Ah, ik heb iets gemist blijkbaar, leek me zon slimme goedkope optiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet over beginnen. Dan ga ik met mijn hoofd op mijn bureau rammen.
Oi, wat is ermee dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet over beginnen. Dan ga ik met mijn hoofd op mijn bureau rammen.
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat begreep ik er inderdaad van.Ergens ook wel terecht, want door zijn werk heb ik geen recht op bijstand. En het jaar hiervoor had hij geen recht op bijstand omdat ze mijn studiefinanciering (het maximale leenbedrag daarvan) als inkomen zagen.
Maar toch heel erg apart eigenlijk.
[..]
Nee, maar ik sta wel als zijn pensioenpartner en daardoor zijn we fiscale partners. Blijkbaar.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Dat had ik ookkrijg echt een belachelijk bedrag terug...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet overigens een belachelijk bedrag betalen, omdat er een fout is gemaakt met belastinginhoudingen wat geheel buiten mijn schuld lagWat eigenlijk geen probleem was geweest als mijn vriend waar ik al meer dan 5 jaar mee samenwoon werd gezien als fiscaal partner.
Dat is weer iets anders dan een samenlevingscontract..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef golfer het volgende:
Kan vaak ook nog op bepaalde dagen gratis bij de gemeente, dat geregistreerde partnerschap.
Dat is weer wat anders dan een samenlevingscontract. Maar Isa snapt het inmiddels wel denk ik zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef golfer het volgende:
Kan vaak ook nog op bepaalde dagen gratis bij de gemeente, dat geregistreerde partnerschap.
Daar kennen ze het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:20 schreef Molo het volgende:
Ja maar dat hoeft helemaal niet joh, bovendien ben je dan voor het buitenland in veel landen getrouwd en geeft dat gezeik mocht je uit elkaar willen.
Weet niet of dit voor Groot Brittannië ook zo is overigens
Alleen is een samenlevingscontract volgens mij niet geldig voor een fiscaal partnerschap?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef TAV74 het volgende:
Dat is weer wat anders dan een samenlevingscontract. Maar Isa snapt het inmiddels wel denk ik zo
Samenlevingscontract sluit je vaak direct bij de overdracht van het huis af, ook omdat de hypotheekverstrekker het vaak eist. Niet bepaald een grote stap, grootste commitment is het huis zelf.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef minilot het volgende:
Jos en ik hebben al zestien jaar verkering, maar het enige offciële dat ons bindt is dat we inmiddels samen een huis hebben gekocht..
Geen kwestie van onwil ofzo, maar.. tsja. Komt er gewoon niet van. Ik vind samenlevingscontracten en geregistreerde partnerschappen zo ongezellig klinken, als in: meh. Maar trouwen is ook weer zo'n ding! Als we gaan trouwen willen we dat nog wel een béétje leuk doen en daar hebben we dan weer geen geld voor over.
Dus. Ondertussen is er dus niks geregeld.
Jawel druif, dat zeg ik toch al 10 keerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen is een samenlevingscontract volgens mij niet geldig voor een fiscaal partnerschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |