Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het angstvallig stil van de andere deelnemers, ik denk dat er inmiddels een hoop zijn gesneuveld die dat uit schaamte hier niet durven te posten.
Yup alleen de die hards zijn hier nog te vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het angstvallig stil van de andere deelnemers, ik denk dat er inmiddels een hoop zijn gesneuveld die dat uit schaamte hier niet durven te posten.
Ik zal eens al die mensen een DM sturen ofzo of even quoten in dit topicquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik had 10 kilo verwachtquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
2,5 kilo afgevallen.
Mooi bijeffect maar de 4 kilo gaat het niet worden toch een leuk resultaat.
Alle winst is meegenomenquote:
Ik denk eerder 4468 views, 281 reacties, 27 lurkers en 1 afhakerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
4438 reacties![]()
![]()
![]()
![]()
280 lurkers --->![]()
27 afhakers -->
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk eerder 4468 views, 281 reacties, 27 lurkers en 1 afhaker
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze toch niet durven te melden wat de status is...quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef babipangang het volgende:
Thnx Paul voor je bericht. Helaas moet ik melden dat ik heb gezondigd. Circa 3 weken geleden heb ik een paar wijntjes op. Niet omdat ik het nodig had, maar dat ik een zoet wit wijntje gewoon heerlijk vind smaken op z'n tijd. Dus mij kun je ook afstrepen.
Zoete witte wijn is wel erg inderdaad.quote:
Wat jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:59 schreef babipangang het volgende:
Thnx Paul voor je bericht. Helaas moet ik melden dat ik heb gezondigd. Circa 3 weken geleden heb ik een paar wijntjes op. Niet omdat ik het nodig had, maar dat ik een zoet wit wijntje gewoon heerlijk vind smaken op z'n tijd. Dus mij kun je ook afstrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |