaat het niet werken.
Scriptschrijvers? Heeft topgear die dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja, maar dan moet je nog wel presentatoren hebben die het laten werken.....
Die gaan mee, ze werken beide toch al voor de commercielen, en volgens mij heeft may laten weten dolgraag weer verder te gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat Hammond en May gaan doen...
Haha ja dat ding wat al 30 jaar in zijn schuur "staat"quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:07 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat Hammond nu eindelijk tijd heeft om die oude Landrover te restaureren.
Ik hoop het echtquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Die gaan mee, ze werken beide toch al voor de commercielen, en volgens mij heeft may laten weten dolgraag weer verder te gaan.
May noemde hun drieen een pakketje.
Osip?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef icloud het volgende:
Ben benieuwd hoe die osip nu leeft en verder gaat leven
quote:People USED to watch Top Gear because of the chemistry of these 3 knuckleheads
I mean....they can start a cooking show and it will be just as entertaining
Bij 24Kitchen...quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lees net dit op Youtube, en het lijkt me nog fucking geniaal ook
[..]
Goed punt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lees net dit op Youtube, en het lijkt me nog fucking geniaal ook
[..]
Wat heeft-ie niet goed gedaan dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef icloud het volgende:
zie ik nu goed dat de bbc vind dat Oisin Tymon geen blaam treft en dat hij nergens schuldig aan is? terwijl die mongool feitelijk zijn werk niet goed heeft gedaan?
Als producer moet hij ervoor zorgen dat alles aanwezig is en alles op rolletjes loopt zodat de opnames geen vertraging oplopen, hij had ook de taak om te zorgen voor de verplichte (avond)maaltijd, aankomen met wat brood en koude soep is dan gewoon falen.quote:
Er was geen eten, en ook nog eens geen snicker voor Jeremy's humeur.quote:
Volgens de wet heeft een werknemer recht op een warme maaltijd van de baas als hij meer dan x uur moet werken en later dan 18:00.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was geen eten, en ook nog eens geen snicker voor Jeremy's humeur.
Volgens de berichten was alles keurig geregeld, maar zijn de drie heren na de opnames eerst een kroeg in gedoken. Tegen de tijd dat ze in het hotel aankwamen - uren later dan was afgesproken - was de keuken gesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Als producer moet hij ervoor zorgen dat alles aanwezig is en alles op rolletjes loopt zodat de opnames geen vertraging oplopen, hij had ook de taak om te zorgen voor de verplichte (avond)maaltijd, aankomen met wat brood en koude soep is dan gewoon falen.
Nee de opnames liepen uit, waardoor Oisin naar eigen zeggen geen warme maaltijd meer kon regelen omdat de keuken gesloten was, en tijdens het wachten heeft may zich bezat, onder het genot van een scheldpartij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de berichten was alles keurig geregeld, maar zijn de drie heren na de opnames eerst een kroeg in gedoken. Tegen de tijd dat ze in het hotel aankwamen - uren later dan was afgesproken - was de keuken gesloten.
Was dat zo dan? En is dat volgens de Engelse wet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens de wet heeft een werknemer recht op een warme maaltijd van de baas als hij meer dan x uur moet werken en later dan 18:00.
twitter:RichardHammond twitterde op woensdag 25-03-2015 om 16:20:31Gutted at such a sad end to an era. We're all three of us idiots in our different ways but it's been an incredible ride together. reageer retweet
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee de opnames liepen uit, waardoor Oisin naar eigen zeggen geen warme maaltijd meer kon regelen omdat de keuken gesloten was, en tijdens het wachten heeft may zich bezat, onder het genot van een scheldpartij.
Volgens de bronnen kwamen ze pas om 22:00 uur aan(andere bronnen spreken over na de studio opnames) en ze waren al vanaf 9:00 bezig wat betekend dat de voorwaarden ruim gehaald zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Was dat zo dan? En is dat volgens de Engelse wet?
Je zou jezelf natuurlijk kunnen inlezen in alles wat de afgelopen weken is verschenen en vooral wat may met de wereld heeft gedeeld. mocht dat niet teveel pijn doen.quote:
Gast.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef icloud het volgende:
zie ik nu goed dat de bbc vind dat Oisin Tymon geen blaam treft en dat hij nergens schuldig aan is? terwijl die mongool feitelijk zijn werk niet goed heeft gedaan?
Omdat ze in de kroeg gezeten hadden ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:25 schreef icloud het volgende:
Volgens de bronnen kwamen ze pas om 22:00 uur aan
Onzin, dat kan helemaal niet want ze moesten NA de studio opnames nog naar hun hotel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ze in de kroeg gezeten hadden ja.
Je bedoelt dus dat je mijn vraag niet kunt beantwoorden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Je zou jezelf natuurlijk kunnen inlezen in alles wat de afgelopen weken is verschenen en vooral wat may met de wereld heeft gedeeld. mocht dat niet teveel pijn doen.
Wel vaker dat de BBC hem als schuldige heeft aangewezen zonder dat het waar was.quote:
Nee ik bedoel dat er een samenvatting van het onderzoek is gepost, waarin heel duidelijk staat wat er gebeurd is en waarom ze zo laat waren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je mijn vraag niet kunt beantwoorden.
In de prullebak kieperen denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaan ze nog iets doen met het opgenomen materiaal van de overige 3 afleveringen?
Uitbrengen op DVD als the lost episodesquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaan ze nog iets doen met het opgenomen materiaal van de overige 3 afleveringen?
Waarom? de bbc heeft het recht om ze alsnog uit te zenden. dan laat je aan elkaar lullen door een nieuwe presentator of een of ander goedkoop soapie, en voaila.quote:
Behalve de kijkers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, geen verliezers hier, alleen winnaars.
Dat gaat sowieso niet gebeuren, maar als DVD extra zou het nog wel kunnen, gewoon de items zonder aankondiging dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom? de bbc heeft het recht om ze alsnog uit te zenden. dan laat je aan elkaar lullen door een nieuwe presentator of een of ander goedkoop soapie, en voaila.
Waarom zou dat niet gebeuren? als de bbc weer 4 miljoen kijkers wilt hebben op zondag dan is dit de perfecte manier en goedkoop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren, maar als DVD extra zou het nog wel kunnen, gewoon de items zonder aankondiging dan.
Als ze opnieuw beginnen met een andere presentator, kan ik me niet voorstellen dat die persoon doodleuk een item moet aankondigen waarin JC zit, dan beginnen ze sowieso met compleet nieuwe footage.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gebeuren? als de bbc weer 4 miljoen kijkers wilt hebben op zondag dan is dit de perfecte manier en goedkoop.
Als ze het slim aanpakken kun je daarmee de kijker terugwinnen en meteen een nieuw seizoen inwijden.
En ik zei dus eerder dit topic dat naar mijn idee die geprezen chemie al jaren geacteerd wordt naar het voorbeeld van toen ze nog echt chemie hadden (2003-2007 - iets eerder eigenlijk, Hammond was na zn crash toch niet meer helemaal dezelfde). Vooral na het gedoe tussen de drie omtrent contracten in 2008 proefde je, als je bekend was met hun chemie ervoor, dat het niet meer hetzelfde was. Sindsdien is het ook veel meer gescript en vooropgezet geworden naar mijn idee, weinig spontane humor meer voortkomend uit echte chemie tussen de drie.quote:
Bbc heeft het top gear publiek tegen zich in net harnas gejaagd, en zal iets moeten doen om weer in gratie te geraken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als ze opnieuw beginnen met een andere presentator, kan ik me niet voorstellen dat die persoon doodleuk een item moet aankondigen waarin JC zit, dan beginnen ze sowieso met compleet nieuwe footage.
Dat wordt nu onderzocht door de controller van BBC2. Evenals het format van TopGear voor 2016.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die pdf van 1 A4 met een paar bullitpoints? Zo duidelijk vind ik die niet. De feiten die daarin staan - over wat aan het incident voorafging - kun je op diverse manieren interpreteren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat er een samenvatting van het onderzoek is gepost, waarin heel duidelijk staat wat er gebeurd is en waarom ze zo laat waren.
Ze hebben opnames gehad in surrey en moesten die zelfde avond in Simonstone Hall Hotel zijn. 292 mijl verderop
Hans Kraay en humor?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Bbc heeft het top gear publiek tegen zich in net harnas gejaagd, en zal iets moeten doen om weer in gratie te geraken.
Ze moeten een soort hans kraay vinden die de filmpjes op humoritische wijze aan elkaar lult
And on that bombshell...quote:There cannot be one rule for one and one rule for another dictated by either rank, or public relations and commercial considerations.
Als ze in de kroeg hadden gezeten dan zou dat prominent vermeld zijn, dat maakt een wezelijk verschil in deze zaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Die pdf met een paar bullitpoints? Zo duidelijk vind ik die niet. De feiten die daarin staan - over wat aan het incident voorafging - kun je op diverse manieren interpreteren.
Ik betwijfel het. Er staat in die pdf namelijk überhaupt niks over de aanleiding. Niet over uitgelopen opnames, niet over eten. Gewoon helemaal niets. Er wordt alleen beschreven wat het incident inhield, maar niks over wat eraan vooraf ging.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:05 schreef icloud het volgende:
Als ze in de kroeg hadden gezeten dan zou dat prominent vermeld zijn, dat maakt een wezelijk verschil in deze zaak.
Er word niet voor niks vermeld dat ze moest reizen van surrey naar hun hotel.
Dan word het tijd dat je een cursus engels gaat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Er staat in die pdf namelijk überhaupt niks over de aanleiding. Niet over uitgelopen opnames, niet over eten. Gewoon helemaal niets. Er wordt alleen beschreven wat het incident inhield, maar niks over wat eraan vooraf ging.
Dit. Ik weet niet welke uitgebreidere PDF die andere boy leest.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef k_man het volgende:
Ik betwijfel het. Er staat in die pdf namelijk überhaupt niks over de aanleiding. Niet over uitgelopen opnames, niet over eten. Gewoon helemaal niets. Er wordt alleen beschreven wat het incident inhield, maar niks over wat eraan vooraf ging.
Je hebt deels gelijk over het gescript zijn van Top Gear, maar onderling is er wel degelijk een klik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef VacaLoca het volgende:
En ik zei dus eerder dit topic dat naar mijn idee die geprezen chemie al jaren geacteerd wordt naar het voorbeeld van toen ze nog echt chemie hadden (2003-2007 - iets eerder eigenlijk, Hammond was na zn crash toch niet meer helemaal dezelfde). Vooral na het gedoe tussen de drie omtrent contracten in 2008 proefde je, als je bekend was met hun chemie ervoor, dat het niet meer hetzelfde was. Sindsdien is het ook veel meer gescript en vooropgezet geworden naar mijn idee, weinig spontane humor meer voortkomend uit echte chemie tussen de drie.
Het is wel tijd voor wat nieuws.
Nee de bbc wil graag verder met die radio boy, en zijn prachtige collectie autosquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk over het gescript zijn van Top Gear, maar onderling is er wel degelijk een klik.
Moet je maar eens interviews lezen of dat live-interview op Youtube van hun drieën voor dit seizoen begon.
Of dat geleuter tijdens het nieuws. (voor mij persoonlijk was dat altijd een hoogtepunt van een aflevering)
Ik wil niet zeggen dat het de beste vrienden zijn die toevallig samen een TV-programma maken, maar er is wel degelijk een klik tussen hen beiden en vullen elkaar prima aan.
Op zich zou BBC nu natuurlijk het format kunnen verkopen (die daar vervolgens flink aan verdient) en dat een andere zender/medium het format overneemt en dat ze daar verder gaan met z'n drieën.
Kom dan maar met een citaat uit die pdf waarin gesproken wordt over eten of uitgelopen opnames.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat je een cursus engels gaat doen.
Lijkt mij stug, helemaal als je de reactie van May op youtube ziet, dat zegt heel veel over hoe hun relatie met elkaar is. En dat ze al zo snel zeggen om niet door te gaan als een van de drie wegvalt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk over het gescript zijn van Top Gear, maar onderling is er wel degelijk een klik.
Moet je maar eens interviews lezen of dat live-interview op Youtube van hun drieën voor dit seizoen begon.
Of dat geleuter tijdens het nieuws. (voor mij persoonlijk was dat altijd een hoogtepunt van een aflevering)
Ik wil niet zeggen dat het de beste vrienden zijn die toevallig samen een TV-programma maken, maar er is wel degelijk een klik tussen hen beiden en vullen elkaar prima aan.
Op zich zou BBC nu natuurlijk het format kunnen verkopen (die daar vervolgens flink aan verdient) en dat een andere zender/medium het format overneemt en dat ze daar verder gaan met z'n drieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |