Neequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:45 schreef Amplifier het volgende:
Knap hoor mensen! Ik lag er al vrij snel uit, na 1 weekje ofzo
Heb het wel volgehouden. Alleen is hangen in een bar geen reet aan zonder alcohol.. Sorry dat ik het zeg maar. Pfff, dan moet je wel uithoudingsvermogen hebben.quote:
Bikkel!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:17 schreef no_comment het volgende:
[..]
Heb het wel volgehouden. Alleen is hangen in een bar geen reet aan zonder alcohol.. Sorry dat ik het zeg maar. Pfff, dan moet je wel uithoudingsvermogen hebben.
Ik doe denk ik volgend jaar wel mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:10 schreef Paul het volgende:
Mag ik zeggen dat het meeviel, maar toch vond ik het ook wel pittig. Ik hou gewoon van bier, en nu opeens zolang geen bier drinken vond ik gewoon echt klote. Dus volgend jaar doe ik niet mee
Anyweetjes, het is wel goed voor m'n lever/gezondheid geweest denk ik ff te stoppen en een leuke uitdaging.
Of gewoon tot Pasen, zoals het vroeger 'hoorde'quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:23 schreef Paul het volgende:
Mocht ik heeeeeeeeeel misschien dan meedoen, dan de 30 dagen
Gewoon doen, wat maken die paar dagen uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Man wat is het koud een borrel zou helpen om even op te warmen![]()
Maar ik doe het niet
NEEN ik hou vol die paar dagen maken juist wel uit want dat heb ik het volgehoudenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat maken die paar dagen uit
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Man wat is het koud een borrel zou helpen om even op te warmen![]()
Maar ik doe het niet
quote:
Ja want nog 2 daagjessssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En blauwe knopen hebben we d'r nog zin in?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ga dat vandaag of morgen schrijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt hier ook nog wat over op de Frontpage, Paul?
Die paar dagen volhouden lukte niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef reteppd het volgende:
Mag een streepje door mijn naam.
Donderdag bier gedronken...
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik heb gisteren wijn gedronken.
Laatste keer dat ik keek niet, nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |