quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:25 schreef Paul het volgende:
Het was een tyfuswerk, maar ik heb iedereen een DM gestuurd om zich te komen melden in het topic
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef Paul het volgende:
Ik wil alvast melden dat ik volgend jaar niet meedoe
Je hebt een speciaal plekje in de OP gekregen meidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, da's toch een onzinlijst met geheelonthouders en zulks
Ja zeg, nu leg je nog meer druk op mijn schoudersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal plekje in de OP gekregen meid
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal plekje in de OP gekregen meid
Mensen die langer dan 40 dagen niet drinken zijn compleet gestoordquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:42 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb al bijna 5 maanden geen alcohol gedronken![]()
[ afbeelding ]
Dus ik heb eigenlijk al gewonnen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 40 dagen niet drinken zijn compleet gestoord
http://www.hoelangnog.nl/id/7641quote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef HPLC het volgende:
Dus volgende week zondag is laatste dag en maandag 30 mogen we dus weer drinken ?
coolquote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
http://www.hoelangnog.nl/id/7641
30 maart 2015 00:00u
FOK!-ers kunnen het!
En, hoe is het gegaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:38 schreef no_comment het volgende:
Nog steeds aan het lurken en geen druppel. Vanavond stappen met m'n matties... Dat is buigen of barsten!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die langer dan 40 dagen niet drinken zijn compleet gestoord
Je agenda is chineesquote:
Oorzaak duidelijk of niet?quote:
Nee ik jojo al vanaf het beginquote:Op maandag 23 maart 2015 08:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Oorzaak duidelijk of niet?
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef Paul het volgende:
BTW
Komt nu pas bij me naar boven. Ik had vannacht gedroomd dat ik bier ging drinken, maar ik had het pas te laat door ofzo
Ik helemaal zo van kuuuuuuuuuuuuuuuut ik heb de 40 dagen niet gehaald
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef Paul het volgende:
BTW
Komt nu pas bij me naar boven. Ik had vannacht gedroomd dat ik bier ging drinken, maar ik had het pas te laat door ofzo
Ik helemaal zo van kuuuuuuuuuuuuuuuut ik heb de 40 dagen niet gehaald
Nou er waren momenten waarop ik echt heel veel behoefte had aan een glaasje wijn of whisky.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:31 schreef HPLC het volgende:
Nog ruim 5 dagen dus, was best wel een eitje deze 'test'
En toch volgehoudenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nou er waren momenten waarop ik echt heel veel behoefte had aan een glaasje wijn of whisky.
Ik heb wel eens gedacht aan een pilsje of whisky, maar daar blijft het bijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nou er waren momenten waarop ik echt heel veel behoefte had aan een glaasje wijn of whisky.
Je zit te trollen zekerquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:45 schreef Amplifier het volgende:
Knap hoor mensen! Ik lag er al vrij snel uit, na 1 weekje ofzo
Heb het wel volgehouden. Alleen is hangen in een bar geen reet aan zonder alcohol.. Sorry dat ik het zeg maar. Pfff, dan moet je wel uithoudingsvermogen hebben.quote:
Bikkel!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef no_comment het volgende:
[..]
Heb het wel volgehouden. Alleen is hangen in een bar geen reet aan zonder alcohol.. Sorry dat ik het zeg maar. Pfff, dan moet je wel uithoudingsvermogen hebben.
Ik doe denk ik volgend jaar wel mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:10 schreef Paul het volgende:
Mag ik zeggen dat het meeviel, maar toch vond ik het ook wel pittig. Ik hou gewoon van bier, en nu opeens zolang geen bier drinken vond ik gewoon echt klote. Dus volgend jaar doe ik niet mee
Anyweetjes, het is wel goed voor m'n lever/gezondheid geweest denk ik ff te stoppen en een leuke uitdaging.
Of gewoon tot Pasen, zoals het vroeger 'hoorde'quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:23 schreef Paul het volgende:
Mocht ik heeeeeeeeeel misschien dan meedoen, dan de 30 dagen
Gewoon doen, wat maken die paar dagen uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Man wat is het koud een borrel zou helpen om even op te warmen![]()
Maar ik doe het niet
NEEN ik hou vol die paar dagen maken juist wel uit want dat heb ik het volgehoudenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat maken die paar dagen uit
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Man wat is het koud een borrel zou helpen om even op te warmen![]()
Maar ik doe het niet
quote:
Ja want nog 2 daagjessssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En blauwe knopen hebben we d'r nog zin in?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ga dat vandaag of morgen schrijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt hier ook nog wat over op de Frontpage, Paul?
Die paar dagen volhouden lukte niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef reteppd het volgende:
Mag een streepje door mijn naam.
Donderdag bier gedronken...
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik heb gisteren wijn gedronken.
Laatste keer dat ik keek niet, nee.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja 1 meter voor de finish van een marathon ermee stoppenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:06 schreef Paul het volgende:
Mensen die nog op de laatste dagen alsnog gaan drinken
Andersom denken hun ook laten passen!quote:
Nein!quote:
Ja dat is wel mooi op zich.quote:
40 dagenquote:
YUP !quote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig... ik zie nu pas dit topic, terwijl ik (toevallig) tot een alcoholvrije maand heb besloten. Sinds 1 januari niks gedronken. Overigens geen enkele moeite mee tot dusver.
Hier staan sinds Kerst al dezelfde 2 kratten bier. Beetje zonde ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar ik zie daar weer niet het nut van. Kan ik al mijn drank weggooien
Sterk blijft langer goed dan jezelfquote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar ik zie daar weer niet het nut van. Kan ik al mijn drank weggooien
Maar wel top dat je het eerlijk hebt gemeld.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan me nog een zure Baileys herinnerenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Likeur ongeopend is redelijk lang houdbaar open valt het tegen kan gaan rotten en zo
Ja, ging ook hoofdzakelijk om het bierquote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Sterk blijft langer goed dan jezelf![]()
Bier en de meeste wijn kan je de kliko in tiefen
Likeur ongeopend is redelijk lang houdbaar open valt het tegen kan gaan rotten en zo
Rode wijnquote:
Waarom heb je die lijst op de weblog niet aangepast?quote:
het spijt mequote:Op zondag 29 maart 2015 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heb je die lijst op de weblog niet aangepast?Ik helemaal moeite doen, en iedereen opzoeken
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:51 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Dus eigenlijk heb ik de hele 40 dagen wel gehaald![]()
Of telt het nu niet![]()
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:14 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja 1 meter voor de finish van een marathon ermee stoppen
Van mij mag je zeggen dat je t gewoon gehaald heb hoorquote:
WAAAAAAT BEN JE AL BEGONNEN!???? Noooo nu heb je het niet gehaald!!!quote:Op zondag 29 maart 2015 22:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
O ohw....
Ik zit al aan de whisky![]()
![]()
![]()
Ik was wel 4 uur eerder begonnen met passen![]()
En het hakt erin die borrel![]()
![]()
Jawel jawel want ik was eerder begonnenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAAAAAT BEN JE AL BEGONNEN!???? Noooo nu heb je het niet gehaald!!!
Thxquote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen dat je t gewoon gehaald heb hoor
Al ga ik daar niet over, ik deed niet eens mee
wat doe je nouhouquote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Jawel jawel want ik was eerder begonnen
Ik weet ik schaam me diepquote:
Proostquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef HPLC het volgende:
Zie alle zuiplappen hier meteen. Ik wacht tenminste nog tot de volgende avond
Ja er zijn nog mensen aan het afzien de bikkels!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:40 schreef Paul het volgende:
Morgen laatste daggie voor de 30 dagen mensen
Hij was lekker, maar minder lekker dan ik had verwacht. Dit betekent dat ik bier minder heb gemist dan verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nou hup hup voor de doorzettersquote:
Zit aan de bourbonquote:
Welke FOK!kers doen er mee?quote:
Dat weetik niet meer hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 00:55 schreef BYM het volgende:
[..]
Welke FOK!kers doen er mee?
- BYM
Waarom stond ik doorgestreept eigenlijk, ik drink namenlijk in het geheel geen alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |